Johquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Begrijpend lezen voor groep 3... "haar" is die rapster, niet Armand.
Was zeker een goedkope?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef FUFR het volgende:
nieuwe scanner gekocht...verwerken duurt langer dan naar de scanner bij de receptie lopen, scannen en mailen...
nou... ik wilde een dure kopen, maar die ik op het oog had was netwerkloos, das kudt.quote:
heb je enig idee hoe fakking druk ik het de afgelopen dagen heb gehad?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:58 schreef FUFR het volgende:
en ik maar wachten op de sollicitatie van de broer
luiheidshalve ga ik uit van geen interesse .
Nee dat weet ik niet want je hebt ons hier niet op de hoogte gehouden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe fakking druk ik het de afgelopen dagen heb gehad?
Ik kan 'm vanavond even bellen, als ik wat specs krijg
Dat zie je goed iddquote:
Die stonden hier dus gisteren een uur voor de deur ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Heerlijk lokaal nieuws![]()
http://www.ed.nl/uitcultu(...)-op-volle-toeren.ece
en dan dit:
[..]
Ik vind die Armand, ondanks zn lange haar op de Wikifoto, toch best mannelijk
Hopelijk wordt het niet zo'n dramabrand als in Moerdijk... maar daar waren natuurlijk meer gifstoffen....
Ja, maar dat is toch geen nieuws?...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:51 schreef febster het volgende:
[..]
Die stonden hier dus gisteren een uur voor de deur ofzo. Ali B ging de hele tijd met iedereen op de foto, best grappig
.
daar woont ie toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch geen nieuws?...
Ik heb hem een keer gezien bij het uitgaan in Almere, stond vast ook niet in de krant de dag erna
Ooh zo, ja niet echt 'nieuws nieuws', maar het is wel iets wat de lezers willen zien. Niet voor niks gaat iedereen met hem op de fotoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch geen nieuws?...
Ik heb hem een keer gezien bij het uitgaan in Almere, stond vast ook niet in de krant de dag erna
Jaquote:
Ja, die drang heb ik idd ook totaal nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:05 schreef febster het volgende:
[..]
Ooh zo, ja niet echt 'nieuws nieuws', maar het is wel iets wat de lezers willen zien. Niet voor niks gaat iedereen met hem op de foto.
is een heel andere categorie bedrijf hé. Je trekt een beetje de vergelijking met een tsunami die over een kerncentrale gaat, terwijl het in dit geval om een tsunami over een kolengestookte centrale gaat. Geeft nog steeds een hoop troep, maar de gevolgen zijn wat andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef Inu het volgende:
Hopelijk wordt het niet zo'n dramabrand als in Moerdijk... maar daar waren natuurlijk meer gifstoffen....
Geloof me zo'n item kan best meer views halen dan een brand in Son om maar te noemenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:08 schreef Inu het volgende:
[..]
JaMaar hij ging wel heel cool op het balkon staan doen en duister kijken toen zn liedje werd opgezet
[..]
Ja, die drang heb ik idd ook totaal niet
Tis dat je het zelf zegt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef bleiblei het volgende:
Damn, wat ben ik een verzuurde zeiksnor
Waarom zou ik voor nieuws gaan betalen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef febster het volgende:
[..]
Tis dat je het zelf zegt.
Komt overigens vooral omdat geen hond voor nieuws wil betalen, als jullie gewoon voor raadsverslagen etc (dus echt nieuws) gewone bedragen betalen hoeven 'wij' we niet tot dit niveau te verlagen. Maar dit is een hele lange ingewikkelde discussie waar we eigenijk niet op in moeten gaan
.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor nieuws gaan betalen?
Okay, ga de discussie niet opstarten.
zelfkennis is een deugdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef bleiblei het volgende:
Damn, wat ben ik een verzuurde zeiksnor
Ik lees ook liever over twaalfjarigen die babies baren dan over parlementaire rapporten ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef bleiblei het volgende:
Kortom, het nieuws is gedoemd tot het niveau van SBS te dalen, want dat vinden mensen interessant.
Stelletje kapitalistische commerciële journalisten. Beetje meegaan in het niveau van de domme grote massa.
En ze wist niet dat ze zwanger was. Hoe kan je dat als ouders zijnde nou missen? Dat het kind het niet doorheeft snap ik nog wel...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:41 schreef febster het volgende:
Dit is ook wel een WTF geval: (NL kind van 12 bevalt op schoolkamp)
http://www.rtvnoord.nl/home/pagina.asp?pid=99498
je hebt een gele envelopquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik lees ook liever over twaalfjarigen die babies baren dan over parlementaire rapporten ofzo![]()
[..]
En ze wist niet dat ze zwanger was. Hoe kan je dat als ouders zijnde nou missen? Dat het kind het niet doorheeft snap ik nog wel...
Vast een gevalletje zware incest, de vader zal ook wel de opa van het kind zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |