Dit is heel je probleem. Je bent veel te onzeker enzo.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:01 schreef Ffffffffpfp het volgende:
ik vind het wel lastig om er met haar over te praten, uiteraard schaam ik me dan diep. maar ik denk wel dat het goed is als ze het ook een beetje snapt.
maar iniedergeval al bedankt
Als je dit soort dingen niet met haar kan bespreken zonder dat ze daar boos over wordt ofzo, is het misschien ook niet het juiste meisje om zoiets mee te doenquote:Op zondag 27 maart 2011 13:09 schreef Ffffffffpfp het volgende:
ja, dat is waar. aan de ene kant ben ik wel bang voor haar reactie, maar ik denk aan de andere kant ook wel dat ze het begrijpt en me helpt om me op mn gemak te laten voelen.
Ja kan altijd.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:52 schreef Ffffffffpfp het volgende:
kan dit nadat het wel gelukt is bij mijn vriendin, later weer terug komen? bij haar, of misschien ook bij iemand anders?
Het hoeft niet... maar de mogelijkheid bestaat altijd.quote:
De eerste keren zal het absoluut moeilijk zijn om er niet mee bezig te zijn... Verwacht dus ook geen wonderen binnen een week. Maar spreek er dus eerst goed over met je vriendin en wanneer hij dan weer niet meewerkt negeer dat dan en ga verder met dingen die wel lukken. (Zoenen, strelen, vingeren, beffen) Laat je penis maar gewoon met rust en niet zodra hij weer even wel stijf wordt je aandacht daar meteen op gaan richten. Negeer hem gewoon een tijdje bij het vrijen, en dan voel je zelf wel aan wanneer je er echt klaar voor bent. Dan werkt ie wel mee.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:01 schreef Ffffffffpfp het volgende:
ik denk wel dat het de volgende keren wel moeilijk word om niet te denken aan dat hij het weer niet 'doet'. maar als ik me meer op mijn gemak voel word het makkelijker om daar totaal niet aan te denken?
heb jij een vaste vriendin? en praat je er met haar over?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb het ook maar het gaat over als ik in mijn nek gekust of gestreeld word. Ik heb gewoon veel voorspel nodig om me rustig te krijgen en open te latne gaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |