abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94662776
... toch eens een ander topic...

Ik las net een topic over iemand die z'n balzak wil scheren... allemaal goed en wel... maar wat ik me werkelijk afvraag... hoeveel procent van de mannen doet dit eigenlijk.
Ik heb me nooit geschoren, heb er ook geen zin in, en knip het desnoods een beetje bij...

Zijn er dames die echt afknappen op schaamhaar, of is het modegril om maar te roepen dat alles kaal moet zijn... Kijk bij de dames hoeft het voor mij ook echt geen oerwoud te zijn, maar om het baby-kaal te hebben, 't zal me een worst ( :') ) wezen.

Dan heb je mannen waar de schaamhaarbeharing zowel richting benen en buik overloopt in meer beharing... heb je opeens een soort kale cirkel geschoren, lijkt me ook een raar gezicht.

Anyway... lopen we elkaar massaal achterna door een modegril, of zijn er meer mannen die "normaal" doen en niet de hele boel kaal scheren...
pi_94662879
OOh dan loop ik de mode al 14/15 jaar achterna ;(
  zondag 27 maart 2011 @ 01:21:22 #3
167595 mirved
Infobesitas
pi_94662916
Helemaal kaal vind ik ook niets maar houdt het wel kort.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_94663039
Verwachte reacties:

- Schaamhaar :r Alles eraf!
- Mijn zak lekker kaal, daarboven houd ik het bij! :) ~O> })
- Scheren is voor homo's :')

Echt, er zijn al honderden van dit soort topics geweest :P De één scheert het, de ander niet. Doe gewoon waar je jezelf prettig bij voelt en wat je zelf mooi/fijn vindt, wat maakt het dan uit wat andere mensen doen?
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_94663424
Met de bosmaaier erover.
Ik zwaai naar dieren.
pi_94664236
quote:
Ik las net een topic over iemand die z'n balzak wil scheren...
he, dat was mijn topic :D *O*
  zondag 27 maart 2011 @ 03:07:00 #7
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_94664256
Alles eraf.
Tics van je petten.
pi_94664845
quote:
Op zondag 27 maart 2011 03:07 schreef nattermann het volgende:
Alles eraf.
:o castratie? !!!
dag
  zondag 27 maart 2011 @ 09:23:05 #9
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_94666665
Ik vind het toch echt een stuk mooier als het bijgehouden/kaal is..
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_94667208
ik scheer me volledig kaal balzak en alles errond
  zondag 27 maart 2011 @ 11:08:58 #11
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_94667894
Ballenhet liefst kaal of getrimd...en onderbuik liefst getrimd.
pi_94669124
Billen, balzak en onderbuik kaal.

Reacties zijn positief en zelfs bij ONS waren ze toch duidelijk in de stemming om wat verder te gaan dan normaal. Zal er wel deels mee te maken hebben dat het toch wat verzorgder overkomt.

Neemt overigens amper tijd in beslag. Ben beneden naar mijn idee sneller klaar dan bij het scheren van mijn gezicht.
pi_94669980
Hier alles eraf! Daar douchen mijn tweede hobby is , maakt het niet uit hoeveel tijd het in beslag neemt (hetgeen toch wel meevalt).

Tot nu toe uitsluitend positieve reacties gehad.
pi_94670231
Balzak scheren, de rest bijknippen tot vrij minimale grootte.

Overigens zou ik gewoon aan mn chick vragen wat ze het liefste heeft, mij maakt het niet zoveel uit.

One-night-stand moet niet zeuren, zolang het schoon is.
pi_94670475
Ik heb liever dat mannen het bijhouden..
Altijd helemaal kaal is wel veel gevraagd, maar als je er elke week 10 minuten tijd aan besteed is het netjes bijgehouden en dat kan ik, als vrouw zijnde, wel waarderen..
  zondag 27 maart 2011 @ 13:10:25 #16
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_94670829
Gewoon trimmen inderdaad, zo'n kale plek tussen behaarde benen is ook geen zicht en om die hele 'happy trail' ( :') ) ook maar weg te halen vind ik wat ver gaan. Maar trimmen vind ik wel vanzelfsprekend ja.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_94670869
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 01:21 schreef mirved het volgende:
Helemaal kaal vind ik ook niets maar houdt het wel kort.
pi_94671254
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:10 schreef Jabberwocky het volgende:
Gewoon trimmen inderdaad, zo'n kale plek tussen behaarde benen is ook geen zicht en om die hele 'happy trail' ( :') ) ook maar weg te halen vind ik wat ver gaan. Maar trimmen vind ik wel vanzelfsprekend ja.
Haha, ja dat dus. Snap ook niet waar je dan moet stoppen met scheren. Je liezen meepakken? Je bovenbenen? Je buik? FULL BODY WAX? :D
pi_94672826
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:25 schreef Flixxy het volgende:

[..]

Haha, ja dat dus. Snap ook niet waar je dan moet stoppen met scheren. Je liezen meepakken? Je bovenbenen? Je buik? FULL BODY WAX? :D
Maak er een topic over ! :P
pi_94673488
1x permaand alles eraf. Groeit tog niet zo hard bij mij gelukkig
pi_94673606
^^

en af en toe beetje bijknippen. mijn balzak is niet zo harig gelukkig. schacht wel en ik ben zo onhandig :(

wie op haar afknapt is raar wat mij betreft

totaal off-topic: De Romeinen vonden vroeger haar (ook?) primitief en dierlijk. Maar grote lullen ook (saters!) en je hoort nou nooit dat iemand daar op afknapt tegenwoordig :P
pi_94673711
Kaal, glad, daar houden de vrouwtjes van. Mannen hebben toch ook het liefst een mooi kaal of in ieder geval geschoren poesje. Dat verwacht de vrouw dan ook van de man. Dus TS begin een keer zou ik zeggen helemaal als je jezelf nog nooit geschoren hebt. GADVERDAMME!!!
...
pi_94673890
Een beetje de boel bijknippen doe ik wel.
Scheren doe ik nooit meer, dan loop ik de hele dag aan mn zak te krabben.
pi_94674203
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:52 schreef Latz het volgende:
Een beetje de boel bijknippen doe ik wel.
Scheren doe ik nooit meer, dan loop ik de hele dag aan mn zak te krabben.
Dat is eenmalig, daarna bijhouden lekker insmeren en je hebt er nooit meer last van!!
...
pi_94675628
_O_ Schaamhaar bij vrouwen _O_
Dat maakt een oerdrang in me los. Bloedje geil word ik daarvan.
Het maakt me niet uit hoe een vrouw eruit ziet, maar als ze een lekkere bos daaronder heeft krijg ik een harde. Echte mannen weten dat vrouwen met haar geiler zijn.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')