Heb ik zojuist ook geprobeerd, bleek veel makkelijker dan printen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga ook mijn email maar digitaal lezen, dat is erg 2011!
aaaaaaaaaaaahhahaaahaaaaaaquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef Blueman het volgende:
Echt hoor, die reclame van Zalando ofzoiets moeten ze verbieden...
Oeee inderdaad.. nog meer van die geweldige reclames!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
zalando, belvilla, antikal, alle dameshygieneproducten, c1000, shoeby fashion, allemaal verbieden!!!
Wel faal, wil je als bedrijf tof en de vooruitstrevend zijn, val je door de mand omdat je iemand het persbericht laat schrijven die alles print voordat ie het leestquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
godver, ben net weer totaal afgeblaft... Kan mijn tranen dan ook niet meer inhouden. Zit ik weer met mijn jankhoofd op de plee
Nee, dit is gewoon onhandigheid. Hij bedoelt waarschijnlijk "met de nieuwste technieken" of "altijd en overal" ofzo... alleen heeft hij gewoon geen verstand van techniek. Staat gewoon wel heel stom.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel faal, wil je als bedrijf tof en de vooruitstrevend zijn, val je door de mand omdat je iemand het persbericht laat schrijven die alles print voordat ie het leest.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
en dan weer: 'ja maar dit geldt ook voor je collega's hoor!'
prima, schreeuw dan ook eens tegen hun. Maar dat doet ze nooit.
Oh, maar Harry Potter en de Da Vinci Code staan er ook opquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben opgehouden met literatuur. Heb lange tijd intellectualiteit gepretendeerd, maar Terry Pratchett is gewoon veel leuker
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:08 schreef Inu het volgende:
Ik heb maar 22 van de 100 boeken gelezen van BBC-lijst... En een heleboel ken ik er niet eensDaar zouden ze een vak van moeten maken bij Engels
http://apps.facebook.com/booklistchallenge/List/?l=1
Ergo, het is een schijtdag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit al voor de vijfde keer te poepen vandaag!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |