abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94668453
Hoi
ik slik meestal de pil rond uur of 11 's avonds. Ik heb de pil 24+4 yaz.
Vrijdagavond heb ik me pil gewoon ingenomen. Nou had ik gisteravond eenmalig erge last van diaree, dat kwam omdat ik iets verkeerds had gegeten. Nou heb ik diezelfde nacht (rond 1 en) onveilige sex gehad. Niet zo lang daarna, half uur/uurtje na de sex heb ik gewoon weer me pil van de zaterdag ingenomen.

Kan het zijn dat ik nu doordat ik die diaree had, zwanger kan zijn?
Weet niet of jullie hier wat aan hebben, maar ben net begonnen met de laatste week van die actieve pillen om in te nemen.

Bedankt!
  zondag 27 maart 2011 @ 11:46:56 #2
337790 Kittl
It's Kittl for you!
pi_94668584
Waarom haal je niet een morningafter? Volgens mij word je overigens niet zo snel zwanger als je het normaal altijd goed slikt..
  zondag 27 maart 2011 @ 11:51:13 #3
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_94668662
Als u binnen drie uur na het innemen van de pil moet overgeven of waterdunne diarree krijgt, is het niet zeker of de pil werkt.

Je zei dat je vrijdagavond de pil had genomen, zaterdag diarree kreeg en zaterdagavond de pil weer hebt ingenomen. Nee, je bent dus zeer waarschijnlijk niet zwanger, want er zat langer dan 3 uur tussen het krijgen van diarree en het slikken van je laatste pil.
  Vis een optie? zondag 27 maart 2011 @ 11:58:23 #4
70532 loveli
N
pi_94668822
Als je de pil slikt voor je diarree krijgt, bestaat de kans dat je pil eruit vliegt voor de hormonen zijn opgenomen. Maar omdat je de pil erna hebt geslikt, zijn de hormonen gewoon in je lichaam opgenomen en is er niets aan de hand.

Anders had je de situatie gehad "pil vergeten in de derde week" als ik het goed lees. En dat staat in je bijsluiter.
crap in = crap out
  zondag 27 maart 2011 @ 12:03:05 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_94668964
In de bijsluiter vind je een stroomschema wat je moet doen bij een vergeten pil.

groeten bijsluiterman5314
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_94672346
Hoe oud ben je?
pi_94682480
Bijsluiter is even goed nagelezen en inderdaad na 3/4 u na inname van de pil ben je gewoon nog beschermt tegen zwangerschap. Vermoeden had ik al, maar toch fijn om te horen van andere ook.

Is 't nu wel handig om de komende 7 dagen een condoom te gebruiken daardoor of maakt het niet uit omdat die diaree eenmalig was?
En hoe zit het eigenlijk precies met de tijd van het innemen van de pil. Moet dat echt elke dag rond 11en 's avonds wat ik meestal doe of maakt het niet echt uit als bijv in het weekend het om 2u 's nachts is ofzo?
pi_94682680
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:16 schreef sanneyentl het volgende:
Bijsluiter is even goed nagelezen en inderdaad na 3/4 u na inname van de pil ben je gewoon nog beschermt tegen zwangerschap. Vermoeden had ik al, maar toch fijn om te horen van andere ook.

Is 't nu wel handig om de komende 7 dagen een condoom te gebruiken daardoor of maakt het niet uit omdat die diaree eenmalig was?
En hoe zit het eigenlijk precies met de tijd van het innemen van de pil. Moet dat echt elke dag rond 11en 's avonds wat ik meestal doe of maakt het niet echt uit als bijv in het weekend het om 2u 's nachts is ofzo?
Ook dat staat in de bijsluiter, maar goed, in principe heb je een uitloop tijd van 12 uur voordat je pil niet meer veilig is. In principe mag er dus maximaal 36 uur tussen twee pillen zitten. Stel dus dat je 'm altijd om 7 uur 's avonds inneemt, dan mag je 'm tot 7 uur de volgende ochtend gewoon innemen zonder dat er iets aan de hand is.
Condooms gebruiken lijkt me nu niet nodig, zeker als de diarree pas na 3/4 uur na inname begon.
  Vis een optie? maandag 28 maart 2011 @ 13:44:32 #9
70532 loveli
N
pi_94711630
Als je meer dan 12 uur te laat bent (oftewel 36 uur na laatste pil), dan ben je een pil vergeten. Heb je binnen 3 uur na innemen van de pil diarree, dan moet je er alsnog een innemen. Als ik goed heb gelezen nam je de pil na de diarree, dan is het ok en heb je gewoon je hormonen binnen gekregen..
crap in = crap out
pi_96034749
Hallo allemaal,
kunnen jullie mij helpen?
Ik heb al het e.e.a. op internet op proberen te zoeken maar ik kom er niet uit..

ik slik al een tijdje de pil en ben gewoon na me stopweek weer begonnen om op dag 1 de eerste pil in te nemen.. dag 12 tm dag 16 heb ik last gehad van waterdunne diarree..(echt water) maar niet binnen 3 uur na het innemen van de pil.. Ik slik de pil om 10 uur savonds en dan werd ik sochtends rond 5 uur wakker met waterdunne diarree.
op dag 19 heb ik onbeschermde seks gehad..
Nu las ik ergens dat als waterdunne diarree een paar dagen aanhoud je pil niet meer betrouwbaar is? Moet ik me zorgen maken?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 april 2011 @ 10:29:41 #11
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96034886
Ja.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_96034952
Kan je me uitleggen waarom?
pi_96035077
volgens mij als je paar dagen aanhoudende diarree hebt dan neemt je lichaam stofjes minder goed op...
heb ik ook gehad maar ik zou gewoon voor de zekerheid even een zwangerschapstestje halen dan weet je het zeker en ben je ook van die nare spinsels in je hoofd af ;)
Elk begin is een eind aan het verleden, en elk eind is een begin aan het heden.
pi_96035146
oke dankjewel,
wanneer is de beste tijd om zo test te doen?
niet dat die straks negatief is omdat ik hem te vroeg heb gedaan..
heb ik later alsnog een probleem..
word idd gek van al die spinsels in me hoofd
  woensdag 27 april 2011 @ 11:25:03 #15
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_96036788
Gadverdamme diarree :r
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 april 2011 @ 11:26:38 #16
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96036848
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:38 schreef Snoepiee19 het volgende:
oke dankjewel,
wanneer is de beste tijd om zo test te doen?
niet dat die straks negatief is omdat ik hem te vroeg heb gedaan..
heb ik later alsnog een probleem..
word idd gek van al die spinsels in me hoofd
Haal een MAP als je het zeker wil weten.
Dat kan iedereen verzinnen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 27 april 2011 @ 12:35:58 #17
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_96039467
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')