Dat zei Dracula ook altijd.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef Copycat het volgende:
Een Nijntjesbikini? Ben je daar niet een beetje te oud voor?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:16 schreef Toverheks het volgende:
voor mijn kleindochter, vanmiddag hebben ze goed gekoekeloerd met de echo![]()
ja anders werd het een AJAX voetbal
Ghehehequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:25 schreef hondjes het volgende:
Kikkerrrrr, kikkerrrrrrrrrrr............kikkerrrrrrrrrrrrr
De hele dag, als twee-jarige hier is..
En oma maar springen en roepen kikkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
En dan is zij de princes en ben ik de kikkerrrrrrrrrrrrr.
Bewolkt maar warm, dus straks even l Amettla en strand...
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:25 schreef hondjes het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
een meisje
Feli lieverd
![]()
Ik ga denk ik voor de roze zalm
Hier ben ik!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:25 schreef hondjes het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:25 schreef hondjes het volgende:
Tinkerbell, hello kitty, princes en de kikkerrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:16 schreef Toverheks het volgende:
voor mijn kleindochter, vanmiddag hebben ze goed gekoekeloerd met de echo![]()
ja anders werd het een AJAX voetbal
Nee ik niet, ze waren met zijn 2e naar de echo maar ze belde gelijk wat het werd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Tinkerbell, hello kitty, princes en de kikkerrrrrrrrrrrrrrrrr
komt allemaal aan de beurt..
Zo leuk, dus je hebt je kleindochter gezien...
Voor een glimlach op mijn snoetje is meer nodig dan dát.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelfs daarbij geen glimlach op je snoetje?
kan ik er wat aan doen......quote:
nee pas over 4 maanden hoor, doe me nog ff een lol.......... en oma klinkt wel erg oud hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een kleindochter voor Heks! Nu ben je gewoon oma Heks! Dat klinkt eng!
Wat dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor een glimlach op mijn snoetje is meer nodig dan dát.
Trek dan ook wat aan over die Niintjesbikini, gek!quote:
Nah, als je binnen de muren van je eigen huis weleens vloekt als die kutjoden weer een onterechte pennel krijgen, dat valt toch wel mee?quote:
hahahahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Trek dan ook wat aan over die Niintjesbikini, gek!
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef Gert het volgende:
Waar woon je nu dan? Of wil je er niks over kwijt verder?
Ik probeer je op te vrolijken Vlerkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik dat meteen zou verraden zou het toch heul niet spannend meer zijn?
Geef jezelf eens een setje noten!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, als je binnen de muren van je eigen huis weleens vloekt als die kutjoden weer een onterechte pennel krijgen, dat valt toch wel mee?![]()
Ik loop echt niet in de appie te gillen dat de kankerjoppiechips alwéér op is godverdomme.![]()
Waar woon je nu dan? Of wil je er niks over kwijt verder?
zozo wat lees ik nu allemaal van Gert, en dat mag zo maar ongestraftquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef jezelf eens een setje noten!
Ik voel me prima, vandaag.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik probeer je op te vrolijken Vlerk![]()
werk eens mee
Als het is wat ik vermoed na die vraag van Gert, vind ik het stom en wil ik dat het weer gewoon goedkomt!quote:
Fijnquote:
Je vermoedens zijn juist.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het is wat ik vermoed na die vraag van Gert, vind ik het stom en wil ik dat het weer gewoon goedkomt!
Woon je bij teun?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef jezelf eens een setje noten!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:41 schreef Deisyy het volgende:
Heeft iemand hier Firefox 4?
Ik mis mijn balk onderin, waarin het vergrootglas en het koffertje enzo zit, zoals hieronder.
[ afbeelding ]
Iemand?
Verdomme.quote:
O kut, ik dacht dat ik Ian kwootte!quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
O kut, ik dacht dat ik Ian kwootte!
Katers zijn irritant.
Je taalgebruik ook na wat ik net gelezen hebquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
O kut, ik dacht dat ik Ian kwootte!
Katers zijn irritant.
Oh kut, een voetbalrel!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je taalgebruik ook na wat ik net gelezen heb
Want?!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:45 schreef Laysa het volgende:
Ik heb honger, maar ik mag alleen nog maar een beetje 's avonds snaaien van mezelf.....
Komt er nog eentje: zeikwijf.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je taalgebruik ook na wat ik net gelezen heb
Ik voel me meestal 's ochtend en vroeg in de middag prima, maar zo tegen de namiddag begint het ware feest pas.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Flinke kater dan, om kwart voor 4 smiddags.
le facepalmequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat ik niet nog meer wil aankomen...Duh
Pietje, je bent mijn laatste hoop hier?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
zeikwijf je zal je malle moer bedoelen achtelijkequote:
Moeten we voortaan politiek correct wezen in de slowchat?quote:
Die tijd komt nog wel pietje. Op jouw leeftijd lustte ik 's middags ook wel weer een pilsje na een avond doorhalen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lal!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeikwijf je zal je malle moer bedoelen achtelijke
WTF? Reageer je nu niet een klein (...) beetje in de overdrive?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:47 schreef Toverheks het volgende:
zeikwijf je zal je malle moer bedoelen achtelijkezoiets zeg je gewoon niet of zie ik dat verkeerd, en dat voor een mod zal me diep schamen als ik jou was of mag ik dat niet zeggen.
Nee dat mag je niet zeggen want dan word je geband, net zoals je vriendje die ban na ban opliep het afgelopen jaar, het is een complot!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeikwijf je zal je malle moer bedoelen achtelijkezoiets zeg je gewoon niet of zie ik dat verkeerd, en dat voor een mod zal me diep schamen als ik jou was of mag ik dat niet zeggen.
Ik ben Chrome fanboy en m'n firefox is nog niet geupdate (4 nog niet beschikbaar voor linux denk ik), dus geen ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pietje, je bent mijn laatste hoop hier?
Waar is mijn balk in Firefox 4?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zullen we lekker gaan kroelen op de rode bank
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moeten we voortaan politiek correct wezen in de slowchat?
Kut.
of ik het nu letterlijk of niet neem, zulke dingen zeg je gewoon niet, woordje kut oke maar kutjoden kom op zeg en dan kanker er nog ff bij.quote:
je spoort echt niet hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat mag je niet zeggen want dan word je geband, net zoals je vriendje die ban na ban opliep het afgelopen jaar, het is een complot!
Maar bedankt dat je de sfeer er weer in hebt gebracht. Ik was in een goed humeur en dat wil ik blijven dus ik ben weer even weg hier. Ga maar weer janken om teun. Dag!
Ik dacht eigenlijk dat dit een grapje was, een foute grap, dat welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb 4 ook nog niet... En ik ben Firefoxfanboi.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben Chrome fanboy en m'n firefox is nog niet geupdate (4 nog niet beschikbaar voor linux denk ik), dus geen idee.
Kankertyfuskuthoeren!quote:
Dat was het ook, en dat is duidelijk terug te lezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dit een grapje was, een foute grap, dat wel
Wat moet ik nu doen? Zo kan ik het weekend toch niet in?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben Chrome fanboy en m'n firefox is nog niet geupdate (4 nog niet beschikbaar voor linux denk ik), dus geen idee.
Ik begrijp nu van Heks dat ze geen grapje maakte met die malle moer post.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was het ook, en dat is duidelijk terug te lezen.
Dus beter eerst lezen voor men gaat blazen.
Over op chromequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef Deisyy het volgende:
Wat moet ik nu doen? Zo kan ik het weekend toch niet in?
Ik scheld dus echt alléén met kanker als ik kansloos incrowd probeer te doen en "stervende hoeren kankerkachel" zeg.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kankertyfuskuthoeren!
Als ik boos ben op mezelf, dan scheld ik altijd met godverdommese kankerkut.
In de privacy van mijn eigen huis, uiteraard. En hier ben ik thuis.
Ga eens snel halen dan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 4 ook nog niet... En ik ben Firefoxfanboi.
Wij mogen toch zeker ook nog wel zeggen als we het niet met jou eens zijn? Of geldt dat privilege enkel voor jou?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef Toverheks het volgende:
Oke allemaal de mazzeltjes ben wel weg hier want gut oh gut ik geef gert eens openlijk op zijn flikker nee dat mag niet he.
doei allemaal prettig leven verder![]()
Doe eens niet zo totaal over de pis aubquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef Toverheks het volgende:
Oke allemaal de mazzeltjes ben wel weg hier want gut oh gut ik geef gert eens openlijk op zijn flikker nee dat mag niet he.
Als je je zo gaat gedragen kan je inderdaad beter optiefen. Je lijkt godverdomme wel een 16-jarige borderline emo.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef Toverheks het volgende:
Ik schaam me er ook wel een beetje voor. Behalve onder ons.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik scheld dus echt alléén met kanker als ik kansloos incrowd probeer te doen en "stervende hoeren kankerkachel" zeg.
Voor de rest godver en tering in er lustig op los, maar geen kanker.
En dan om je heen kijken of toch niet stiekem iemand 't gehoord heeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik schaam me er ook wel een beetje voor. Behalve onder ons.
Maar het is sterker dan ik. In gezelschap hoor je het mij ook niet zeggen, maar als ik weer eens een hete pan vastpak ...
Met rode koontjes. En hopen dat ik niet iets over mezelf afroep.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dan om je heen kijken of toch niet stiekem iemand 't gehoord heeft.
In feite is elke ziekte niet gepast of die nu van deze tijd is of van langer geleden...maar het gebeurt tochquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is ook gewoon een heerlijk woord om goed mee te vloeken. KANKER!
Het komt er echt perfect uit... ik weet niet waarom ik "kanker" niet tof kan vinden om mee te schelden en andere, vaak exotische, ziektes juist leuk.
I know, maar eigenlijk is het dus dom dat ik "kanker" niet goed keur en andere ziektes wel. Ik hypocriet er stevig op los.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
In feite is elke ziekte niet gepast of die nu van deze tijd is of van langer geleden...maar het gebeurt toch
Die dekt een beetje dezelfde lading. Hihi ik zei dekt.quote:
kijk dat klinkt al een stuk beterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo totaal over de pis aub.
wie nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
I know, maar eigenlijk is het dus dom dat ik "kanker" niet goed keur en andere ziektes wel. Ik hypocriet er stevig op los.
Dat is kankervriendelijk van je.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:20 schreef Toverheks het volgende:
Sorry ik had even terug moeten lezen het spijt me Gert, en het was niet de bedoeling ruzie te zoeken maar desalniettemin vind ik het woord kanker in elke zin ongepast.
Dus allemaal het spijt me.
haha ja Godverdommequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:14 schreef mootie het volgende:
Ik maak meestal mixjes van tering en godverdomme, werkt wel voor mij. Er kan dan ook wel eens een hoer bijzitten.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:20 schreef Toverheks het volgende:
Sorry ik had even terug moeten lezen het spijt me Gert, en het was niet de bedoeling ruzie te zoeken maar desalniettemin vind ik het woord kanker in elke zin ongepast.
Als je nou voortaan eerst leest en dan pas uit je bikini springt.... scheelt een hoop geneuzel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:20 schreef Toverheks het volgende:
klik mijn toepje maar niet aan dan !quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:20 schreef Toverheks het volgende:
Standaard Haks actie.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je nou voortaan eerst leest en dan pas uit je bikini springt.... scheelt een hoop geneuzel.
Je kan niet ontkennen dat dit vaker voorkomtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah ze is gewoon een emotioneel lief mens....Daar zijn er tegenwoordig nog maar weinig van
Schrijf de lyrics eens uit, alsjeblieft?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:24 schreef mootie het volgende:
Ondertussen heb ik wel dat nummer van De Vliegende Panters in mijn hoofd. Ben echt de lul als ik dat hardop ga zingen.
je bent er weerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:20 schreef Toverheks het volgende:
Ze geeft tenminste toe als ze fout zit....Zouden meer mensen moeten doen... Maar daar zijn ze dan weer te laf voorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat dit vaker voorkomtDat ze weer volledig uit haar bikini scheurt, mensen maar blíjven zeggen dat ze overdrijft en dat ze daarna haar excuses aan komt bieden omdat ze iets verkeerd had opgevat
Standaard Haks actie.
Goed nummer wel jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:24 schreef mootie het volgende:
Ondertussen heb ik wel dat nummer van De Vliegende Panters in mijn hoofd. Ben echt de lul als ik dat hardop ga zingen.
Is niet ALTIJD waar....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat dit vaker voorkomtDat ze weer volledig uit haar bikini scheurt, mensen maar blíjven zeggen dat ze overdrijft en dat ze daarna haar excuses aan komt bieden omdat ze iets verkeerd had opgevat
Standaard Haks actie.
preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze geeft tenminste toe als ze fout zit....
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schrijf de lyrics eens uit, alsjeblieft?
lolquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
Aanvallen
We worden kampioen
We worden kampioen
We worden kampioen
We worden kampioen
Nederland, die heeft die bal
Die mooie bal van goud
(En z'n kop is van hout)
Marco van Basten, ai ai ai ai, ai ai
Marco van Basten, ai ai ai ai
O, wat zijn die boeren stil (wat zijn ze stil)
O, wat zijn die boeren stil
O, wat zijn die boeren stil
Hij is een
Hondelul, hondelul
Hondelul, hondelul
Vriend van Van Swieten, hoehoe
Hij is een vriend van Van Swieten
En hij heeft een fiets zonder zadel
Hij heeft een fiets zonder zadel
Blankenstein is sero-positief
Sero-positief, sero-positief
Kluivert mag ik oversteken, ja of nee
Nemen een taxi wel, dan gaan we mee
Rotterdam, kankerstad
In de oorlog lag je plat
Lala lalala lalai
Kut-kankerjoden, oehoe
Het zijn die kut-kankerjoden
Het zijn die kut-kankerjoden
Kut-kankerjoden
Auf wiederseh'n
we hadden het over heks, waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds heur ...
over jouquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
we hadden het over heks, waar heb jij het over?
ik denk dat jij ook beter moet lezenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan moet je beter lezen dan zit je niet voor niks te wachten
oh, tis niet persoonlijk bedoeld zekerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik denk dat jij ook beter moet lezen
nu wel !quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh, tis niet persoonlijk bedoeld zeker
teruglezen Homoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf? Round 2?
Kan iemand me even DM'en waar het over gaat?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, Fann kan het niet zo makkelijk loslaten.
Wát kan ze niet loslaten!?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, Fann kan het niet zo makkelijk loslaten.
het ongemakkelijke gevoel nav een eigen domme opmerking, maar wat ze weg probeert te zetten als een kutopmerking van mijquote:
Ja waar blijft Pietje???quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
het ongemakkelijke gevoel nav een eigen domme opmerking, maar wat ze weg probeert te zetten als een kutopmerking van mij
Van Pietje wel! Lees deze week maar even terug.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moeten we voortaan politiek correct wezen in de slowchat?
Kut.
Hoe is het met je postzegelverzameling?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Van Pietje wel! Lees deze week maar even terug.
Hoezo wilde je likken??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe is het met je postzegelverzameling?
Dat. Dit is niet de eerste keer. Ook niet de laatste, gok ik. Zeker als je opeens gaat vallen over dit soort scheldwoorden. Moet je trouwens ook niet naar Oh oh Tirol of Echte meisjes kijken!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:22 schreef mootie het volgende:
Als je nou voortaan eerst leest en dan pas uit je bikini springt.... scheelt een hoop geneuzel.
Zó....d'r zit er nu een in dat Oh Oh Tirol die heeft het vloeken uitgevonden geloof ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. Dit is niet de eerste keer. Ook niet de laatste, gok ik. Zeker als je opeens gaat vallen over dit soort scheldwoorden. Moet je trouwens ook niet naar Oh oh Tirol of Echte meisjes kijken!
Dit is FOK!, niet Libelle.
Dan kankertyfusstraalt hij ook maar mooi naar de Libelle.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:44 schreef Coos het volgende:
Van Pietje wel! Lees deze week maar even terug.
Ik zou de biefstuk doen. (doe ik ook vandaag)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan kankertyfusstraalt hij ook maar mooi naar de Libelle.
Wat ga ik eten vandaag? Asperges of biefstuk?
Die teigatjahquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:51 schreef Coos het volgende:
Zó....d'r zit er nu een in dat Oh Oh Tirol die heeft het vloeken uitgevonden geloof ik.
Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die teigatjah.
Dames en heren in de dop is wat dat betreft nog een stapje verder. Die kankeren echt elke zin vol.
Kon ik ze nu het beste in een natte theedoek wikkelen? Ook ongeschild?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:53 schreef Coos het volgende:
Ik zou de biefstuk doen. (doe ik ook vandaag)
Die asperges blijven wel goed tot morgen.
Dat komt elke dag en meestal kijk ik op zondag een hele week in een keer. Het is vooral verbazingwekkend wat voor een gajes daar zit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:55 schreef Coos het volgende:
Dat heb ik nog nooit gezien.
Maar is dat nog leuk er je er pas halverwege naar gaat kijken??
Ja, in een natte theedoek in de koelkast, dan blijven ze het lekkerst.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kon ik ze nu het beste in een natte theedoek wikkelen? Ook ongeschild?
We zijn drie kwartalen verder en ik ben alle lessen alweer vergeten.
Ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kon ik ze nu het beste in een natte theedoek wikkelen? Ook ongeschild?
We zijn drie kwartalen verder en ik ben alle lessen alweer vergeten.
O, dat is wel een tip, de hele week in een keer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat komt elke dag en meestal kijk ik op zondag een hele week in een keer. Het is vooral verbazingwekkend wat voor een gajes daar zit.
Ik lolde. Best hard.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:59 schreef Deisyy het volgende:
Stelletje domme teringlijers hier, aan jullie heb ik geen tyfus.
Ik heb mijn pleurisvraag nu maar in DIG gesteld.
dat is wel de moeite waardquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:59 schreef Coos het volgende:
En die mutsen in de Jungle moet ik ook nog zien daar is geloof ik vanavond een herhaling van.
Die moet ik ook nog gaan kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:59 schreef Coos het volgende:
En die mutsen in de Jungle moet ik ook nog zien daar is geloof ik vanavond een herhaling van.
Dan plaatsen we als tegenprestatie wel dat mooie Hyvesgedichtje over dat woord van zes letters. Compleet met spelfouten en glitters.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:04 schreef Coos het volgende:
Als ik na mijn tukkie weer terug ben zal Pietje wel flink ge-edit hebben.
Mijn halve familie en schoonfamilie is aan kanker overleden dus.........
Pics!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:09 schreef mootie het volgende:
Verveel me, dus even mijn haar bijpunten met de keukenschaar.
Oké, ik reageerde zelf ook te geërgerd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:20 schreef Toverheks het volgende:
En van het resultaat op je hoofd, natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:13 schreef mootie het volgende:
Van alle ieniemienieplukjes op de vloer?
Alsof pietje hier voortdurend loopt te editten!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:04 schreef Coos het volgende:
Als ik na mijn tukkie weer terug ben zal Pietje wel flink ge-edit hebben.
Mijn halve familie en schoonfamilie is aan kanker overleden dus.........
heb ik nog een stripboek van, geen doorkomen aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof pietje hier voortdurend loopt te editten!
Bovendien is dat hiâh cultuâh, ook al ben je dan geen échte Hagenees.
[ afbeelding ]
Ik ben op de hoogte nu, maar even iets belangrijkers: ik heb een panda vuilnisbakje!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ian???
Hoeveel PM's en DM's heb je inmiddels ontvangen?
je bent zo stil ..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:59 schreef Deisyy het volgende:
Stelletje domme teringlijers hier, aan jullie heb ik geen tyfus.
Ik heb mijn pleurisvraag nu maar in DIG gesteld.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net gedaan, moest mij er ook heen slepen.
Nu tijd voor een powernap.
Soep!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef Laysa het volgende:
Stelletje Viswijven![]()
Ik eet zalm en DK biefstuk
ook lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soep!
Net als vroeger bij moeder thuis, zaterdag soep!
Dat klinkt goed, wat je erbij had en het snaaienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ook lekker![]()
ik had er een rauwkost salade met mozzarella en pesto bij.
Kan ik vanavond lekker snaaien
Ga je weer aan de Bossche (ja, D_Kquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ook lekker![]()
ik had er een rauwkost salade met mozzarella en pesto bij.
Kan ik vanavond lekker snaaien
"Slimmer dan"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Die klootzakken in DIG zijn trouwens een stuk slimmer als de sukkels hier![]()
Oeps, jullie zijn weer lief
Jaja, ga je mijn fout nog lekker zitten quoten ookquote:
Nou, het was inderdaad wel even lekker, hoor!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaja, ga je mijn fout nog lekker zitten quoten ook
Nee stokbrood met kruidenboterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je weer aan de Bossche (ja, D_K)bollen? Snoepkont
Ik ben blij dat ik jou dat plezier heb kunnen doen, want het was gewoon een per expres fout, zodat jij mij er op kon wijzenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, het was inderdaad wel even lekker, hoor!
Maar antwoord geven ho maarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jou dat plezier heb kunnen doen, want het was gewoon een per expres fout, zodat jij mij er op kon wijzen
Ik heb voor vanavond Turks brood en allerlei smeerseltjes en dolmas. Van de markt.quote:
Ik weet het nog niet, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat, en vooral, waar eet jij vanavond?
Waar ga je het mee vervangen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:55 schreef mootie het volgende:
Even een aankondiging: Ik ga (weer) stoppen met cola drinken.
Dat komt wel, het moet tactisch aangepakt worden.quote:
Wederom: Wat goed van je, je kannutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:55 schreef mootie het volgende:
Owja jij bent een colaholicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:55 schreef mootie het volgende:
Dolmas....ow jammie...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond Turks brood en allerlei smeerseltjes en dolmas. Van de markt.
Nu eerst dat biefstukkie bakken.
Niet niet op zijn Brianees?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond Turks brood en allerlei smeerseltjes en dolmas. Van de markt.
Nu eerst dat biefstukkie bakken.
Waar gaan we bier in gooien?!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt wel, het moet tactisch aangepakt worden.
We gooien er vanavond een paar kannen bier in en voila
En het antwoord op vraag 2?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, eerlijk gezegd
Dat is door- en doorbakken toch?quote:
Aan beide kanten 10 minuten bakken en daarna nog 20 minuten in een voorverwarmde oven van 200 graden. Kan je er meteen je schoenzolen mee vervangen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is door- en doorbakken toch?
Ik ben verre van een keukenprinses, maar bak wel een verdomd goeie biefstuk. Medium rare, meer rare dan medium.
En dat ga ik nu doen!
Dat lijkt inderdaad maar zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je verder niet nieuwsgierig bent.
Jammiequote:
Daar zit toch ook heeeel veel suiker in? En light krijg ik echt niet weg.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammie![]()
Waarom niet iets met smaak? Er zijn heel veel smaken Spa's, die heel lekker zijn.
Dat dus, ik doe het tegenwoordig met Spa Citroen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammie![]()
Waarom niet iets met smaak? Er zijn heel veel smaken Spa's, die heel lekker zijn.
Gaan we nu ineens haten op suiker?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zit toch ook heeeel veel suiker in? En light krijg ik echt niet weg.
Suiker is te gek, het blijft alleen zo aan me plakken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaan we nu ineens haten op suiker?
Nee joh helemaal niet. In Spa appel zo'n 6 kcal en Spa raspberry 8 kcal per 100 ml.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zit toch ook heeeel veel suiker in? En light krijg ik echt niet weg.
En bij dat lopen heb je weer genoeg calorieën doen verbranden en mag je dus gewoon aan de cola! Yay!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh helemaal niet. In Spa appel zo'n 6 kcal en Spa raspberry 8 kcal per 100 ml.
Jaja, ik ben er speciaal voor naar de koelkast gelopen
Zo is het!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Maakt ook niet uit. Zuur is het nieuwe zoet.
Maandag maar weer dan. Maar bedankt voor je tochtje!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh helemaal niet. In Spa appel zo'n 6 kcal en Spa raspberry 8 kcal per 100 ml.
Jaja, ik ben er speciaal voor naar de koelkast gelopen
Ik ben niet zo van de cola, dan liever zure wijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En bij dat lopen heb je weer genoeg calorieën doen verbranden en mag je dus gewoon aan de cola! Yay!
Drank maakt meer leuk dan je lief is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de cola, dan liever zure wijn
Hey...dat heb ik vaker gelezenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Maakt ook niet uit. Zuur is het nieuwe zoet.
Ik snap ook niet waarom ze dat overal in stoppenquote:
ff kiekenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus ik doe een nieuwe Facebook profielfeauteaux uploaden... staat er: "bijgewerkt: ongeveer een maand geleden"
...
le palme du face
Die ga ik even bekijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus ik doe een nieuwe Facebook profielfeauteaux uploaden... staat er: "bijgewerkt: ongeveer een maand geleden"
...
le palme du face
Deze post deed ik ongeveer een maand geleden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
De truc is natuurlijk het begrip "ongeveer" érg ruim te nemen.
Ik ga voor "mysterieus".quote:
Maar wel spannend met die blinddoekquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga voor "mysterieus".
Alsmede: ik sta meestal als een dronken debiel op foto's waar je mijn hoofd wél kan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sprenkel bier door de SC, hij zal op de geur afkomen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
REMLOF!
Waar zit die RELMOF als je hem zoekt?
Wie niet, wie niet...quote:
hey...mn bierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sprenkel bier door de SC, hij zal op de geur afkomen.
TLquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie niet, wie niet...
Als je nou echt slím zou zijn zou je op zoek gaan naar de laatste persoon die ik als vriend heb staan.
Allo?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
REMLOF!
Waar zit die RELMOF als je hem zoekt?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:24 schreef mootie het volgende:
En degene van wie ik denk dat het Deis is, heeft ook een verzoek.
O o, tja, ik ben benieuwd hoe lang het duurt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:29 schreef Laysa het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik zo niks meer geheim kan houden
Uhmquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O o, tja, ik ben benieuwd hoe lang het duurt?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien moet je die naam even door Google gooien, maakt niet zo veel uit wat jíj bent.
jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Is... is dat Cc in een zusteruniform?
...
Woar?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Is... is dat Cc in een zusteruniform?
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |