Ja, maar wel tofquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kom op 5! De Bijbel, Lord o/t Flies, The Shadow of the Wind, The Kyte Runner en Life of Pi.
![]()
En alleen Lord o/t Flies heb ik in het engels gelezen.
Ben in een paar anderen ooit begonnen, maar nooit afgerond.![]()
Van 22 heb ik een of andere verfilming (film/serie/animatie oid) gezien.
Overigens is Life of Pi wel het meest vreemde verhaal dat ik ooit gelezen heb!
quote:
Ik vond het echt een rukboekquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kom op 5! De Bijbel, Lord o/t Flies, The Shadow of the Wind, The Kyte Runner en Life of Pi.
![]()
En alleen Lord o/t Flies heb ik in het engels gelezen.
Ben in een paar anderen ooit begonnen, maar nooit afgerond.![]()
Van 22 heb ik een of andere verfilming (film/serie/animatie oid) gezien.
Overigens is Life of Pi wel het meest vreemde verhaal dat ik ooit gelezen heb!
Dat vond ik ook een rare twist, maakte het verhaal er inderdaad niet beter op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vond het echt een rukboek.
Vooral helemaal aan het einde toen bleek dat ie zelf de kok was oid.
Naja, ik weet het niet eens meer. Heb het verdrongen.
Ja, maar het is ook een lijst van meest populaire boeken, dus niet perse die 100 die het meest literair zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom toch nog op 14. Hoewel ik wuthering heights niet door kwam, dus eigenlijk 13,5
valt me tegen, ik had vroeger echt een engelse literatuur-tic
Heb je niet eens Harry Potter en de Da Vinci Code gelezen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:03 schreef ArTiC het volgende:
7, allemaal in het engels en allemaal verplicht voor school
Jawel, de ondertiteling van de films.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook een lijst van meest populaire boeken, dus niet perse die 100 die het meest literair zijn
[..]
Heb je niet eens Harry Potter en de Da Vinci Code gelezen?
quote:
Ik ook niet en LOTR ook niet. Staan nog wel op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook een lijst van meest populaire boeken, dus niet perse die 100 die het meest literair zijn
[..]
Heb je niet eens Harry Potter en de Da Vinci Code gelezen?Films wel allemaal gezien.
![]()
LOTR heb ik alleen gelezen omdat ik een boek was vergeten toen we op vakantie waren in Italië en mn vader deze bij zich hadquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook niet en LOTR ook niet. Staan nog wel op mijn lijstje.
Het is toch een hobby? En het laat zien dat ik creatief ben naast mijn lezen en reizen als hobbyquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou het er niet op zetten. Ik zet nagellak ook niet in mijn CV
Poepen wel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
En ik " verbouwen" ook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nja, zeg in de brief dat ik creatief ben, dus ondersteunt het welquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
mwah, wat voegt het toe?
Noem het dan maar arts ende crafts ofzo
da's geen hobby, da's een kwellingquote:
Heb je "de godenzonen van Ajax" al gelezen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:19 schreef ArTiC het volgende:
Ik lees liever bio's of verhalen over sporters/muzikanten
Als je heel graag over wil komen als grijze wollen PABO sok kan je knutselen op je CV zettenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is toch een hobby? En het laat zien dat ik creatief ben naast mijn lezen en reizen als hobby
Ik wil het dus niet knutselen noemenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je heel graag over wil komen als grijze wollen PABO sok kan je knutselen op je CV zetten.
Ik heb trouwens ook gewoon Lego op mijn CV staan.
Gewoon om een reactie uit te lokken. Heb je tenminste wat om over te zeveren.
Dwz. bij interesses staat DIY, Stocktrading en Lego.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |