quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
Oh Ing, sorry, we gaan niet meer op maandag
De receptiedame zei trouwens dat het voor sauna beginners als dame helemaal niet leuk is om op vrouwendag te gaan. Want al die vrouwen lopen elkaar te keuren, bitches enzo.
Dus sorry, we moeten op zaterdag.He, wat naar nou.
Ja maar echt, ze zei hetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow kínd toch! Je méént het! *hand in volle verbazing voor mond slaan-blik*
Nee man, alleen die rare mannen waren van de debielenclubquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
Het klinkt zo echt alsof we bij een debielenclub aan het bubbelen waren vandaag, maar het was echt leuk
Het klinkt alsof 'je ik erbij had moeten zijn'.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
Het klinkt zo echt alsof we bij een debielenclub aan het bubbelen waren vandaag, maar het was echt leuk
Owjaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee man, alleen die rare mannen waren van de debielenclub
Ja, maar dat begon natuurlijk al in de opgietsauna (ik vergeet telkens hoe het heet). Toen waren we eenmaal gespot, helaasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Owjaaaaaaaaaaaa
Dat moeten we ook nog even vertellen:
Er was een groepje mannen die nogal luidruchtig waren. Ajax tattoo's enzo.
En wij wilden graag in het bubbelbad, maar daar zaten die schreeuwers in. McWapper stond voor ons op de uitkijk en die riep wanneer we er in konden. Dus toen dat bad vrij kwam, gebaarde McWapper dat we er in konden. Nog geen minuut later kwam een van die schreeuwers er ook weer bij zitten en liep McWapper langs 'Léuk he dames, dat bubbelen!'
En toen moesten wij een kwartier de verhalen van die schreeuwer aanhoren over zijn kat en de Mexicaanse griep
De loyly heet het geloof ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dat begon natuurlijk al in de opgietsauna (ik vergeet telkens hoe het heet). Toen waren we eenmaal gespot, helaas
Die ene die tegen me begon dat ie een trapje lager kwamen zitten, naast me.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dat begon natuurlijk al in de opgietsauna (ik vergeet telkens hoe het heet). Toen waren we eenmaal gespot, helaas
Ja, en ik maar denken dat ik even je boobies aan kon raken, maar nee hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Ohja, de 'stilte ruimtes'.
Daar waren we iets minder goed in
En dat bordje in dat donkere badje.
'GEEN INTIMITEITEN!'.
Mocht gewoon niet, zó flauw!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en ik maar denken dat ik even je boobies aan kon raken, maar nee hoor
Bonjourrrrrrrrrrr!quote:
Ik wacht op de dirty details?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
De loyly heet het geloof ik.
Het klinkt smerigMet je loyly in de loyly.
Ons gehyper is echt totaal niet leuk voor anderen om te lezen volgens mij.
Sorry, anderenJe had er bij geweest moeten zijn.
En je kon niet doen alsof je bijziend was en je bril vergeten had?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Helaas.
Er hingen bordjes 'geen intimiteiten'
Pffff. Volgende keer maar naar dat Belgische zaadbad?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Helaas.
Er hingen bordjes 'geen intimiteiten'
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
We hadden het er nog over dat het jammer was dat je man bent Ll, omdat we anders een keer hadden kunnen Marketieren in de sauna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |