Welke 5?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jahoor, even bij paps en mans op bezoek, vanavond terugtreinen naar leeuwarden en ik heb ff een schema gemaakt dat ik morgen 5films in de bios kan zien
precies weet ik het nog niet maar ik denk Gooische Vrouwen, The Hole 3D, King's Speech, Sucker Punch en The Mechanic/The Adjustement Bureau. 11.45 de bios in en rond 23.45 er weer uit. tussendoor 1 keer 50min pauze voor een broodje en verder doorbeuken!quote:
W..T....F..!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
precies weet ik het nog niet maar ik denk Gooische Vrouwen, The Hole 3D, King's Speech, Sucker Punch en The Mechanic/The Adjustement Bureau. 11.45 de bios in en rond 23.45 er weer uit. tussendoor 1 keer 50min pauze voor een broodje en verder doorbeuken!
Daaaaaaaamnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
precies weet ik het nog niet maar ik denk Gooische Vrouwen, The Hole 3D, King's Speech, Sucker Punch en The Mechanic/The Adjustement Bureau. 11.45 de bios in en rond 23.45 er weer uit. tussendoor 1 keer 50min pauze voor een broodje en verder doorbeuken!
quote:
wel eens vaker gedaan hoor. met chips, m&m's, cherrycoke en monster ripper kom je een heel eindquote:
Lijkt me best tof. Als je je er goed op voorbereidt is het te doen. Volgens mij heb je de volgende dag wel constant het idee dat je in een film rondloopt en is je bioritme redelijk naar de gort maar dat neem je maar voor lief.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
wel eens vaker gedaan hoor. met chips, m&m's, cherrycoke en monster ripper kom je een heel eind
voorbereiden? genoeg voer mee nemen en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me best tof. Als je je er goed op voorbereidt is het te doen. Volgens mij heb je de volgende dag wel constant het idee dat je in een film rondloopt en is je bioritme redelijk naar de gort maar dat neem je maar voor lief.
Ik ving het een en ander op maar ik snapte er geen hol van. Catch 'em by surprise en toen bleek hij les gehad te hebben van iemand waarvan Paul onder de indruk was en toen zei hij dat zijn biologische vader op 25-jarige leeftijd was overleden en ik kon er geen touw aan vastknopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:37 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
Hahah LOL die filelezer en Rabbering
!! Awww zijn vader is vroeg overleden...
Paul vond die filelezer klinken als Tiesto (die uit Breda komt), maar de filelezer kwam uit het dorp waar Paul is geboren en heeft daar les gehad van Pauls biologische vader (neem ik dan aan anders had hij het niet hoeven zeggen) die dus jong is overleden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ving het een en ander op maar ik snapte er geen hol van. Catch 'em by surprise en toen bleek hij les gehad te hebben van iemand waarvan Paul onder de indruk was en toen zei hij dat zijn biologische vader op 25-jarige leeftijd was overleden en ik kon er geen touw aan vastknopen.
alors, onze altijd oplettende radioluisteraarster.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Paul vond die filelezer klinken als Tiesto (die uit Breda komt), maar de filelezer kwam uit het dorp waar Paul is geboren en heeft daar les gehad van Pauls biologische vader (neem ik dan aan anders had hij het niet hoeven zeggen) die dus jong is overleden.
Maar ik dacht dat hij zei dat ie 25 jaar geleden was overleden en niet op 25-jarige leeftijd, maarja whatever...
ja en dat terwijl ik andere dingen moet doen, wat een fantastisch nutteloos talent weerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:01 schreef Cee het volgende:
[..]
alors, onze altijd oplettende radioluisteraarster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |