dat noemen we nou een "eigen style"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:56 schreef Qunix het volgende:
Echt alle Deadmau5 nummers lijken zooooveeeel op elkaar.
True... Klinkt wel goed jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat noemen we nou een "eigen style"
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:
Ja hè? Heerlijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:56 schreef Qunix het volgende:
Echt alle Deadmau5 nummers lijken zooooveeeel op elkaar.
ook met 3rdrockquote:
ik hou van openheidquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Misschien zo nog ff!!
Nah, ik ga je niet wijzer maken dan je nu al bent!!!quote:
mij is het nog steeds niet duidelijk oh het nou jon of john is. elke keer is het weer andersquote:
Vraag ik mij ook nog steeds af, maar op de site van Effe Ekdom staat het in de 3-letterige variant dus hou ik dat maar aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
mij is het nog steeds niet duidelijk oh het nou jon of john is. elke keer is het weer anders
Houden zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, ik ga je niet wijzer maken dan je nu al bent!!!
Google zegt: 4460 resultaten voor John, en 22900 voor Jon.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
mij is het nog steeds niet duidelijk oh het nou jon of john is. elke keer is het weer anders
Meer niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Jon Bakker FM!
Ook 24/7 te beluisteren via http://striem.nl/JonBakkerFM.m3u
Vind ik ook! Al dat open gedoe hou ik niet zo van, hou graag nog iets privequote:
SPOILER: uitslag NL-ElftalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:18 schreef hole1988 het volgende:
d'r liep net een manneke over het veld.. en die hoorde daar nietSPOILER: uitslag NL-ElftalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |