Beperk het dan tot het specifieke knutselding waar je mee bezig bentquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil het dus niet knutselen noemenHeb het nu Creatief bezig zijn genoemd... maar ik wil ook niet hiermee impliceren dat ik dakpannen beplak met papieren zakdoekjes ofzo
Om die reden heb ik IJslands bij talenkennis staan idd
Het is niet samen te pakken in 1 woord... handwerken is bijv ook breien en borduren... stofbewerken klinkt raarquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Beperk het dan tot het specifieke knutselding waar je mee bezig bent.
Stofbewerken ofzo. Geen idee of ze daar een term voor hebben.
Nou, mn contract loopt eind dit jaar af en met al die bezuinigingen ziet het er niet naar uit alsof er nog veel werk te vinden is in deze sector, dus ben idd wat aan het rondkijken en oriënteren. Ook even gesprekken proberen te krijgen bij andere sectoren om te zien wat daar mogelijk is. Ik wil iig niet net als vorige keer wachten tot mn contract afloopt en dan 3 maanden thuis zitten....quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Beperk het dan tot het specifieke knutselding waar je mee bezig bent.
Stofbewerken ofzo. Geen idee of ze daar een term voor hebben.
Creatief bezig zijn is zo een wollige omschrijving, daar kan niemand wat mee. Creatief bezig zijn kan varieren van kunstpoepen tot webdesign.
Maar je bent op zoek naar iets nieuws dat je je CV aan het pimpen bent?
"Naaien" zal het goed doen op je CV.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is niet samen te pakken in 1 woord... handwerken is bijv ook breien en borduren... stofbewerken klinkt raar
Misschien dan toch idd naaien en haken gewoon maar erin zetten...
En?...quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
zo, de baas van mijn baas was net ff onaangekondigd bij ons op kantoor, heb even tien minuutjes van zijn tijd gepikt
Over een eventueel contract of nav de schreeuwsessies van je baas?quote:
Goed gedaanquote:
Hoeveel is 125% van 0?quote:
Begrijp ik goed dat jij maar 25% fit hoeft te zijn voor "goede" sex?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus met de sex gaat het ook weer goed?
Gefeliciteeeeerd
40+ers die seks hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat jij maar 25% fit hoeft te zijn voor "goede" sex?
Arme Duchess.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |