quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:50 schreef n8n het volgende:
Aanvoelen en zeggen wat iemand wilt horen, als het smooth smeuig is betreft het een dame van een smeuig kaliber. Veel plezier
Een positieve instelling biedt meer groei mogelijkheden dan een negatieve instellingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:00 schreef Sam-x het volgende:
Ik denk niet dat het te leren is, je bent zoals je bent.
Wat is de exacte definitie van "smooth talk"? Moet het per se onoprecht zijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:06 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Smooth talk wordt à la minute bij mij (en genoeg andere vrouwen) doorgestreept.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:10 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Wat is de exacte definitie van "smooth talk"? Moet het per se onoprecht zijn?
volgens http://www.urbandictionar(...)Talker&defid=3901227quote:Smooth Talker
Someone who has a very rare ability to say all the right things at the right time. Even when a situation is not in their favor, by the end of the night their uncanny ability with words has turned a unfavorable situation into an advantage. They are charming and possess all the people skills then some, they can talk their way out of or in into anything they want. Even more deadly if the person is hot. Basically they can sell a ketchup Popsicle to a woman wearing white gloves.
Nee, het moet niet per se onoprecht zijn, als je heel erg smooth je smooth talk verbergt, zodat je nog wel oprecht overkomt, kan het. Maar meestal, als een kerel al op straat overkomt als "die is goed met vrouwen versieren" lijkt hij in veel gevallen iets te gladjes. Te goed weten wat wanneer gezegd moet worden lijkt op teveel ervaring en maakt een meisje - denk ik dan - onzeker.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:10 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Dit. Bij dat soort mannen doe ik van binnen:quote:
Zit hem meer in woordkeus, intonatie en het nonverbale denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:10 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, het moet niet per se onoprecht zijn, als je heel erg smooth je smooth talk verbergt, zodat je nog wel oprecht overkomt, kan het.
Daarom; veins wat twijfel, vleugje onzekerheid, tikje terughoudendheid.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen die denken dat ze het doorhebben.
Precies. Af en toe verzuchten dat je ook niet weet of alles wat je doet wel goed is (dan denkt ze: ahhhww hij is ook maar een mens!) en soms een beetje stotteren. Expres natuurlijk. Dan zie je ze met zo'n aawwwwwwquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom; veins wat twijfel, vleugje onzekerheid, tikje terughoudendheid.
Dan lijk je ook maar een mens in plaats van een gemachineerde casanova.
Tja, maar wel op een oppervlakkige manier.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:54 schreef Silenus het volgende:
Dan kun je meer chicks versieren, hoe moeilijk kan het zijn?
Een relatie hoeft dan ook maar 40 cm diep te zijn!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:56 schreef Adreamer het volgende:
[..]
Tja, maar wel op een oppervlakkige manier.
Wat erg!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:56 schreef Adreamer het volgende:
[..]
Tja, maar wel op een oppervlakkige manier.
Bij mij in de omgeving zijn bijna alle relaties (zou er 123 niet 1 weten waarbij het niet zo is) ontstaan in horecagelegenheden en ik zie er ook niet snel 1 stranden. Deze mensen hebben ook allemaal al een relatie van meer dan 2 jaar. Ik denk dat je misschien voor de iets makkelijkere vrouwtjes gaat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat erg!
De gruwel van elke man!
serieus, ik heb een discussie gevoerd met relaties die ontstaan zijn in de kroeg en de oppervlakkigheid daarvan. Nemen jullie chicks serieus die je in een café ontmoet? Ik heb er moeite mee
Dat baseer je op je waarneming in dit topic?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:44 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Bij mij in de omgeving zijn bijna alle relaties (zou er 123 niet 1 weten waarbij het niet zo is) ontstaan in horecagelegenheden en ik zie er ook niet snel 1 stranden. Deze mensen hebben ook allemaal al een relatie van meer dan 2 jaar. Ik denk dat je misschien voor de iets makkelijkere vrouwtjes gaat.
Al vraag ik mij dat serieus af. Je komt namelijk over als een vrouw die zich voordoet als man, maar misschien denk je ook wel veel te veel.
Rustig maar, kerel..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat baseer je op je waarneming in dit topic?
Ik loop wat te trollen, vriend. Maar het kan zijn dat ik teveel denk.
Inhoudelijk; nee, ik ga niet voor de makkelijkere vrouwtjes, eerder het type dat toch al 10 drankjes op een avond aangeboden krijgt van de ene na de andere metrosexuele sportschoolgast. Vind zelf de meisjes met wie ik na een avondje stappen in bed beland altijd de "makkelijke" soort, maar dat kan aan mij liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |