SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Waar woon je ?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:06 schreef Arnold_fan het volgende:
Het is een toshiba satellite 4090cds en heeft een compoort. Er staat op, designed for windows NT windows 98 dus dat lijkt me een match
Er zitten 2 accus bij die het drie jaar geleden perfect deden, geen idee hoe dat nu is.
Ik hoor het wel van je.
Omdat dat enkel leuk werkt als je Een muis oid aan wil sluiten .. Communicatie hardware werkt vaak moeilijk via een converter omdat het door 3 of meer software/hardware lagen moet.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom koop je niet gewoon een USB to serial?
Och, zolang ze nog met bosjes verkocht worden aan PLC programmeurs zal het allemaal wel meevallen. Je moet alleen wel zorgen dat je een USB naar serial koopt met een hardware handshake.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Omdat dat enkel leuk werkt als je Een muis oid aan wil sluiten .. Communicatie hardware werkt vaak moeilijk via een converter omdat het door 3 of meer software/hardware lagen moet.
En zeker als de timing belangrijk is zoals bij obd hardware dan werkt et gwn vaak niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |