Dat bedoel ik maar. Ik weet gewoon precies wat die kinders daar in die Ahoy nu meemaken. Totale gekte en hormonisatie (dat is geen woord, dat weet ik) en na afloop een bedroefd en blij gevoel, snikkend in de metro of tram of op de achterbank van de auto van paps en mams, naar buiten starend, het programmaboek stevig tegen je aangedrukt.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef themauster het volgende:
Maar goed we kunnen wel schelden op Just Bieber en zijn fans waren wij vroeger niet hetzelfde met NKOTB,BSB de Spice Girls enz.
Ik ook niet al waren die Beliebers bij DWDD wel zwaar irritantquote:Op zondag 27 maart 2011 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Daarom, leuk toch zulke dingen, ik zie er de ernst iig niet van in.
Take That. I rest my case.quote:
Hehe ik herken het stukje van het programmaboekje, ik heb die van de Spiceworld Tour 1998 nog steedsquote:Op zondag 27 maart 2011 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Ik weet gewoon precies wat die kinders daar in die Ahoy nu meemaken. Totale gekte en hormonisatie (dat is geen woord, dat weet ik) en na afloop een bedroefd en blij gevoel, snikkend in de metro of tram of op de achterbank van de auto van paps en mams, naar buiten starend, het programmaboek stevig tegen je aangedrukt.
BABY BABY BABY OOHHH
Schitterend tochquote:Op zondag 27 maart 2011 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Ik weet gewoon precies wat die kinders daar in die Ahoy nu meemaken. Totale gekte en hormonisatie (dat is geen woord, dat weet ik) en na afloop een bedroefd en blij gevoel, snikkend in de metro of tram of op de achterbank van de auto van paps en mams, naar buiten starend, het programmaboek stevig tegen je aangedrukt.
BABY BABY BABY OOHHH
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Schitterend tochik wou dat mijn ouders me naar de Spice Girls hadden laten gaan, war waren mijn vriendinnen en ik jaloers op de dochter van de muziekjuf die wél ging
![]()
Ik ben daar dus ook geweestquote:Op zondag 27 maart 2011 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Schitterend tochik wou dat mijn ouders me naar de Spice Girls hadden laten gaan, wat waren mijn vriendinnen en ik jaloers op de dochter van de muziekjuf die wél ging
![]()
Ja dat heb ik eerder al eens gehoord ja, ik vind het nog steeds oprecht jammer dat ik het heb gemist. Als ze ooit weer in de buurt komen ga ik zeker heen!!quote:
Ik en m'n vriendinnen mochten van onze ouders spijbelen om naar het Take That concert te gaan. Een meisje op school mocht NIET gaan van haar ouders. Toen ging ze naar de conrector om ons te verklikken want ze was jaloers.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Schitterend tochik wou dat mijn ouders me naar de Spice Girls hadden laten gaan, wat waren mijn vriendinnen en ik jaloers op de dochter van de muziekjuf die wél ging
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:15 schreef themauster het volgende:
Gelukkig hebben we de beelden nog Alors:
Muziek is goed.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:15 schreef themauster het volgende:
Gelukkig hebben we de beelden nog Alors:
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:19 schreef Allrounder het volgende:
Ik wou vroeger net als die gozer van Five zo'n piercing door mijn wenkbrauw.
Blijft maar laden.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:22 schreef Pino112 het volgende:
http://www.ustream.tv/cha(...)29&utm_medium=social
CoenFM.
Beeld is er niet, alleen geluid.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beeld is er niet, alleen geluid.
Ik vroeg dus die Slipknotversie van Bieber aan, maar dat weigert ie te draaien.
google?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:35 schreef alors het volgende:
schijtzooi het schiet echt niet op met mijn opdracht, moet ook allemaal dingen doen waarbij ik gewoon geen idee heb waar ik het moet zoeken
Daar schold ik vroeger ook opquote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef themauster het volgende:
Maar goed we kunnen wel schelden op Justin Bieber en zijn fans waren wij vroeger niet hetzelfde met NKOTB,BSB de Spice Girls enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |