TS heeft niet alleen een lichamelijke beperking.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:51 schreef Misan het volgende:
Het is adten
en het helpt als je bier niet ijskoud is en als je dan nog steeds moet kotsen dan heb je waarschijnlijk een lichamelijke beperking.
En dan 's ochtends 4 ubiprofen voor de kater.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:00 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Ja, maar als je medicijnen moet gaan slikken om je drankgedrag goed te laten verlopen...
Waarom??quote:Op zondag 27 maart 2011 13:19 schreef Zolder het volgende:
[..]
TS heeft niet alleen een lichamelijke beperking.
Hij bedoelde, denk ik, dat TS een beetje een debieltje is. Naast zijn lichamelijke beperking. Maar leuk dat je de taalheld uit gaat hangen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:47 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Waarom??
zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Ad_fundum
Over de schrijfwijze van het werkwoord is geen eenduidigheid. Zeker is wel dat het zou moeten klinken als [atten]. Daardoor lijken de schrijfwijzes adten en atten het meest voor de hand liggend. De Taaladviesdienst van het Genootschap Onze Taal geeft de voorkeur aan atten, naar analogie met het woord statten (afkomstig van stad; 'naar de stad gaan').
Ik vind de Ad-Schoendum wel een mooiequote:Op zondag 27 maart 2011 14:43 schreef AwesomeSauce het volgende:
Dat artikel over ad fundumIk moest hardop lachen, dat dat in wikipedia staat.
Die beschrijvingen ook![]()
quote:
Drink dan gewoon wat rustiger je glas leeg in plaats van het in een keer achterover te slaanquote:Op zondag 27 maart 2011 12:11 schreef thark93 het volgende:
nee ik wil gewoon bier leren drinken zonder de hele tijd aan me maag te moeten denken, is toch niet zo heel gek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:00 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Ja, maar als je medicijnen moet gaan slikken om je drankgedrag goed te laten verlopen...
*sowieso.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:49 schreef thark93 het volgende:
de huisarts zegt zoiezo dat ik gewoon niet moet drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |