abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94613724
Hoi allemaal,

Ik (man) heb een vriendschap met een mooie vrouw. We hebben elkaar leren kennen toen we allebei een relatie hadden. Als we allebei een geen relatie hadden gehad was het misschien wel meer geworden maar dat zit er niet in. Dat heb je wel eens in het leven...... maar we weten gewoon waar de grens ligt....!!

We zien elkaar een paar keer per jaar,we hebben dan echt een fantastische tijd. We poraten over echt alles, voelen elkaar prima aan enz. De dagen erna hebben we allebei een fantastisch euforisch gevoel....

Wie snapt het? Kan mij er meer over vertellen? Snap het niet zo goed en ik dacht het gaat wel over maar dat is niet zo?

Gr
pi_94613829
Je bent verliefd.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 20:38:27 #3
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_94613990
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Je bent verliefd.
Dat!

Goed je weer te zien trouwens -Strawberry- :D
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_94614216
Zo voelt het toch echt niet............ geen vlinders hoor.....
pi_94614283
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef mrro het volgende:
Zo voelt het toch echt niet............ geen vlinders hoor.....
Nee, maar wel een euforisch gevoel.
Dat krijg ik alleen als ik iemand echt heel leuk vind en dus verliefd ben.
pi_94614440
Ja dat echt leuk klopt wel hoor..... We zien elkaar ook soms een paar maanden niet.....

Geen vlinders..... maar als we elkaar zien is het helemaal af....
pi_94614687
Vlinder is in feite gewoon spanning. Die spanning voel jij niet omdat je al een vriendin hebt en bewust de boot af houdt, maar al het andere voel je wel.
pi_94614812
Dus ...... dat niet te snel afspreken...... niet veel sms en...... mailen..... afspreken met elkaar dat de grens er is...... is de boot afhouden.... Zelfbescherming???
pi_94614933
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:53 schreef mrro het volgende:
Dus ...... dat niet te snel afspreken...... niet veel sms en...... mailen..... afspreken met elkaar dat de grens er is...... is de boot afhouden.... Zelfbescherming???
Misschien.
Jullie hebben beide een partner. Denk dat dat er ook wel een rol in speelt?
pi_94615191
Mss hebben jullie wel gelijk.... Als ik alleen was geweest was het een vrouw die helemaal bij mij zou passen ( en andersom natuurlijk....) Maarrrr ik was niet alleen..... dus geen ruimte voor een relatie maar voor een warme vriendschap was mijn gedachte ( en die van haar....)......

Mss kan een vriendschap met gevoeenls wel niet...
pi_94615397
Ik denk dat het wel duidelijk is dat een platonische vriendschap er niet inzit.
pi_94615507
Ken haar al 4 jaar..... Heb de grens niet overschreden..... Denk niet dat ik kan stoppen.... en ik kan er eigenlijk ook niet mee doorgaan.... sjitttttttttttttttt
pi_94615624
Ben jij wel gelukkig en tevreden met je huidige relatie?
pi_94616058
Ik heb het prima voor elkaar..... leuke vrouw, hoop centen, mooie baan..... enz.

Ben best een leuke vent om te zien ...... en die goede vriendin van mij is ook echt heel oke....

Het is lastig..... Ik doe het nooit goed....
pi_94616556
Denk je dat een relatie met je huidige vriendin kans van slagen heeft als je deze mevrouw blijft ontmoeten?
pi_94616821
Hihi het gaat al 4 jaar prima...... Mss komt het ook wel omdat ik gedacht heb dat het wel over zou gaan en dat het goed in de hand te houden is....

Ik heb haar van de week gezien...... echt euforisch gevoel aan over gehouden.... MOOI

en lastig.... Ik kom erachter dat ik moet stoppen en ik kom erachter dat ik het niet kan...
  vrijdag 25 maart 2011 @ 21:32:45 #17
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_94616866
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:32 schreef mrro het volgende:
Hihi het gaat al 4 jaar prima...... Mss komt het ook wel omdat ik gedacht heb dat het wel over zou gaan en dat het goed in de hand te houden is....

Ik heb haar van de week gezien...... echt euforisch gevoel aan over gehouden.... MOOI

en lastig.... Ik kom erachter dat ik moet stoppen en ik kom erachter dat ik het niet kan...
Zou je een relatie met haar aangaan als je vrijgezel zou zijn?
pi_94618357
Mooi verhaal! Ik verwacht alleen wel dat je op korte termijn over het randje gaat. Dat gevoel dat je hebt moet daartoe leiden. Maar ook daarna blijft het moeilijk ermee te stoppen... tot het moment dat het uitkomt. Ik spreek uit ervaring. Sterkte!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 22:06:06 #19
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_94618794
Nog nooit vlinders ervaren (ik weet niet waarom mensen het zo omschrijven), maar ik ben wel een aantal keer verliefd geweest.
Verliefdheid ís een euforisch gevoel, of je moet wel heel erg blij worden van iets dat je als ` vriendschap ` ziet....
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_94619298
Is dit dezelfde vrouw als waar je het daar "wie snapt deze vrouw?" ook al over had?
pi_94619817
quote:
Verliefdheid ís een euforisch gevoel, of je moet wel heel erg blij worden van iets dat je als ` vriendschap ` ziet....
vooral lekker gevoel als het wederzijds is.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:26:44 #22
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_94640715
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef monk030 het volgende:

[..]

vooral lekker gevoel als het wederzijds is.
Zeker.
:Y :9
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')