Jaja in de Alblasserwaardquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
terug van Scheveningen, lekker geluncht en gekletst. nog een kadootje gehad. net teruggelezen en nu dvd'tje erinvoel me best moe, gaat hopelijk nog weg want werk vannacht.
kus voor Steer en hopelijk zie je het vandaag al wat 'luchtiger' in dan vannacht.
oh ja kan geen HvN kijken vanwege werk vannacht... in Schelluinen. Iemand ooit van gehoord?
daar heb je wel gelijk in, mits het feestje leuk isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jaja in de Alblasserwaard![]()
Ach, FF als je eenmaal aan het dansen bent vergeet je dat je moe bent.
Bwah dat hangt meer van de persoon af hoor of het hard is. Ik had een soigneur die nederlands was en die kon ook tekeer gaan amai.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:
daar heb je wel gelijk in, mits het feestje leuk ismoet iemand ophalen in Capelle en ook weer terugbrengen. is gelukkig maar 15 min heen en 20 min terug om. knap dat je het kent
die massage; ik vind aziatische massages te hard (die ik heb gehad tenminste). zit zowat tegen het plafond aan als ze me knijpen
Neehee! Die heet nu Lemon Lein Piequote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Morgen Lemon Meringue Pie eten bij schoonzus
Ja leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:45 schreef borisz het volgende:
Marianne Vos. Wereldkampioen op de scratch.
Wat Kaas zeg.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
En nu is het tyd voor Bier ende Kaas
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
allemaal blije standhouders en uitverkochte tafels
![]()
Goed bezig!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |