quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef LasTeR het volgende:
We hebben Justin Bieber wel zo'n beetje gezien nu, tijd voor 13-jarige Amerikaanse meisjes om hun debuut te maken op de grote muziekzenders.
Geniale clip, geniale timing, prachtige stem. Een waar eerbetoon aan de dag vrijdag.
Dit alles word mede mogelijk gemaakt door de "Ark Music Factory". Waar we vroeger de Mickey Mouse Club hadden met onschuldige kinderliedjes, is het nu verplicht om een excuusneger in je clip te hebben, massive autotune te gebruiken en 13-jarige meisjes als een lustobject neer te zetten.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tip: Zet het geluid uit als je de clips bekijkt,verzacht het lijden ietwat.
[quote]Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef LasTeR het volgende:
We hebben Justin Bieber wel zo'n beetje gezien nu, tijd voor 13-jarige Amerikaanse meisjes om hun debuut te maken op de grote muziekzenders.
Geniale clip, geniale timing, prachtige stem. Een waar eerbetoon aan de dag vrijdag.
Dit alles word mede mogelijk gemaakt door de "Ark Music Factory". Waar we vroeger de Mickey Mouse Club hadden met onschuldige kinderliedjes, is het nu verplicht om een excuusneger in je clip te hebben, massive autotune te gebruiken en 13-jarige meisjes als een lustobject neer te zetten.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tip: Zet het geluid uit als je de clips bekijkt,verzacht het lijden ietwat.
Ik kan niet voor TS spreken, maar er zijn ook mensen die dit topic volgen omdat ze t nummer oprecht leuk (of vermakelijk) vindenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:12 schreef GGMM het volgende:
Dan luister je toch niet? "kijk mij eens uit de Justin Bieber/Rebecca Black-fase zijn"-topics.
Nou stoer hoor. Wat een volwassen jongen ben je toch.
En goed gelukt, hey! I'd hit that.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef LasTeR het volgende:
uuhm nee.quote:
quote:
Daar hadden we The Cure - Friday I'm in Love al voor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:27 schreef SpecialK het volgende:
Wel leerzaam voor de jeugd. Er wordt er goed uitgelegd hoe dat zit met die volgorde van de weekdagen.
Serieus?quote:
quote:
En sowieso, waarom ziet ie een schoolbus rijden ergens midden in de nacht terwijl ie op weg is naar z'n hoe's?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef Terpentin07 het volgende:
Wie is eigenlijk die neger? Die kan zich toch nooit meer laten zien bij zijn homies.
Toch een stuk beter dan het origineelquote:
Ik geloof dat je de 3e bent.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef Rickk_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook mooi, of is hij al gepost?
Mijn excuses, heb het vorige topic niet helemaal doorgekeken.quote:Ik geloof dat je de 3e bent.
De 2e heeft diezelfde fout waarschijnlijk gemaakt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:56 schreef Rickk_ het volgende:
[..]
Mijn excuses, heb het vorige topic niet helemaal doorgekeken.
quote:
Neeee!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:21 schreef Maartel het volgende:
Nieuwe single en album op komst!!!
http://www.nme.com/news/various-artists/55718
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef Terpentin07 het volgende:
Die kan zich toch nooit meer laten zien bij zijn homies.
Geweldig!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef Rickk_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook mooi, of is hij al gepost?
Nu ik dat interview hierboven heb gezien met de eigenaar van dat platenlabel van Rebecca, vraag ik mij af: Is die eigenaar niet die rapper in de clip?!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef Terpentin07 het volgende:
Wie is eigenlijk die neger? Die kan zich toch nooit meer laten zien bij zijn homies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |