Oh wel goed hoorquote:
Doe hem de groetjes terugquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Same alleen dan een beetje heel erg moe...
Groetjes van Symph allemaal
Groetjes terugquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
groetjes terugquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:22 schreef Koen66 het volgende:
Zijn er al die zeker naar de juni meet gaan overigens
Daar mis je em dan al een paar weken geloof ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
groetjes terug
Ik miste hem al in het live topic
friemelquote:
Hoi marijke en symphquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar mis je em dan al een paar weken geloof ik![]()
Maar groetjes weer terug![]()
groetjes terugquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en de meest briljante opmerking van zijn oudste ooitIk zei tijdens de afwas dat ik van suiker was en smolt van water. Zegt zei net "ja pap, ze is niet van suiker, anders kon je d'r geen kusje geven want dan wordt ze nat en dan smelt ze"
En dat bedoelde ze natuurlijk heel anders, maar we kwamen niet meer bij
Oh en de meest briljante opmerking van zijn oudste ooitIk zei tijdens de afwas dat ik van suiker was en smolt van water. Zegt zei net "ja pap, ze is niet van suiker, anders kon je d'r geen kusje geven want dan wordt ze nat en dan smelt ze"
ik was er vorige week zelf ook nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar mis je em dan al een paar weken geloof ik![]()
Maar groetjes weer terug![]()
Groetjes terug voor jullie beidenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel Lees Plezierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is wel erg rustig hier nu.. Ga nog maar ff lezen... Tot later
Dit was de oudste, die is 12 en de jongste is 11. Maar ze bedoelde het dus niet zo doldwaas komisch als dat het eruit kwamquote:
quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is wel erg rustig hier nu.. Ga nog maar ff lezen... Tot later
OMG toen wist ik toch wel dat...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit was de oudste, die is 12 en de jongste is 11. Maar ze bedoelde het dus niet zo doldwaas komisch als dat het eruit kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |