nou vooruit vind ik erger...uurtje korter slapenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hellup.... gaat morgen de klok terug of vooruit? ..... * MaryMouse rustig blijven ademen Mary..... rustig..... pffff.... ja ... Voorjaar = vooruit =
Sorry, ging bijna hyperventileren... mijn systeempjes kunnen niet zo goed tegen een uurtje achteruit
Bollo's franse lijst geklikt en subscribequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
als je op de franse list staat op mijn username klikken en dan toevoegen dan kun je alle lijsten zien
weinigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:30 schreef Ceetje.. het volgende:
gebeurt er hier naast eigenlijk nog iets?
en dan zie je ergens fransefrans staan daar kun je ook op klikkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo's franse lijst geklikt en subscribe
mijn buurman heeft gewoon altijd zijn klok op zomertijd staan hij verrekt het gewoon om het te veranderen en veranderd zijn werk er ook niet meequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hellup.... gaat morgen de klok terug of vooruit? ..... * MaryMouse rustig blijven ademen Mary..... rustig..... pffff.... ja ... Voorjaar = vooruit =
Sorry, ging bijna hyperventileren... mijn systeempjes kunnen niet zo goed tegen een uurtje achteruit
slaap lekker jesje!!!!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef jesje1982 het volgende:
zo mijn peuk is op!
dus ik gaat nu echt slapen
truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
tot morgen weer
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef jesje1982 het volgende:
zo mijn peuk is op!
truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
tot morgen weer
Ik ook hoor.... maar mijn computersystemen raken in de war als ze teruggaan in de tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:31 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nou vooruit vind ik erger...uurtje korter slapen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef jesje1982 het volgende:
zo mijn peuk is op!
truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
tot morgen weer
rustig rustig, blijven ademen, gewoon doorgaan, niks aan de handquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trustequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef jesje1982 het volgende:
zo mijn peuk is op!
truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
tot morgen weer
tot morgen Jesjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef jesje1982 het volgende:
zo mijn peuk is op!
truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
tot morgen weer
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
en dan zie je ergens fransefrans staan daar kun je ook op klikken
quote:
Sorry voor de PSMAN2..... die is nog pre internet.... die was nog niet gehijackedquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry voor de PSMAN2..... die is nog pre internet.... die was nog niet gehijacked
Wow now heb ik franse rap gaaf !!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is gewoon een easy programma, je kunt luisteren net wat je stemming is
ik zit al aan mijn tigste laatstequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:40 schreef bollokus het volgende:
* bollokus gaat zijn laatste sjekkie maar een bouwen
Spotify?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:41 schreef Vultarian het volgende:
heb het opnieuw moeten installeren en nieuwe gebruikersnaam aan moeten maken
Tryo, is echt goeie franse muziek!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow now heb ik franse rap gaaf !!!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:41 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve medefokkers, mijn tigste laatste peuk is inmiddels ook uitgedrukt, ik vind het laat zat, de oogjes beginnen het moeilijk te krijgen. Morgen weer een drukke dag.
Tot morgen, denk ik, weet nie zeker, sociale verplichtingen zoals feestje enzo.
Truste allemaal!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:41 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve medefokkers, mijn tigste laatste peuk is inmiddels ook uitgedrukt, ik vind het laat zat, de oogjes beginnen het moeilijk te krijgen. Morgen weer een drukke dag.
Tot morgen, denk ik, weet nie zeker, sociale verplichtingen zoals feestje enzo.
Truste allemaal!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |