Zo een vroeeeeem ferrariquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Voor mij geen blote vrouwen enzaux![]()
...want die willen dat je je baard afdoet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
...want die willen dat je je baard afdoet?
Oops, stond vergrendeldquote:
Ik zou me niet op fok ter verantwoording laten roepen als ik op MSN een tijdje niet reageerde.quote:
Ik ben blij dat hij het even zei, want had niet in de gaten dat msn vergrendeld stondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou me niet op fok ter verantwoording laten roepen als ik op MSN een tijdje niet reageerde.
Dat dwangmatige gedoe van "Hee ik zie je posten DUS je bent online DUS als ik wat tegen je zeg moet je DUS wat terugzeggen" is echt ZO misplaatst. Ophouden daarmee, snel. Iedereen maakt te allen tijde zelf wel uit of en wanneer hij of zij reageert op wat dan ook.
Ow, dat kan hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij het even zei, want had niet in de gaten dat msn vergrendeld stond
Zingprogramma'squote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
Jezus wat een racoon-R&B-nep-shit-persoon bij dat zingprogramma
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
Jezus wat een racoon-R&B-nep-shit-persoon bij dat zingprogramma
Gas erop danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef pgrferrari het volgende:
Wrm is het nou zo rustig hier?
Normaal is het altijd keidruk
Mensen zijn misschien een beetje fok moequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef pgrferrari het volgende:
Wrm is het nou zo rustig hier?
Normaal is het altijd keidruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |