Setup.exe gaat in andere besturingssystemen dan Windows natuurlijk niet werkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:11 schreef Maggi. het volgende:
Hmm, maar hoe open ik m dan zodat hij als cd-rom werkt?
Er staan wel .exe bestanden in, SETUP.EXE bijvoorbeeld,
kan ik er dan überhaupt wel iets mee op mn mac?
Maar sommige iso's vereisen weer CD Emulatiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef Arguru het volgende:
Oh en by the way, een ISO zelf is verder niets dan een virtuele CD of DVD. Je kan altijd wel een ISO openen, net als dat je ook elke CD in je Mac kan stouwen. Of je met de software die erop/erin zit mee kan werken is iets anders.
Dat doet 'ie al. Je kunt alleen niets met de content van de iso, da's iets anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:37 schreef Maggi. het volgende:
Nou wil ik natuurlijk dat hij dat bestand opent als cd-rom, en niet als een map.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop