Is mij ook overkomen. Na 5 jaar harde dienst ben ik buiten geflikkert, omdat ik ruzie had met mijn mede-vulploegleider. De eikelsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha, iedereen hier ook.
Al mijn vrienden zijn nu in de fase dat ze massaal ontslagen worden omdat ze er allemaal 3 jaar werken en ze enkel door kunnen met een vast contract.. de sukkels.
Ik kan de komende 15 jaar nog als zaterdagkracht blijven waar ik zit.. Mits ik niks raars uithaal natuurlijk.
http://tinychat.com/spaceinvadersnaaktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen link, doen jullie maar link maken
YOU WISHquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://tinychat.com/spaceinvadersnaakt
[ afbeelding ]
quote:
Risico van een supermarkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is mij ook overkomen. Na 5 jaar harde dienst ben ik buiten geflikkert, omdat ik ruzie had met mijn mede-vulploegleider. De eikels
Bij ons ook hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Risico van een supermarkt.
Ik werk in een dierenwinkel ( nouja, dierenafdeling tuincentrum.. maar ik kom dan ook niet buiten m'n afdeling). Maar bij ons wordt de nadruk echt op de werknemers gelegd. De werksfeer is dan ook echt geweldig, iedereen kent elkaar, bier na werktijd etc. + je kent de bedrijfsleiding persoonlijk omdat ze ook over de vloer lopen.
Die moet in Draakje komen!quote:
Ik vind dat ze dat soort dingen moeten verbieden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Risico van een supermarkt.
Ik werk in een dierenwinkel ( nouja, dierenafdeling tuincentrum.. maar ik kom dan ook niet buiten m'n afdeling). Maar bij ons wordt de nadruk echt op de werknemers gelegd. De werksfeer is dan ook echt geweldig, iedereen kent elkaar, bier na werktijd etc. + je kent de bedrijfsleiding persoonlijk omdat ze ook over de vloer lopen.
Nog beter dan de deathmetal versie!quote:
Misschien had je al gemerkt dat ik niet de meest standaard dierenwinkel medewerker benquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat soort dingen moeten verbieden.Dieren verkopen in een tuincentrum. Sowieso dierenwinkels.
Laat mensen de beesten maar bij een fokker kopen, voorkomt heel veel impulsaankopen en ongewenste beesten.
wut wie danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben niet op de cam schat
En ik ben een paar weken geleden al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |