Vanaf 7 april aanstaande draait de dramatische thriller 'Limitless' in de bioscoop. Maar, jij kan hem al vóór die dag zien! FOK! geeft namelijk kaarten weg voor een voorstelling op 1 april aanstaande om 16.00 uur in Amsterdam!
Bradley Cooper en Robert De Niro spelen in Limitless. Een actie-thriller over een onsuccesvolle schrijver die gebruik maakt van een experimenteel medicijn dat hem in staat stelt 100% gebruik te maken van zijn geest. Als man evolueert hij naar de perfecte versie van zichzelf, maar zijn verkregen vaardigheden worden al snel opgemerkt door schimmige figuren die zijn nieuwe leven bedreigen en onder druk zetten.
Bekijk hier de trailer van Limitless!
Winnen! FOK! mag in samenwerking met A-film 25 FOK!kers blij maken met twee kaartjes voor een exclusieve voorvertoning van de film 'Limitless'! Deze voorstelling vindt plaats op vrijdag 1 april aanstaande in Pathé Arena Amsterdam.
Om kans te maken op twee kaarten voor deze speciale voorvertoning hoef je alleen maar mee te doen aan deze prijsvraag! Door je gegevens in te vullen en antwoord te geven op de onderstaande vraag maak je kans op 2 kaarten voor de voorstelling in Pathé Arena in Amsterdam op 1 april om 16.00 uur. Natuurlijk moet je alleen meedoen aan deze actie als je ook daadwerkelijk aanwezig kan zijn!
Hoe heet het personage van Bradley Cooper in deze film?
Klik hier om het antwoord in te vullen. Meedoen kan tot woensdag 30 maart 20:00 uur!
[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 26-03-2011 21:12:42 ]
Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef Joe-Momma het volgende: Al gezien. . Redelijke film. Zou ook wel een zak met van die pillen willen hebben. Alleen zonder de bijwerkingen.
Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef icebeer het volgende: Shit zie nu pas dat het om 16:00 is, dacht om 20:00 (maar dat is de deadline voor reageren). Kan iemand mijn inzending ongedaan maken
Zie hier nu pas hetzelfde, 4 uur ga ik niet halen (ging uit van buiten werktijden zoals alle andere kaarten). Geef kaarten maar aan iemand anders.
Ik wil er wel 2, of 4, ik kan sowieso Heb namelijk tentamen 5 minuten van die bios vandaan en aangezien het de laatste is wil ik daarna wel even relaxen in de bios.
Heb altijd het idee dat er 50% van de kaarten niet gebruikt worden doordat mensen niet kunnen of niet wisten dat het alleen in Amsterdam Arena was.
Op donderdag 31 maart 2011 20:53 schreef RacerDKB het volgende: En elke fokker/gebruikersnaam mag dus 1 iemand extra meenemen, 2 mensen per winnaar, toch?