Ow, dat kan hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij het even zei, want had niet in de gaten dat msn vergrendeld stond
Zingprogramma'squote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
Jezus wat een racoon-R&B-nep-shit-persoon bij dat zingprogramma
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
Jezus wat een racoon-R&B-nep-shit-persoon bij dat zingprogramma
Gas erop danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef pgrferrari het volgende:
Wrm is het nou zo rustig hier?
Normaal is het altijd keidruk
Mensen zijn misschien een beetje fok moequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef pgrferrari het volgende:
Een persoon met schapenstem verneuckte een nummer van Racoonquote:
Ik vind ook inderdaad dat het kunstmestverkopers verboden moet worden om mee te doen aan talentenjachtenquote:
Wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef pgrferrari het volgende:
Nijn!quote:
Hee Trev, jij ook nog regelmatig hier zo te zien?quote:
Klein kaasjequote:
Alowaquote:
Yup, dat zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:05 schreef babybel het volgende:
[..]
Hee Trev, jij ook nog regelmatig hier zo te zien?
heeeeee!!!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat het moet worden verboden, talentenjachten
couldn't agree more. Is 1 van de redenen waarom ik maanden msn niet meer heb aangezet. Als ze mij op een forum zagen posten; kreeg ik een pm waarom ik niet op msn zat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou me niet op fok ter verantwoording laten roepen als ik op MSN een tijdje niet reageerde.
Dat dwangmatige gedoe van "Hee ik zie je posten DUS je bent online DUS als ik wat tegen je zeg moet je DUS wat terugzeggen" is echt ZO misplaatst. Ophouden daarmee, snel. Iedereen maakt te allen tijde zelf wel uit of en wanneer hij of zij reageert op wat dan ook.
Als ik wat tegen iemand op msn wil zeggen die er dan niet is dan vraag ik het wel, als ze wel op msn zijn maar niet reageren, dan nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
couldn't agree more. Is 1 van de redenen waarom ik maanden msn niet meer heb aangezet. Als ze mij op een forum zagen posten; kreeg ik een pm waarom ik niet op msn zat."omdat ik daar geen zin in heb" was een antwoord wat ze dan weer niet zo apprecieerden
lol, klinkt bekend. Na een tijd stoppen ze er vanzelf mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
couldn't agree more. Is 1 van de redenen waarom ik maanden msn niet meer heb aangezet. Als ze mij op een forum zagen posten; kreeg ik een pm waarom ik niet op msn zat."omdat ik daar geen zin in heb" was een antwoord wat ze dan weer niet zo apprecieerden
Ik hoef niet hoor, drukdrukdrukquote:
Dat is wel balenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:09 schreef babybel het volgende:
krijg hier al een paar dagen iemand niet online op MSN, reageert ook niet op sms, en nu zit ie bij me in huis bij een huisgenote... like; WTF!
(en die persoon weet wel dat ie de boel een beetje verziekt heeft, dus zal zich wel teruggetrokken hebben).
(Persoon weet ook dat ie niet welkom is in huis btw)...
*iets met bass.....
Oww, je bedoeld eierstokkenquote:
Zo goed hoef je ook niet te luisteren om ze te horenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oww, je bedoeld eierstokken![]()
Zo goed moet je nou ook weer niet luisteren
mwa, persoon in kwestie komt sinds kort nogal onaangekondigd en grof hier in huis, en dat bevalt me eigenlijk helemaal niet. er zijn ook wat dingen tussen hem en mij voorgevallen, wat behoorlijk heftige dingen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel balen, een paar dagen kan nog maar ik neem aan dat het wel wat meer zijn dan een "paar dagen"
Je weet wat die tweede ronde inhoudt he!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:14 schreef pgrferrari het volgende:
Jeuj, ik zit in de 2e ronde van fokgames sollicitatie
Voor wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:14 schreef pgrferrari het volgende:
Ik geef je geen ongelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:14 schreef babybel het volgende:
[..]
mwa, persoon in kwestie komt sinds kort nogal onaangekondigd en grof hier in huis, en dat bevalt me eigenlijk helemaal niet. er zijn ook wat dingen tussen hem en mij voorgevallen, wat behoorlijk heftige dingen.
dus ik heb `m heel normaal een aantal smsjes gestuurd, waar ik geen reactie op krijg. heb `m ook verteld dat ie altijd hier kan komen als ik weg ben, heb `m ook verteld dat ik vandaag overdag weg was... heb `m ook verteld dat ik hem persoonlijk eruit zou schoppen (wat achteraf niet zo handig was), maar dat hij het dan ook nog flikt om te komen juist als ik net thuis ben.. dat is toch wel vragen om een probleem zegmaar. beetje jammer, gelukkig ben ik realistisch genoeg om `m lekker z`n gang te laten gaan![]()
(toch wel een behoorlijk vervelende situatie)..
en ja, hoe ik `m ken zit ie binnenkort dag en nacht hier inderdaad. beetje jammer
(en nu ga ik nix langs meer typen, lezen jullie toch niet)
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet wat die tweede ronde inhoudt he!
Kom maar bij ons hoor, wij doen wel lief tegen jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:14 schreef babybel het volgende:
[..]
mwa, persoon in kwestie komt sinds kort nogal onaangekondigd en grof hier in huis, en dat bevalt me eigenlijk helemaal niet. er zijn ook wat dingen tussen hem en mij voorgevallen, wat behoorlijk heftige dingen.
dus ik heb `m heel normaal een aantal smsjes gestuurd, waar ik geen reactie op krijg. heb `m ook verteld dat ie altijd hier kan komen als ik weg ben, heb `m ook verteld dat ik vandaag overdag weg was... heb `m ook verteld dat ik hem persoonlijk eruit zou schoppen (wat achteraf niet zo handig was), maar dat hij het dan ook nog flikt om te komen juist als ik net thuis ben.. dat is toch wel vragen om een probleem zegmaar. beetje jammer, gelukkig ben ik realistisch genoeg om `m lekker z`n gang te laten gaan![]()
(toch wel een behoorlijk vervelende situatie)..
en ja, hoe ik `m ken zit ie binnenkort dag en nacht hier inderdaad. beetje jammer
(en nu ga ik nix langs meer typen, lezen jullie toch niet)
Heb nog niets gehoordquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:14 schreef pgrferrari het volgende:
Nee?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet wat die tweede ronde inhoudt he!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:14 schreef pgrferrari het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |