abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94670105
Mijn vriend en ik zitten al een week in de lappenmand met een raar soort griep. Koorts hebben we niet echt gehad, alleen wat gloeierig de eerste twee dagen ofzo. Verder erg moe en koppijn als je je inspant. Maar nu uit het zich al een dag of vier in vrij ernstige keelpijn. Elke ochtend als je wakker wordt, zitten je oren helemaal dicht en doet je keel extreem pijn. Vooral slikken is zeer pijnlijk en trekt helemaal door naar je oren.

Vroeg me ff af of dit is wat 'heerst' of dat we iets raars hebben. Ben het na een week wel een beetje zat eigenlijk. -O-
pi_94670219
Waarschijnlijk hebben jullie een witte angina (keelontsteking) en krijg je - als je naar de dokter gaat - antibiotica voorgeschreven.

"Een witte angina (erythemato-etterige of pseudomembraneuze) wordt gekenmerkt door een wit of grijsachtig beslag op de oppervlakte van de amandelen. De amandelen zijn soms ook bedekt met witte punten (opstapeling van etter), die gemakkelijk kunnen worden losgemaakt. De lymfeklieren van de hals zijn soms gezwollen. Een witte angina kan eveneens hoge koorts en uitgesproken moeheid geven."
the pleasure - the privilege is mine
pi_94670290
Het voelt inderdaad meer als keelontsteking, maar omdat het niet begon met keelpijn, maar met algehele moeheid en slappigheid dacht ik dat het griep was.

Inderdaad last van viezig slijm. :r
pi_94828316
Ja!! Ik heb hier vorige week last van gehad. Hoest nog steeds slijm op en mijn oren klapperen nog. Kon ook dagen niks proeven en ruiken.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_94828958
Ik heb nu ontstoken bijholtes... :r
pi_94988204
keel en oren zit hier de laatste dagen ook beetje dicht, maar verder gelukkig nergens last van
pi_94989176
Ja! heb ik ook (gehad)

ik dacht alleen dat de hoofdpijn kwam door het paintballen. (2 balletjes tegen mijn kop gehad en soms levert dat een hersenschudding op)

nu alleen nog slijm in mn keel en af en toe zo'n steek in je hoofd die maar niet weggaat...
pi_95015575
Niks raars, gewoon weer die stomme wisselingen van het weer waardoor je net ff eerder zonder jas aan naar buiten loopt en zo en dus daar lekker verkouden van word. Ik ook hoor, ben ook al een week of 2 a 3 moe met af en toe fitte dagen ertussen maar vooral s'avonds afgebrand. neus zit dicht in de ochtend, hoesten,, ik hoor het in mijn omgeving ook dat mensen er "last"van hebben.

ach ja als straks het zonnetje goed wil blijven schijnen en het echt lente/zomer is dan zijn we weer overal vanaf
pi_95015687
Ik heb twee weken flink last gehad. Nu gelukkig weer helemaal beter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')