quote:
Goedenmiddagquote:
Jij moet ook altijd miepenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:16 schreef Watertornado het volgende:
Doordat je dit nummer altijd op de radio hoort met gebruikelijke speedup klinkt dit opeens zo langzaam.
Nee einde van alfabetquote:
OV in het algemeen is kut, beter bleven jullie in Den Bosch omdat het daar gezellig is.quote:
We zijn alweer terug naar Utrechtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
OV in het algemeen is kut, beter bleven jullie in Den Bosch omdat het daar gezellig is.
Topquote:
Oh, dan is het goed! Als je het dan ook maar van me aflikt hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
@SAMZZ er zitten geen eiwitten in. Er zitten chocolade kruimels in. heerlijke chocosmaak. om je lijf van af te likken![]()
![]()
![]()
gadverredammequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Oh, dan is het goed! Als je het dan ook maar van me aflikt he
Omdat je je trein niet uit bent geweest. Den Boschquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
We zijn alweer terug naar Utrecht
Den Bosch was leeg en saai en dood en alles
Samzz FOEIquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Oh, dan is het goed! Als je het dan ook maar van me aflikt he
Wat was er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"Sein" 304c, ook wel bakbord genoemd.
Wel dus, we moesten een kwartier wachtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat je je trein niet uit bent geweest. Den Bosch [ afbeelding ]
Den Bosch is juist wel leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
We zijn alweer terug naar Utrecht
Den Bosch was leeg en saai en dood en alles
Ouwequote:
Oh, jakkesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz FOEI
Hij is nog maar een paar dagen 13
[..]
Wat was er gebeurd dan?
Ja schrikken is dat hequote:
Twee keer dertien is ook 26quote:
Ik zie nu dat je een klein zaakje hebt.quote:
Serieus, 13? Wtfquote:
Zo werkt dat niet hequote:
Interesse in 'n paar Drop fruit duo's ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je een klein zaakje hebt.
Nee, laat die chocolademeuk maar zitten
Samzz gaat het je uitleggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz FOEI
Hij is nog maar een paar dagen 13
[..]
Wat was er gebeurd dan?
fjiewquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je een klein zaakje hebt.
Nee, laat die chocolademeuk maar zitten
Ik wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Interesse in 'n paar Drop fruit duo's ?
Muziek hard en voluit meezingenquote:
Ben jij 13? Zo niet, dan graagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Interesse in 'n paar Drop fruit duo's ?
Wat ga ik uitleggen?quote:
Bots, zo een paar DFD's op je zeekoequote:
Leeftijd was toch maar een getalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, 13? Wtf
[..]
Zo werkt dat niet he
In een kwartier kun je niet naar de binnenstad en terug lopenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wel dus, we moesten een kwartier wachten
Ja serieusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, 13? Wtf
[..]
Zo werkt dat niet he
Jij hebt helemaal geen volle borstquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
zing dit lied gewoon op volle borst mee
Mij een zeekoe noemen pielquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Bots, zo een paar DFD's op je zeekoe
Jij staat ook niet echt achter je eigen keeper hè.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
zing dit lied gewoon op volle borst mee
Ik ging er vanuit dat je Flicker, je zeekoe, altijd bij je draagt in z'n pokeball.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mij een zeekoe noemen pielLeg ze maar op m'n kamer.
Ja, klopt wel. Ik schrok alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je Flicker, je zeekoe, altijd bij je draagt in z'n pokeball.
Dus ik gooide ze perongeluk daar tegenaan..
Ik ga m'n eigen zus toch geen zeekoe noemen
Groningenquote:
Volgens de wet nietquote:
Kolerequote:
Broekiequote:
Doet jouw dm het?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens de wet niet
[..]
Kolere
[..]
Broekie
Ciskequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens de wet niet
[..]
Kolere
[..]
Broekie
Een vrouw om d'r leeftijd vragen is natuurlijk totaal ongepast, maar als ik zo brutaal mag zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens de wet niet
[..]
Kolere
[..]
Broekie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
een ieder hoort wat hij wil horenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef ToT het volgende:
Met dit nummer verstond ik altijd "Move your dick".
Doet het welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet jouw dm het?
Anders ga ik je wel even pmen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een vrouw om d'r leeftijd vragen is natuurlijk totaal ongepast, maar als ik zo brutaal mag zijn?
Op een oude fiets......24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ooooh dat komt mooi uit, mijn persoonlijke max = leeftijd + 5.quote:
Komen jullie ook even langs Zoetermeer?quote:
Hey ik ookquote:
Wat doe je nou weer in Zoetermeer? Ben je niet thuisquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Komen jullie ook even langs Zoetermeer?
Nee joh, dat is gewoon feitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dadelijk ga je nog beweren dat je ook nog heel onschuldig bent
Ja idd, gebeurt weinig dat je toevallig iemand anders vindt die even oud isquote:
Ben ff bij een maatje!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat doe je nou weer in Zoetermeer? Ben je niet thuis
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik spam even onder dit account, het spijt mij en alles. Hij is geen spamslet. Ik wel. Gr gr.
Komt zo, eerst satisfaction nog even en dan kan die wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor Poison van Alice Cooper
Zokunen?
Ik zie meteen de lampjes oplichtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Komt zo, eerst satisfaction nog even en dan kan die wel.
Blond wijf met dikke tieten en brains, ÉN ze houdt van Poison????quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor Poison van Alice Cooper
Zokunen?
Hoe weet je zo zeker dat de vertraging onnodig was?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:33 schreef Pizzalucht het volgende:
We zijn er bijna en alles. Nu nog naar Veenendaal in da trein![]()
Onnodige vertraging. Tsjonge jonge jonge
Je weet het wel subtiel te verwoorden man!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Blond wijf met dikke tieten en brains, ÉN ze houdt van Poison????
I am SO in love!
Omdat ze de verkeerde trein had gepaktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat de vertraging onnodig was?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ff lekker shoppen
fijne middag nog
Ga jij lekker soppenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ff lekker shoppen
fijne middag nog
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ff lekker shoppen
fijne middag nog
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je weet het wel subtiel te verwoorden man!
Shopzequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ff lekker shoppen
fijne middag nog
Mja, Poison hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Blond wijf met dikke tieten en brains, ÉN ze houdt van Poison????
I am SO in love!
ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet m'n kamer schoonmaken, maar ik heb geen zin
gewoon een mogelijke hond alles schoon laten likkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet m'n kamer schoonmaken, maar ik heb geen zin
Hondenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon een mogelijke hond alles schoon laten likken
Mag het hardstyle zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef Zokunen het volgende:
Als er nog meer verzoekjes zijn, ik heb nog 20 minuten
In dat geval, Dire Straits - Brothers in Arms.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef Zokunen het volgende:
Je mag door van mij hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef Zokunen het volgende:
Dat is het zeker!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed dat we dat niet kunnen horen dan
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, Dire Straits - Brothers in Arms.
Of Pink Floyd - Another brick in the wall.
Dan ga ik wel huilen. Maar dat geeft niks!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brothers in Armsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMZZ!!!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
I wanna hurt you just to hear you screaming my name
Als ik hem wil horen doe ik de LP gewoon op de platter gooien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
Zo jammer dat je dit soort prachtwerkjes bijna niet op de radio hoort
Maar ik wilde je m'n naam horen schreeuwenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie draait er na 15:00 of is het dan verzoekjes?
Ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik hem wil horen doe ik de LP gewoon op de platter gooien.
Dit duurt gewoon te lang en alles voor commercieel radiogebruik.
Ik zal koelkast even benaderenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:46 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan wel iets langer doorgaan, maar nog een uur... dan heb ik echt geen idee meer wat te draaien
Nou vooruit dan maar!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik wilde je m'n naam horen schreeuwen
Oh, het was gewoon een begroeting, nou in dat geval:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geen sam, micro is stuk. too much
QFTquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil Deep Purple - Highway Star wel horen
Goed planquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil Deep Purple - Highway Star wel horen
Sopsopsopquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
Purple rain, Hells bells (als die nog niet geweest is) en November rain mogen er van mij ook nog wel door.
Eventueel Stairway to heaven, maar dan houd ik het niet droog waarschijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef Zokunen het volgende:
Denk dat ik dus wel een halfuurtje extra kan vullen nu
Nicequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef Zokunen het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
SopsopsopNiet op die manier nat, helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begrafenis nummerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
Erick clapton tears in heaven als dat kanNet als Stairway to heaven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet op die manier nat, helaas
[..]
Begrafenis nummerNet als Stairway to heaven.
Mieke Telkampquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ja, krijg altijd kippenvel bij dat nummer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
ik ben dan 20 minuten stilquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, krijg altijd kippenvel bij dat nummer.
Toen moeder van een vriend van me overleed zong zijn nichtje dat live.
Tranen in de ogen staan toen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
Ik een kreeg een PM of ik op 3FM wilde komen met een topic dat ik had aangemaakt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
Ik een kreeg een PM of ik op 3FM wilde komen met een topic dat ik had aangemaakt.
link naar dat topicquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
Dat is wel echt mooi jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, krijg altijd kippenvel bij dat nummer.
Toen moeder van een vriend van me overleed zong zijn nichtje dat live.
Tranen in de ogen staan toen
tis ook gewoon epischquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik krijg altijd kippevel van deze solo![]()
haha wtf. Kreeg net ook zo'n kippenvel-gevoelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik krijg altijd kippevel van deze solo![]()
Timurquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
bij wie in de show dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
Je kunt ook denken aan de leuke dingen die je met die personen hebt meegemaakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel echt mooi ja
Aan de ene kant vind ik dat ook wel jammer, ergens. Het zijn zulke prachtige nummers, maar ik luister ze bijna nooit omdat ze die nare herinneringen ophalen.
ONZIN RADIO DOOR JE SPIEKERS OP FORUM FOK. Dan hang je opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Noord-Hollands accent
Als ik het doe ga ik zeggen ONZIN RADIO LOL LOL LOL
Topquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef Zokunen het volgende:
Ik had hem aan de telefoon en toen kwam ik niet in de uitzending ookal zei hij van wel. Heb nog een boze PM gestuurd maar niets meer van gehoordquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Timur![]()
Geloof dat 3/4 van FOK wel een pm van hem heeft gehad
tis dat je 13 bent, anders was je zooo gayquote:
Iemand?quote:Er is een fout opgetreden met code 0
die code krijg ik ook heel vaak, maar dan gewoon in beeldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:01 schreef Spouwerranger het volgende:
Wtf, elke keer als ik iemand wil quoten krijg ik deze melding:
[..]
Iemand?
Heb ik ook af en toe, gewoon even wachten/ F5enquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iemand?
ctrl +F5 doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iemand?
Dit is de eerste keer dat ik het heb, maar het heeft geholpenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb ik ook af en toe, gewoon even wachten/ F5en
Wordt wel moeilijk als je weet dat iemand is gevonden terwijl dat nummer op de repeat stondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt ook denken aan de leuke dingen die je met die personen hebt meegemaakt.
over pizzasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Laten we het over patat hebben
'k zal er vanavond de tijd voornemen met een kop koffie. even filmnaam opschrijvenquote:
met satésausquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Frietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Beter ga je heel snel heel lief doen tegen Snuf.quote:
patat pinda? pleur je pinda's op je patat?quote:
ik moet er van huilenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter ga je heel snel heel lief doen tegen Snuf.
Die is het niet waardigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter ga je heel snel heel lief doen tegen Snuf.
ik bedoel patat pindasausquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
patat pinda? pleur je pinda's op je patat?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
Oh, Zokunen, heb je ook Bang Bang van Nancy Sinatra?
Jaja, seroendeng hèquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
patat pinda? pleur je pinda's op je patat?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik zal jou eens waardig op je hoofd slaan
een leven gevonden miss?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Pierenjan heeft ook lang niet meer gepost
Viel me laatst ook op. Sommige bazennummers ontbrekenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Straks weer Draakje
Die heeft niet zulke goede verzoekjes erin staan als die nu gedraaid worden
ga draaienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Straks weer Draakje
Die heeft niet zulke goede verzoekjes erin staan als die nu gedraaid worden
Maak daar maar van: De meeste bazennummers ontbrekenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Viel me laatst ook op. Sommige bazennummers ontbreken
ikke straks ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nah, ik ga m'n kamer wel opruimen
Samen doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ikke straks ookgeen zin in
Waar kan je dat zien?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maak daar maar van: De meeste bazennummers ontbreken
Dat is de backup als er geen DJ is, ik DM je de link wel waar je kan aanvragen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien?
Is Draak een automatische of zo?
Ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien?
Is Draak een automatische of zo?
Heeft ze alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is de backup als er geen DJ is, ik DM je de link wel waar je kan aanvragen!
Die heb ik alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is de backup als er geen DJ is, ik DM je de link wel waar je kan aanvragen!
Komt omdat draak nog niet aan staatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh nou dan niet he.
Tevens doet de site het niet?
Zal ik dan een halfuurtje draaienquote:
Hmm ga maar doorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef Zokunen het volgende:
Hmm heb nu genoeg requests tot 16:00, wil ze best draaien maar dan stop ik wel met kletsen, dan kan ik hier ook nog wat doen
Oh, okequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Geen dj. Staan wel iets van 26.000 nummers in draak maar dat is niet genoeg
Fappen onder het draaien doorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef Zokunen het volgende:
Hmm heb nu genoeg requests tot 16:00, wil ze best draaien maar dan stop ik wel met kletsen, dan kan ik hier ook nog wat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |