Hebben ze volgens mij, maar de moeten gewoon zijn kop er eerst afsnijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:05 schreef Stability het volgende:
als ze slim zijn, vullen ze die vis met groente, champignons, paprika,uien en knoflook en stoppen ze hem een uur in de oven ( als ze die ingredienten tenminste hebben he )
ja dat bedoel ik , maar als ze hem vullen en daarna in folie in de oven stoppen, is ie denk ik toch heel wat lekkerder...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben ze volgens mij, maar de moeten gewoon zijn kop er eerst afsnijden.
En daarna in folie in de oven met wat kruiden.
Zo ver reikt hun fantasie nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:05 schreef Stability het volgende:
als ze slim zijn, vullen ze die vis met groente, champignons, paprika,uien en knoflook en stoppen ze hem een uur in de oven ( als ze die ingredienten tenminste hebben he )
nee indd het zijn wel een stel prutsers hoor , ze hadden beter gerard ff kunnen roepenquote:
Ik dus ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:08 schreef Stability het volgende:
ja dat bedoel ik , maar als ze hem vullen en daarna in folie in de oven stoppen, is ie denk ik toch heel wat lekkerder...
Mooi, dan ga ik fijn een biefstukje klaarmakenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ja helaas het is vrijdag, visdag dus
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef Laysa het volgende:
Ik ben gek op vis, maar kan zelf echt niet een vis fileren...dus zo'n schande vind ik het niet
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dus ook.![]()
Laura is bang voor de graden.
hahahaha gradenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dus ook.![]()
Laura is bang voor de graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |