Arrogant kutvolk dat het isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
parijs is wel een leuke stad maar al die fransen pfffffffff
ik kom er zelf ook heeel weinig, mijn ouders nemen de kids al mee vanaf ze kunnen lopen, ze hebben nu al 4 jaar op rij een abonnement. Ook lekker voor mij, meestal zijn ze 1 (mid)dag in de week lekker eftelingen. Zij blij, mama tijd voor zichzelf, of voor papaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Efteling gemiddeld 2x per jaardie was makkelijker
quote:
dat had anders ook best hiernaast gekund hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef bollokus het volgende:
ik ben me toch een vcerslavend spel aan het spelen!
http://www.asolutionforyou.com/Parking%20Game/scoregame/Game.htm
Ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam, maar veel positieve ervaringen kan ik niet opnoemen.quote:
maar je heb ook heule heule lieve!quote:
Je hebt uitzonderingen jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar je heb ook heule heule lieve!
ik persoonlijk heb niet veel negatieve ervaringen, maar zeg het woord Fransman niet tegen mijn man, die schiet meteen (behalve jou hoor Bol, jij bent gewoon een nederlander die daar toevallig woont)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam, maar veel positieve ervaringen kan ik niet opnoemen.
k vind t nu al een pokke spel kom niet verder dan level 2quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef bollokus het volgende:
ik ben me toch een vcerslavend spel aan het spelen!
http://www.asolutionforyou.com/Parking%20Game/scoregame/Game.htm
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k vind t nu al een pokke spel kom niet verder dan level 2
Klopt hoor... Ken er inmiddels een paar en als ik ze in Disney ontmoet is het direct Ça Va?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar je heb ook heule heule lieve!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben bij 35
ik denk dat ik je geheim weet
Ik ga nu naar 6quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k vind t nu al een pokke spel kom niet verder dan level 2
maar bij parijs is dat ook wel zo. maar als je hier op de campagne zit zul je een hele andere fransman tegen het lijf lopen dat is echt een wereld van veschilquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik persoonlijk heb niet veel negatieve ervaringen, maar zeg het woord Fransman niet tegen mijn man, die schiet meteen (behalve jou hoor Bol, jij bent gewoon een nederlander die daar toevallig woont)
Ga je drukkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben bij 35
ik denk dat ik je geheim weet
quote:
7 inmiddels, via 2, 3, 4, 5 en 6quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |