niet in NL, wel in DE, had al een linkje geplaatstquote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef MYM het volgende:
Kan iemand me vertellen of je in Nederland ook de Rockstar Punched Apple kan halen. Dat is de beste en lekkerste energy drink als je het aan mij vraagt.
Dat klinkt heel goed. Zal vast ook op ebay te krijgen zien.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef mytec het volgende:
@mtchel112 jazeker, Cocaine energy is ziek spul als je het mij vraagt. bij een blik redbull voel ik niks bij cocaine vol ik mijn bloed sneller pompen/kloppen.(3x zo sterk als rb) ik heb de normale cocaine gehad die is anders dan de normale energy drink hier maar niet vies. de wasabi is voor de diehard ik vond hem zelf goed te drinken, maar niet zo makkelijk als redbull weg te zuipen. de light tja weet ik niet meer light is gewoon niks voor mij.
kan zo even geen site meer vinden, maar er waren nl sites waar je per tray of per proefpak kon kopen.
Die is inderdaad erg lekker.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:43 schreef nexus-pilot het volgende:
Ahh, laatste tijd drink ik graag Nalu, best wel een origineel drankje
je kan ze van de importeur gewoon bestellenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef mytec het volgende:
@mtchel112 jazeker, Cocaine energy is ziek spul als je het mij vraagt. bij een blik redbull voel ik niks bij cocaine vol ik mijn bloed sneller pompen/kloppen.(3x zo sterk als rb) ik heb de normale cocaine gehad die is anders dan de normale energy drink hier maar niet vies. de wasabi is voor de diehard ik vond hem zelf goed te drinken, maar niet zo makkelijk als redbull weg te zuipen. de light tja weet ik niet meer light is gewoon niks voor mij.
kan zo even geen site meer vinden, maar er waren nl sites waar je per tray of per proefpak kon kopen.
De originele NL site waar je het kon van kopen waren er mee gestopt geloof ik.quote:24 blikjes kosten 21,20 incl BTW
het sturen van 1 tray van 24 blikjes kost 6,75
het sturen van 2 t/m 4 tray's kost 12,95
Waarom niet? Het staat ook nog eens leuk in je kastquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:42 schreef ElectraPlectra het volgende:
Mensen die lege blikjes energy drank gaan bewaren.![]()
![]()
Is dat nieuw? Nog niet eerder gezien namelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:18 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Van de Lidl.
Supergoede kick, 'kweet het, ligt te lang op z'n reet dit topic, zonde
Hoeduur en hoeveel? Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:18 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Van de Lidl.
Supergoede kick, 'kweet het, ligt te lang op z'n reet dit topic, zonde
Bij mijn Lidl that is. In Oostenrijk. Was wel vet goedkoop. Ik meen 55 ct voor een 0.5L-flesje.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Nog niet eerder gezien namelijk
Ah nice. Ja best goedkoopquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bij mijn Lidl that is. In Oostenrijk. Was wel vet goedkoop. Ik meen 55 ct voor een 0.5L-flesje.
Had ze nog niet eerder gezien, zijn volgens mij nieuw. Smaakt wel goed, ja, naar eh, energydrink. Niet zo chemisch en rauw als een B52 of Golden Power, eerder de standaard zoete energydrink zoals de Mixxed up shizzle die ze normaal in NL verkopen.
Ja, zeker voor kinderen in Slovenië... 35ct/flesje daar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:43 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ah nice. Ja best goedkoop
Mijn favo is gewoon Golden Power :p Vind Red Bull zelfs saai smaken nu
Crazy Wolf vond ik wel een vette naam trouwens voor energy drink. Ik weet niet meer waar ik die had gekocht
[ afbeelding ]
CRAZY WOLF!
Werd ook verkocht in 1,5 liter flessen
[ afbeelding ]
Deze dus, volgens mij kocht ik hem in tsjechie
Ja, of kauwgomballen. Brrr... Niet helemaal hoe energydrink moet smaken in ieder geval. Zit ook veel te veel in een blik van. Dan is het op een gegeven moment al helemaal ellende die smaak en word je er letterlijk niet goed van.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:43 schreef woutertje93 het volgende:
Die groene monster begint trouwens naar het drinken van de gele variant naar baby zalf te smaken
http://www.lidl.at/cps/rde/xchg/lidl_at/hs.xsl/4182_22597.htm .at ,quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:02 schreef robin007bond het volgende:
Die van de Lidl ga ik zeker proberen!
Sowieso blijven Go Fast! en Golden Power mijn favorieten
Cocaïne ben ik ook heel benieuwd naar. Je schijnt het op een hyves te kunnen bestellen o.i.d.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://www.lidl.at/cps/rde/xchg/lidl_at/hs.xsl/4182_22597.htm .at ,ik weet niet of dat ook bij jullie is dus.
Zelfde hier trouwens. Zeker als ze echt diep gekoeld zijn.Lekker zoet met een vleugje honing die Go Fast! en Golden Power brandt je slokwegen weer schoon met z'n chemische maar oh zo heerlijke substantie. Beste werking als 'energydrink' ook als je het mij vraagt. Ik heb trouwens nog Dynapep liggen.
Oh dat zou niet best zijn. Het gaat me ook wat te ver om 24 blikken in één keer te bestellen, tenzij ik ze weet te verpatsen o.i.d.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef shiznuts het volgende:
Ik had een keer Pure Cofain of zo.Ik ben bang dat dát zo'n zelfde iets is.
Incidenteel is dat best wel eens lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:01 schreef Management het volgende:
Goed topic
Dronk eens voordat ik naar de club ging 2 liter Energydrank, ik moest mijn energie kwijt maar anders weet ik niet wat voor cafeïne-vergiftiging ik had opgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |