Gerard is een topperTquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef mootie het volgende:
Ze willen Servio nog wel een keer zien als vrouw, ze weten trouwens wel dat hij Wipe-out heeft gewonnen.
Gerard gaat afwassen.
ik ook gelukkigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig weer graag naar huis. Die tijd van een hele nacht doorhalen heb ik wel gehad.
ok, veel succes dan maar he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat ben ik nu aan het uitzoeken... snap het ook niet
Niet alleen voor jou hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:45 schreef Stability het volgende:
het erge ervan is, is dat ze met blote vieze voeten of met schoenen en al op dat beddengoed liggen. kleding ook gewoon aan...dat moet toch vreselijk meuren in die slaapkamers? niks is lekkerder dan schoon beddengoed, zonder kreukels en ruikend naar lekkere wasverzachter hoor ( voor mij tenminste )
ja ja jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ssssstttttttttt denk om je bloeddruk Chanel
Huhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:45 schreef MargrietV het volgende:
Oh ze hebben schijt-thee, morgen filemelding in het journaal. De shit-shitziekte uitgebroken bij Secret Story. Wie is de verantwoordelijke? Is Joanna de aanstichster van de lange rij voor het toilet, waar het bij de meeste deelnemers dun door de broek loopt of had zij weer een moment van rust nodig om weer eens lekker de dweileritis te krijgen. Nee....... dat is mijn taak gilt Joanna.............
weet je dat het me helemaal niet kan schelen, al schijten ze dat bed vol ze doen maar waar maakt iedereen zich druk om, het zijn een stelletje ranzapen die totaal geen opvoeding hebben gehad lijkt welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:45 schreef Stability het volgende:
het erge ervan is, is dat ze met blote vieze voeten of met schoenen en al op dat beddengoed liggen. kleding ook gewoon aan...dat moet toch vreselijk meuren in die slaapkamers? niks is lekkerder dan schoon beddengoed, zonder kreukels en ruikend naar lekkere wasverzachter hoor ( voor mij tenminste )
ze voelde zeker iets kriebelenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef Niki.P het volgende:
Laura heeft wel een hele grote lach op haar gezicht...
Wij zitten tenminste nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zitten we dan, op vrijdagavond, weekend
Hoiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Stability het volgende:
[..]
hoi all , ik ben er ook weer ....zucht !
ja laura en alex liggen vandaag geloof ik al de hele dag maar in bed...ben benieuwd of die nog wel kunnen slapen vannacht
ja indd...en de dag dat ze binnen kwamen, voor het eerst dacht ik : jezus wat een kakkers bijmekaar...daar ben ik goed van terug gekomenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je dat het me helemaal niet kan schelen, al schijten ze dat bed vol ze doen maar waar maakt iedereen zich druk om, het zijn een stelletje ranzapen die totaal geen opvoeding hebben gehad lijkt wel
Ze schrikt en laat het kopje vallen zo lijkt het welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
nu moetie beter zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |