Volgens mij geen contact met buiten.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ships, vergeet ik te vragen.
Willen jullie ff opletten of Laura post krijgt ?
Voor zover ik begreep heeft mijn oma van de week een kaart moeten inleveren voor Laura, Ws voor haar verjaardag.
Maar ik ben vooral nieuwsgierig naar haar reactie.
En ben nu echt weg

Ik heb zelf dat account met haar aangemaakt. Die verificatie zal dus ook wel goed komenquote:

Leuk dat je hier nog post danquote:Op zondag 27 maart 2011 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe es gewoon op streams reageren !!!!!! En in die kut SC zie je me al niet meer !! WTF

Ik heb zelf dat account met haar aangemaakt. Die verificatie zal dus ook wel goed komenquote:

Jou Vtje is ook wegquote:Op zondag 27 maart 2011 00:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb zelf dat account met haar aangemaakt. Die verificatie zal dus ook wel goed komen

ik heb half naar DGK gekeken meende dat sylvia die schoonmaakster was ? of zit ik nu heul foutquote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb zelf dat account met haar aangemaakt. Die verificatie zal dus ook wel goed komen

Ze hebben al eerder een kaart gehad van thuis, dus mag morgen vast inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volgens mij geen contact met buiten.
Maar misschien morgen als uitzondering

Nu heb je een min punt.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ik heb half naar DGK gekeken meende dat sylvia die schoonmaakster was ? of zit ik nu heul fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |