Ja begin dr ook last van te krijgen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:03 schreef RickoKun het volgende:
ik heb de hele tijd last van GEEN TOFFE spelletjes ziekte.
Daar heb ik al ongeveer een jaar last van. Omdat game ontwikkelaars alleen maar pure kanker ontwikkelen, iemand anders ook?
Pssst,quote:Op zondag 27 maart 2011 14:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja begin dr ook last van te krijgen.
Heb nog liggen:
FF13
black ops single player
mass effect 1
battlefield bc2 single player
mirrors edge
halo odst
LBP 1
batman arkham asylum (bijna uitgespeeld)
lego reeksen
en dan vergeet ik er vast nog een paar.
Deze games start ik dan op en na 10min ben ik ze weer zat...
Tough ghetto life man, ik voel je pijnquote:Op zondag 27 maart 2011 14:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik had eerst en chick van16 achter me aan maar dat was te ver uit de richting. En toen een chick van 33 achter me was milfable maar niet bozzworthy
ja helaas was tliz er niet anders was de party loz gegaanquote:Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tough ghetto life man, ik voel je pijn
Als een steegje in de buurt is komt dat helemaal goed met tlizquote:Op zondag 27 maart 2011 16:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja helaas was tliz er niet anders was de party loz gegaan
Om nog even hierop terug te komen.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:15 schreef kutkabouter het volgende:
Hahahaha ik heb me echt helemaal stuk lopen lachen om m'n ouders gisteren.En op een gegeven moment waren alle ouders weg en konden we goed los en toen zijn we binnen een kwartier eruit geflikkerd door het bestuur.
![]()
Tfoe.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als een steegje in de buurt is komt dat helemaal goed met tliz
Ben je er volgende week weer?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja helaas was tliz er niet anders was de party loz gegaan
Kijken of ie dan ook zo tegenover je staatquote:
We zullen zien. Ben benieuwd haha.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kijken of ie dan ook zo tegenover je staat![]()
Als iemand dat kan filmen
Epic fail. Ouderdagquote:
Clubgenoot?!quote:een clubgenoot van me
Right...quote:had de ma geregeld van iemand van een andere club.
Epic fail. Fittie zeggenquote:15-15 kkharde fittie
Oh wat ergquote:Nu mag ik en die 29 andere gasten wel een hele week niet meer op de sociėteit komen.
Jij? Regelen? Epic failquote:Klacht: Zelf niet meer kunnen regelen.
Michhas! Foei!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Epic fail. Ouderdag_!
[..]
Clubgenoot?!_!
[..]
Right..._!
[..]
Epic fail. Fittie zeggen_!
[..]
Oh wat erg
Oh nee wacht... CARE.
[..]
Jij? Regelen? Epic fail_!
Wat leuk, een 6-dubbele troll.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Epic fail. Ouderdag_!
[..]
Clubgenoot?!_!
[..]
Right..._!
[..]
Epic fail. Fittie zeggen_!
[..]
Oh wat erg
Oh nee wacht... CARE.
[..]
Jij? Regelen? Epic fail_!
I don't care. Ik vind van wel.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:28 schreef tliciouz het volgende:
Michhas is niet aan het trollen denk ik.
TU Delft-nerds. Hoor jezelf nou eens man. Alsof hier meer nerds zouden zitten dan in andere steden.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:33 schreef Tauchmeister het volgende:
TU Delft-nerds die in een groepsgevecht belandden door een moeder die 'geregeld' wordt door een clubgenoot
Heb je nou echt niet in de gaten dat 1) niemand je door die kutverhalen van je nog geloofwaardig vindt en dat 2) niemand het boeiend vindt om die onzin te lezen?
Nee hoor.quote:
Het was fucking gekkehuis!!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:55 schreef KneusTeun het volgende:
Cock helemaal vergeten om naar Justin Bieber te gaan! sorry kabouter ik kan je helaas niet meeten daar
Brommers.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)sers_doet_stoer.html
weer leuk weekend gehad mister
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jeweet maar nooit met die bontkraagjes
Tam snapt hetquote:Op zondag 27 maart 2011 18:28 schreef tliciouz het volgende:
Michhas is niet aan het trollen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |