abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_324411
Toen ik mijn vriend voor het eerst zag, dacht ik datie 20 was. Ik was zelf 21. Hij bleek 16 te zijn. Tja, dat vond ik toch wel een beetje te errug.
Twee jaar later was het wel raak; voor de snelle rekenaars: ik was 23 en hij 18. WIJ hadden er geen moeite mee; ik zag er jonger uit, en hij ouder.
Acht jaar later zijn we nog steeds samen en gelukkig. Dus: wat maakt het uit. Als het maar gezellig is.

N

[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 03-09-2000 21:23]

pi_324634
quote:
Op 31 augustus 2000 22:01 schreef Jaap het volgende:
mijn opa van 71 met een dame van 45. kan dat?
just wondering
Van mij mag je opa zijn gang gaan hoor...
pi_326611
M'n huidige vriendin heb ik uit de handen weten te trekken van een gluiperd van 33 jaar oud. (Ze was 15 toen ze wat met 'm kreeg)
Hij ging vreemd bij het leven en zij was zo verliefd dat ze het allemaal niet 'wilde' zien.
Ik vind dat echt niet normaal, hij heeft het geweten ook en mag van geluk spreken dat we hem niet als nog aangeklaagt hebben !

Als ik heb nu nog tegen kom heb ik nog steeds de neiging om hem te slopen. Grrr.

[Dit bericht is gewijzigd door §erum op 05-09-2000 11:44]

Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
pi_330643
quote:
Op 23 augustus 2000 01:40 schreef lousje het volgende:
ik denk dat leeftijdsverschil een probleem kan zijn als een van de twee nog in de pubertijd zit, maar daarna niet meer.
Je vraagt je af... wanneer zit je zo`n beetje uit de pubertijd? Er zijn genoeg gasten van 18 die je nog gerust puber kan noemen, terwijl (bijv.) iemand van 15 erg volwassen kan zijn.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_331367
de ware
puberteit
duurt je leven
lang

((c)Loesje)

zaterdag 9 september 2000 @ 02:47:07 #56
5100 Fitcher
Super gers man
pi_332760
het is uit.. door mij zelfs ik merkte wel iets van het verschil, niet zo zeer kwa gezeldschap maar kwa "het aankijken" tegen dingen, zoals bijvoorbeeld een relatie.
ik wil niet zeggen dat ik niet serieus ben, maar zij wilde echt een huisje boompje beesje verhaal, dat zag ik niet zo zitten.
ik sta nog aan het begin van me carriere op me werk, heb tal van andere dingen aan me hoofd en het allerlaatste en het belangrijkste: ik was niet meer verliefd zij nog wel op mij dus ik voel me nu dus ook k*t omdat zij het moet proberen te verwerken. ik hoop dat ze er snel over heen komt.. ik ken het uit eigen ervaring, gedumpt worden (ook al wil ik het zo niet noemen )
blah blaaaaah blub blaaaat blahhh blieeeep blaah blaaat blub O o o . O o o O O O O o o . . O . .
pi_332919
Dit topic komt voor mij op een moment dat ik zelf met zo een situatie worstel.
Iemand ontmoet op vakantie waar ik nogal voor gevallen ben. Ik wist wel dat ie iets ouder was, had hem tussen de 30 en 35 geschat. Zo zag die er uit en als zijn vrienden waren die leeftijd. Ben net 21 en vond dit al een beetje veel maar aangezien ik een stuk volwassener ben voor me leeftijd en eerder 25-28 wordt geschat vond ik het niet echt een probleem. We hebben het nooit over leeftijd gehad, alleen toen die al naar huis was kwam ik der achter dat ik 44 was. DAt was wel ff schrikken, 23 jaar is toch wel een beetje erg veel.
Maar ja we zaten wel op een lijn, hij gedroeg zich meer als iemand van een jaar of 25 en we hebben een geweldige tijd gehad. Maar wat nu wil ik echt iets met iemand die zoveel ouder is, der is ook nog een probleem van de andere kant van de wereld aangezien hij in Australie woont, maar zie dat momenteel als een minder probleem dan de leeftijd aangezien ik binnen 8 maanden zelf in Australie zit.
Vinden jullie dit leeftijsverschil te groot? Of moet ik gewoon denken we zien wel hoe het verloopt.
pi_332925
Wat maakt leeftijd uit, geniet van je verliefdheid zo lang het duurt. Wacht af waar het schip eventueel strandt.( misschien wel nooit.)
  zaterdag 9 september 2000 @ 17:53:22 #59
5100 Fitcher
Super gers man
pi_333154
quote:
Op 09 september 2000 13:04 schreef lousje het volgende:
Wat maakt leeftijd uit, geniet van je verliefdheid zo lang het duurt. Wacht af waar het schip eventueel strandt.( misschien wel nooit.)
daar ben ik het mee eens, een leuke tijd kan je zeker hebben je kan o.a. veel leren van iemand die wat ouder is dat is gewoon een feit.
blah blaaaaah blub blaaaat blahhh blieeeep blaah blaaat blub O o o . O o o O O O O o o . . O . .
  zaterdag 9 september 2000 @ 18:16:00 #60
4605 KingShakur
back.... really...
pi_333170
quote:
Op 09 september 2000 12:48 schreef MissX het volgende:
Vinden jullie dit leeftijsverschil te groot? Of moet ik gewoon denken we zien wel hoe het verloopt.
Gewoon lekker geen verwachtingen en van dag tot dag kijken , leeftijd doet er niet toe 'ingesteldheid' wel.
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_339202
quote:
Ik zie het probleem niet. Je schrijft zelf al dat jullie op 1 lijn zitten en daar gaat het toch om. Gewoon lekker voor gaan dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')