Misschien denkt hij wel hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:10 schreef mihija het volgende:
'als je me echt leuk vindt, doe je wel meer moeite'?
Het had niets met de date te maken, gewoon een lief smsje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:12 schreef Arriviste het volgende:
Wat heb je in die sms van laatst gezegd? Had het iets met de date te maken?
Als hij geen sms'er is, hoef je toch niet op alles wat terug te verwachten? Ik zou het eerder lullig vinden als jij niet op komt dagen en hij daar staat. Bel gewoon, dan weet je iets.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:15 schreef mihija het volgende:
[..]
Het had niets met de date te maken, gewoon een lief smsje.
Hmm.. ik zou hem gewoon bellen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:15 schreef mihija het volgende:
[..]
Het had niets met de date te maken, gewoon een lief smsje.
Inderdaad. Of hij wil die date niet of hij is niet in staat een normale communicatie in stand te houden. In beide gevallen: wegwezen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:17 schreef formerjellybean het volgende:
Nou schijnbaar wil die de date niet anders had die wel wat laten horen
eh?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:16 schreef Ausputzert het volgende:
Hij laat op een kunstzinnige wijze weten dat hij op je wacht.
Ik dacht dat er een ongeluk voor jouw huis was gebeurd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:18 schreef mihija het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het inderdaad een foute titel...
Nee, dat eerste klopt wel. We hebben geen tijd/plaats afgesproken...gewoon zaterdag...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als hij geen sms'er is, hoef je toch niet op alles wat terug te verwachten? Ik zou het eerder lullig vinden als jij niet op komt dagen en hij daar staat. Bel gewoon, dan weet je iets.
Niet per se. Op dit gebied zijn dingen vaak niet rationeel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Of hij wil die date niet of hij is niet in staat een normale communicatie in stand te houden. In beide gevallen: wegwezen!
Dan heb je dus het 2e aan de hand: hij kan niet normaal communiceren. Aan zo iemand heb je dus ook niets.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Niet per se. Op dit gebied zijn dingen vaak niet rationeel.
Bv: Als je iemand leuk vindt is het logisch dat je dit laat merken. Ik ken genoeg mensen die het tegenovergestelde daarvan doen om verschillende redenen. Niet kwetsbaar op willen stellen, onzeker, niet weten hoe etc.
Ja, dat heb ik ook. Het voelt dan alsof ik wanhopig achter hem aanzit voor een date....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:17 schreef formerjellybean het volgende:
Nou schijnbaar wil die de date niet anders had die wel wat laten horen
Nou, dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef Halcon het volgende:
Dan heb je dus het 2e aan de hand: hij kan niet normaal communiceren. Aan zo iemand heb je dus ook niets.
Dat kun je 1 keer doen, misschien 2 keer, maar als het daarna telkens zo moet dan wordt het vervelend. Laat 'm lekker verder spelen thuis en ga zelf iets leuks doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:21 schreef mihija het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Het voelt dan alsof ik wanhopig achter hem aanzit voor een date....
Nou oke, dan staat hij in ieder geval niet voor niks ergens. maar ik zou er gewoon even een telefoontje aan wagenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:19 schreef mihija het volgende:
[..]
Nee, dat eerste klopt wel. We hebben geen tijd/plaats afgesproken...gewoon zaterdag...
Dat vind ik ook het lastige. Als we samen zijn dan voelt het zo goed en hebben we het echt leuk. Volgens mij is hij geen ster in vrouwen, zeg maar. Nogal onhandig eerder, maar ik vind hem wel erg leuk...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Niet per se. Op dit gebied zijn dingen vaak niet rationeel.
Bv: Als je iemand leuk vindt is het logisch dat je dit laat merken. Ik ken genoeg mensen die het tegenovergestelde daarvan doen om verschillende redenen. Niet kwetsbaar op willen stellen, onzeker, niet weten hoe etc.
Wat is er kort door de bocht aan? Hij kan toch gewoon normaal reageren? Kan hij dat niet, dan is er toch wat mis met hem.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:22 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Nou, dat is wel erg kort door de bocht.
Ik zou hem gewoon bellen. Weet je direct waar je aan toe bent en zit je nu ook niet meer te malen.
Ik reageer ook vaak genoeg niet op een lieve smsjes maar dat wil niet nog zeggen dat ik niet normaal kan communiceren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er kort door de bocht aan? Hij kan toch gewoon normaal reageren? Kan hij dat niet, dan is er toch wat mis met hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |