maar dat gaat dus nietquote:
dan zou je die paar cm ruimte tussen achterkant beugel en begin keilbout wel moeten opvullen met een shitload aan ringetjes anders draai je zo die keilbout er weer uitquote:
Die keilbout zet zichzelf vast als je hem aandraait toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:43 schreef Fukushima het volgende:
[..]
dan zou je die paar cm ruimte tussen achterkant beugel en begin keilbout wel moeten opvullen met een shitload aan ringetjes anders draai je zo die keilbout er weer uit
je hebt gewoon geluk dat één keilbout zich wel gezet heeft, maar dat kan later best nog wel eens losschieten als er windkrachten op de schotel komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef cracktor het volgende:
ik ga wel ff kijken of ik het goed heb gedaan idd. Maar er zit er wel al 1 muurvast dus volgens mij heb ik het wel begrepen en gaat er iets anders fout.
Andere vraag: kan ik bij een chemisch anker een draadeind van 6 mm in een gat van 10mm plaatsen?
dat zijn slagankersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:33 schreef densmee het volgende:
met deze kun je ook gewoon de draadeindes erin draaien moet het gat wel al krap genoeg zijn
[ afbeelding ]
Keilbouten M4 gebruiken voor een schotelantenne ? Je durft veel aan met zulke dunne draadeinden, ik zou er toch zeker minimaal M6 voor gebruikenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:17 schreef cracktor het volgende:
Owja zie net dat het M4 is met een boordiameter van 10 dus buitenmaat van de keilbout is ook 10 dan. Zal morgn idd ff een foto makn om eea te verduidelijken. Thx voor jullie reacties tot nu toe!
O... kee... Ik denk dat je een onduidelijk beeld hebt van hoe een keilbout werkt. Je moet aan het draadeinde trekken om hem vast te krijgen. Dus: Draadeind er een stuk indraaien zodat het goed door de moer van de keilbout heenzit, dan ring aan de buitenzijde en daar weer moer op. Als je aan die moer draait dan trek je aan het draadeinde en vouwen de 'vleugels' van de keilbout uit. Op die manier krijg je hem vast.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:31 schreef cracktor het volgende:
^^ ik bleef maar draaien bij die bout. Een andere ging wel goed vast, en dat ging veel sneller, dus denk dat ik het wel begrepen had..
Volgens mij komen die vleugels toch echt naar buiten als je het stuk draadeind aandraait. Of ik gebruik natuurlijk al 3 jaar afwijkende keilbouten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:19 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
O... kee... Ik denk dat je een onduidelijk beeld hebt van hoe een keilbout werkt. Je moet aan het draadeinde trekken om hem vast te krijgen. Dus: Draadeind er een stuk indraaien zodat het goed door de moer van de keilbout heenzit, dan ring aan de buitenzijde en daar weer moer op. Als je aan die moer draait dan trek je aan het draadeinde en vouwen de 'vleugels' van de keilbout uit. Op die manier krijg je hem vast.
En wat is er afwijkend in zijn antwoord?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:06 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Volgens mij komen die vleugels toch echt naar buiten als je het stuk draadeind aandraait. Of ik gebruik natuurlijk al 3 jaar afwijkende keilbouten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |