Silver.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:56 schreef shiznuts het volgende:
http://money.oe24.at/Red-Bull-mit-neuem-Geschmack/39228376
Maar even in huis gehaald gisteren. Die rode had ik gek genoeg al eerder gehad:
[..]
... ondanks dat 'ie dus eigenlijk pas vanaf 2 september 'uit' is hier.Primeurtje weer. Zilver gister op, was wel ok, beetje Sprite/7-up-achtig, nu aan de Blue. Heidelbeere, dat is blauwe bes gok ik zo, smaakt het in ieder geval wel naar. Lekker wel, snoepjesachtig zoet en toch ook fruitig en fris.
Mixxed up is toch erg matig als je het mij vraagt.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zag dat een tray blue bastard deze week 5 euro kost bij de Vomar... heb dat alleen nooit geprobeerd eigenlijk.
Mixxed up.
ik heb em hier bij Superdeboer leeuwarden gekocht. hoopt dat ze het nog hebben als ie verbouwd is tot Jumbo...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
Plus Landgraaf heeft sinds nu Monster Khaos <3
[ afbeelding ]
Euroshopper vind ik dus echt net kauwgomquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:43 schreef datisstom het volgende:
Energy drink, heerlijk vind ik het. Monster dan weer niet, maar RB en Euroshopper zijn wel lekker?
Die is inderdaad best goed te doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Die cassis van Lidl zijn erg lekker.
mmm, als ik die rehab ooit tegenkom neem ik em meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Apple, Kiwi en Blue agave. Lekker fris wel.
[ afbeelding ] Ook maar eens proberen.
Goed punt van de calorieën in energydrinks. Let ik eigenlijk nooit op. Misschien maar eens doen, want m'n eetpatroon heb ik veranderd daar ik niet zoals vroeger alles zomaar gevolgenloos kan nuttigen, maar 't kan zomaar zijn dat het niet aan het eten ligt...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:05 schreef shiznuts het volgende:
Hehe, ik zag zojuist dat ik nog een dynapep heb liggen.
Was trouwens afgelopen week in Finland, daar hebben ze ook een boel energydrinks die ik niet kende zeg.Teveel om allemaal te proberen helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |