wieeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als wij samen op zo'n ding zitten en eentje van ons staat op, gaat de ander de lucht in
Genieten toch! Heb laatst ook nog stamppot gemaaktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De zon schijnt enzo en dan aan de warme choco zitten![]()
Oh, dat heb ik vorige week ook nog gemaakt! Dat lust ik ook als het 30 graden is!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Genieten toch! Heb laatst ook nog stamppot gemaakt
herkenbaar iddquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef bleiblei het volgende:
Moegestreden... hebben jullie dat gevoel ook wel eens at work? Ben wat dat betreft wel echt toe aan een week vrij.
Met mijn werk niet zo, maar wel heeeeeel erg met school.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef bleiblei het volgende:
Moegestreden... hebben jullie dat gevoel ook wel eens at work? Ben wat dat betreft wel echt toe aan een week vrij.
Heel spannend! Hopelijk gaat het helemaal goed!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
herkenbaar idd
ben vrijdag vrij..wel nog een longonderzoek maar voor de rest niks gelukkig....gister en vandaag een pallet systemen voorbereid...morgen en donderdag leveren in en rond A'dam.
Eerste klant die live gaat met ons product 'from the cloud', spannend
gaat zoiets ooit goed?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heel spannend! Hopelijk gaat het helemaal goed!
Nee, maar ik vind het zo lullig om te posten "oeioei, ben benieuwd wat er allemaal omvalt".quote:
ik gok: allesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het zo lullig om te posten "oeioei, ben benieuwd wat er allemaal omvalt".
Hallo sst'erquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:38 schreef FUFR het volgende:
Hallo klb'ers
hier gaat alles goed
deze week nog drie interviews bij de klant en vrijdag vrij..
ik zou ze terugbrengen en klagen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
bb, de aardappels zijn al bijna zwart!
wat doe je er mee dan??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
bb, de aardappels zijn al bijna zwart!
quote:
koken zonder water...quote:
Ik heb me deze en afgelopen week moeverveeld... Mijn baan golft heel erg van MEGA druk naar NIKS te doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef bleiblei het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |