quote:Dat had ik nou 3 maanden geleden (3 maanden al? yes! dan ben ik over 9 maanden al weer jarig!!
Op 18 augustus 2000 22:18 schreef sweetie het volgende:
ik ben 15 en mijn vriend is 19 daar krijg ik ook best wel veel negatieve reacties over
wij hebben er alle2 geen problemen mee en het gaat heel goed tussen ons
maar iedereen heeft zijn eigen mening
Het heeft niet lang geduurd omdat we toch allebei het leeftijdsverschil wel erg groot vonden en ook allebei bang waren voor reakties uit onze omgeving.
Toch denk ik niet dat leeftijd zoveel zegt. Want het ene meisje van 15 en het andere meisje van 15 kan een wereld van verschil tussen zijn...
quote:
Op 20 augustus 2000 23:29 schreef Ezmeetje het volgende:
Een jaar geleden, ik was 15 toen, had ik een tijdje iets met een jongen van 26. Ik was er zeker niet trots op omdat ik wist dat de meeste mensen het niet goed zouden keuren en hield het daarom ook zo goed mogelijk voor de meeste mensen verborgen. Eigenlijk heel slecht want ik werd er niet gelukkiger op. Als je verliefd bent wil je dat het liefst tegen iedereen vertellen, maar dat deed ik dus niet...Het heeft niet lang geduurd omdat we toch allebei het leeftijdsverschil wel erg groot vonden en ook allebei bang waren voor reakties uit onze omgeving.
Toch denk ik niet dat leeftijd zoveel zegt. Want het ene meisje van 15 en het andere meisje van 15 kan een wereld van verschil tussen zitten...
het gaat nog steeds prima en mijn omgeving reageert goed, me ouders vonden het ook prima en morgen meet ik haar ouders
voorlopig kan het bij mij even niet meer stuk ik ben echt happy gewoon
quote:Je leert het al!
Op 15 augustus 2000 18:58 schreef Fitcher het volgende:
he bah ok vrouw ontmoet dan![]()
quote:ik leer best snel hoor
Op 22 augustus 2000 09:01 schreef Isje1 het volgende:
Je leert het al!
Uiteindelijk heb ik 't uitgemaakt omdat ik verliefd werd op iemand anders... Maar 't ging wel goed, zeg maar.
leeftijd maakt wel degelijk wat uit!
het heeft ook maar 4/5 weken geduurd
Natuurlijk krijg je wel eens van mensen te horen dat er teveel jaartjes tussen ligt, dat het nooit lang stand kan houden...maar om wat gaat het nou ?? De leeftijd ?? Of hoe je verder met elkaar omgaat, hoe het klikt, hoe je elkaar aanvoelt; voor ons geldt het laatste.
P.S. Het enige waarin we het zelf merken dat er een verschil in leeftijd is, is bv als we het over jeugdseries, kinderseries, kinderboeken, etc hebben (zeg maar: "vroeger toen ik klein was.....")
quote:Zeer herkenbaar, Knorretje! Mijn vriend en ik schelen om precies te zijn tien jaar en vier dagen en de enige "problemen" die we hebben, zijn inderdaad de 'jeugdherinneringen'.
Op 22 augustus 2000 19:27 schreef Knorretje het volgende:P.S. Het enige waarin we het zelf merken dat er een verschil in leeftijd is, is bv als we het over jeugdseries, kinderseries, kinderboeken, etc hebben (zeg maar: "vroeger toen ik klein was.....")
Verder sluit ik me graag aan bij degene die schreven dat de ene 19-jarige niet de andere is. Zolang je je bewust bent van het leeftijdsverschil en de eventuele verschillende belevingswereld van je partner, zie ik geen enkel probleem! Zoals in elke relatie, inclusief die met een leeftijdsverschil: "Respect, that's what it is all about!"
quote:Tja, tis de leeftijd hé!?
Op 22 augustus 2000 13:18 schreef Fitcher het volgende:
ik leer best snel hoor
quote:ja! nu leer ik nog snel
Op 23 augustus 2000 08:41 schreef Isje1 het volgende:
Tja, tis de leeftijd hé!?
quote:Daar heb je zeker gelijk in. Vooral toen ze me vrienden zag, die zijn nogal puberaal aangelegd
Op 22 augustus 2000 17:33 schreef sweetie het volgende:
mijn ex is 22
en 7 jaar veschil gaat er bij veel mensen niet in.
na een aantal negatieve reacties zei ik niet zo snel meer hoe oud hij was.
in het begin was er niks aan de hand het gaat goed, je bent verliefd. en het is leuk om een oudere vriend te hebben. meer ervaring, geen dom puberaal gelul etc. etc.
maar na een tijdje ga je toch merken dat het een wereld van verschil is
hij heeft al veel meer meegemaakt, is meer ontwikkeld
en wil veel meer en alles veel sneller als het om sex gaat.leeftijd maakt wel degelijk wat uit!
het heeft ook maar 4/5 weken geduurd
Op zich was de leeftijd niet zo'n probleem, meer de 'ervaring' die zij met andere mannen had...
Heb wel veel bijgeleerd op sex-gebied, en met het omgaan met vrouwen... (ook leerde ik hoe ik luiers moest verwisselen, ze had nl. een zoontje van 2..)
quote:Ik ben 24 mijn vriendin is 37 en we hebben al twee jaar wat met elkaar. Zij roelt en we hebben het geweldig. Zij ziet er dan ook uit alsof ze nog 25 is. Als ik aan mensen vertel hoeveel ouder ze is kijken ze me verbaasd aan aangezien ze haar wel kennen en het nooit gedacht hadden.
[b]Op 13 augustus 2000 12:48 schreef heren van 26 enzovertel eens medefok!kers wat is jullie ervaring met "oudere" vrouwen of mannen?
Enige probleem is dat sinds ik weer in NL woon het wat lastig is om haar vaak te zien aangezien zij in Michigan woont. Maar daar komt binnenkort verandering in!
Chel
Verder is er helemaal niks mis mee... het kan natuurlijk erg leuk/leerzaam zijn. Dat is allemaal maar goed voor je volgende relatie.
Succes allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |