Sarcasme.quote:
Maar daar krijg je wel lekkere doner, bij de pak doner.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:38 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
In Venlo zitten ze altijd op het pleintje voor de C&A. Dat wordt dan ook altijd "de apenrots" genoemd.
Haha ja, daar zijn het altijd de italianen trouwens altijd als ik daar ben zitten ze daar midden op dat plein, 1 italiaan loopt daar zelf altijd met zijn kind rond.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:38 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
In Venlo zitten ze altijd op het pleintje voor de C&A. Dat wordt dan ook altijd "de apenrots" genoemd.
Lekker in de zomer buiten zitten met je kinderen, het zou verboden moeten worden inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Haha ja, daar zijn het altijd de italianen trouwens altijd als ik daar ben zitten ze daar midden op dat plein, 1 italiaan loopt daar zelf altijd met zijn kind rond.
Ik kan normale mensen heus wel onderscheiden met paupers.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker in de zomer buiten zitten met je kinderen, het zou verboden moeten worden inderdaad
Lekker he? Neerkijken vanuit je ivoren toren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ik kan normale mensen heus wel onderscheiden met paupers.
In venlo lopen ze veel rond.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef byah het volgende:
Turken - check
Marokkanen - check
Italianen - ?? Waar kom jij die tegen dan?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef Ezio het volgende:
Alto's
in Den Bosch zitten ze altijd op het kerkplein
Door dit topic is dat een beetje moeilijk te geloven.quote:
WTF ga je nou lopen janken over niet-Nederlanders in een ontwikkelingsprovincie? GVD die gasten zijn daarheen gehaald omdat jullie reserve-Belgen toen ook al te lam waren om te werken in de mijnen om de superieure Randstad te stimuleren...quote:
Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
WTF ga je nou lopen janken over niet-Nederlanders in een ontwikkelingsprovincie? GVD die gasten zijn daarheen gehaald omdat jullie reserve-Belgen toen ook al te lam waren om te werken in de mijnen om de superieure Randstad te stimuleren...
Dat heeft er alles mee te maken, de mogelijkheid van exploitatie van de mijnen hing af van de komst van deze meer dan welkome niet-werkschuwe-arbeiders. Zonder mijnen daar hadden jullie al 65 jaar Duits gesproken in dat rampengebied...quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef Kluts het volgende:
TS is gewoon een domme brabander dus.
Slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |