Maar dan kan ik zelf ook niet rustig een andere zender opzoeken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:04 schreef Scuidward het volgende:
Haal je de batterijen uit de afstandsbediening.
Doelde op deze regel uit je verder zeer goed geschreven betoog:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar dan kan ik zelf ook niet rustig een andere zender opzoeken.
Ja, maar de vraag is of zo'n agressieve oplossing bijdraagt aan een goede sfeer in huis!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Doelde op deze regel uit je verder zeer goed geschreven betoog:
al is het wel klachtwaardig dat dit gaat zonder te overleggen!
En dat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef Dastan het volgende:
Kunnen die sterrenridders vertrekken? Ja?
Nee. Zeker niet met films, daar wil ik gewoon even een scene of twee van zien voordat we doorgaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof je niet binnen één oogopslag ziet of iets op TV het kijken waard is.
En nog niets gevolgd hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:22 schreef OVchipkaart het volgende:
heerlijk is dat en dan kun je uiteindelijk 6 programma's tegelijk hebben gekeken
Belgisch bier.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is ts belg ofzo?
Wie noemt zappen nou weer kanaalzwemmen.
En ik maar naar de Spongebob marathon kijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:32 schreef bioloogje het volgende:
Terechte klacht, je moet hem gewoon op Veronica zetten (disney XD) Want... Phineas en ferb marathon.
Spongebob is zo 2005quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:41 schreef Zolder het volgende:
[..]
En ik maar naar de Spongebob marathon kijken.
Je was niet de enigequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:33 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht even dat TS zijn vriendin lange afstand zwemster was en ineens het Kanaal over ging zwemmen tijdens een televisie uitzending
Dat is wat vergezocht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:11 schreef vergezocht het volgende:
Zwemmen in het kanaal?
Terechte klacht.
Zo iets dacht ik ook...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:33 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht even dat TS zijn vriendin lange afstand zwemster was en ineens het Kanaal over ging zwemmen tijdens een televisie uitzending
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |