Een deel staat er niet voor open natuurlijk, maar met een groot deel is best te praten. Ze is 23. Ze komt van origine uit Casablanca, dat scheelt ook wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahahahaha ik dacht altijd van wel, maar het blijkt van niet dus. Hoe oud is ze?
volkswagen golf is toch de auto die elke jonge jongen wil hebben?quote:
nee. iedereen doet datquote:Nog steeds bezig met dat PUA-gedoe? Het lijkt me dat alles geforceerd overkomt als je hele passages uit je hoofd leert en die eruit rammelt tijdens het uitgaan.
weet ik veel. in de illusie leven dat ik echte liefde heb gevonden ofzoiets.quote:Wat zou je moeten met golddiggers?
Mwah, denk dat de meesten liever in een BMW, Mercedes of een Hummertje rondrijden. Verder is VW prima. Het straalt vaak toch wat meer uit en is degelijker dan 'n goedkoop Koreaantje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volkswagen golf is toch de auto die elke jonge jongen wil hebben?vooral de r32 of hoe heet het
[..]
Iedereen vertelt wel wat, maar niet iedereen doet dat omdat ze dat uit een PUA-boekje hebben. Als iets succesvol is gebleken, dan hergebruik je het. Never change a winning team. Gaat voor veel dingen op. Of we het nu hebben over een bepaald recept, de aanpak van een project binnen een onderneming of een openingsverhaaltje.quote:nee. iedereen doet dat
als je langer mensen kent, dan merk je ook weleens dat ze een zelfde verhaal een 2de keer vertellen aan nieuwe onbekenden.
ook gebruikt iedereen weleens een verhaal "wat succes" bleek te hebben, bij nieuwe mensen nog een keer.
met succes kan bedoelt worden: "dat de mensen het leuk vinden om te horen"
en succes mbt een betere sociale status krijgen(een verhaal met dhv's)
[..]
Waarom kap je niet met dat PUA-gedoe? Golddiggers zijn uit op geld en status. Heb je dat niet, dan zijn ze niet geïnteresseerd, net zoals ze snel weg zullen zijn als je status of je spaarsaldo drastisch is gekrompen. Mag je nu wel jaren alimentatie blijven betalen aan mevrouw.quote:weet ik veel. in de illusie leven dat ik echte liefde heb gevonden ofzoiets.
ik heb het omdat het toch allemaal maar moeilijk is om pua allemaal vol te houden, het ook met een meisje erover gehad wat ze van dat plan vond.
maar ze zei dat er "lelijke" meisjes op af zouden komen.
als zij gelijk heeft, lijkt mij dan niet dat de lelijke meisjes golddiggers zijn. maar eerder wanhopig, net als ik.
perfect match dus
Veel Marokkaanse vrouwen zijn mooi inderdaad. Arrogant valt wel mee denk ik. Als ze wat vrijheid hebben genomen, dan zijn ze vaak zelfverzekerd. Da's wat anders dan arrogant. En stiekem.. dat moet wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Hmm. Ik vind marokkaanse vrouwen vaak wel mooi maar altijd arrogant en altijd stiekemMaar dat zijn alle moslima's eigenlijk, ze kunnen ook niet anders als stiekem doen.
en dat is nou net het probleem bij mensen met 0 ervaring met vrouwen he.quote:Iedereen vertelt wel wat, maar niet iedereen doet dat omdat ze dat uit een PUA-boekje hebben. Als iets succesvol is gebleken, dan hergebruik je het. Never change a winning team. Gaat voor veel dingen op. Of we het nu hebben over een bepaald recept, de aanpak van een project binnen een onderneming of een openingsverhaaltje.
Iedereen is ooit begonnen met 0 ervaring. Je kon ook ooit niet praten, niet lezen, niet schrijven en niet lopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dat is nou net het probleem bij mensen met 0 ervaring met vrouwen he.
met pua weet je wat de elementen zijn waarom een verhaal, routine, wat dan ook. succesvol is.
als ik dan wat thuis in elkaar bedenk, het keihard in me hoofd ram, en het visualiseer alsof ik het al 10X vertelt heb, en dan infield test en het lukt.
dan gaat het sneller dan jullie plan van :"gewoon beetje babbelen" en met toeval die routines vinden
oh het werkte wel hoor.:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iedereen is ooit begonnen met 0 ervaring. Je kon ook ooit niet praten, niet lezen, niet schrijven en niet lopen.
Kennelijk hebben die PUA-technieken nog niet echt gewerkt, gezien je 0-ervaring met vrouwen. Een ingestudeerd verhaal komt volgens mij raar over. Een beetje slimme vrouw prikt daar wel doorheen. Daarnaast past een glad verhaal misschien ook niet bij je uitstraling. Dan komt het helemaal nep over.
1tje die niet werkte:quote:ja ik ben hier niet zo bekend he, ik kom uit noordholland, je weet wel die provincie waar iedereen denkt dat hier alleen maar arme boeren zijn.....
hun: reactie (wtf lichte beledeging)
haha, nou ik kom dan ook van het platteland in nh hoor, ik ben niet zon amsterdammer die dat dan denkt ofzo, ik vind het hier wel leuk.
dat ik de weg hier niet ken schoot bij hun in het verkeerde keelgat, ook omdat het niet strookte met me eerdere opmerking dat ik hier al een paar jaar woonde.quote:ik ga weleens hier naar dingen toe hoor met de auto.
ik weet alleen de weg niet zo goed, en ik heb ook geen gps.
ik ben gierig
maar ik kijk altijd van te voren even op google.maps naar de weg, en volg de bordjes, en dan komt het altijd wel goed.
nee het is niet irrelevant gelulquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef Halcon het volgende:
@MLIG:
Die eerste werkte? Wat was het resultaat dan?
Eerlijk gezegd vind ik het een hoop irrelevant gelul. Om nu over de GPS te gaan praten tijdens het uitgaan. Alsof het iemand boeit of jij via de GPS of via Google Maps de weg hebt gevonden...
Ik vind het wel 'n hoop irrelevant gelul. Kan me niet voorstellen dat dit gelul je veel succes op gaat leveren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het is niet irrelevant gelul
die 1ste ging ik in nadat werd gevraagd waar ik vandaan kwam. en ik eerder al had gemeld dat ik vlakbij woonde.
die 2de ging ik in nadat het al over waar dingen lagen ging, en de weg vinden met de auto
Als antwoord krijgen al als succes wordt bestempeld, dan heb je snel succes.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:03 schreef Supersoep het volgende:
Dus dat je een reactie krijgt op één van je openers betekent dat het werkt en dat is dan een succesje voor je? Lijkt me nogal normaal dat je af en toe antwoord krijgt van iemand, zonder bijbedoelingen. Ik zou zoiets ook uit beleefdheid vragen. Heb je toch geen PUA voor nodig?
het waren geen openers! en ik blurde het er ook niet ineens zomaar uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:03 schreef Supersoep het volgende:
Dus dat je een reactie krijgt op één van je openers betekent dat het werkt en dat is dan een succesje voor je? Lijkt me nogal normaal dat je af en toe antwoord krijgt van iemand, zonder bijbedoelingen. Ik zou zoiets ook uit beleefdheid vragen. Heb je toch geen PUA voor nodig?
het is wel beter dan de kans met alleen thuis blijven op dat er een meisje aanbelt, en dat ik durf open te doen, en dat ze me dan helemaal gerust stelt en me in haar armen sluit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:09 schreef Supersoep het volgende:
Nou, heel goed hoor. Dat je niet geneukt hebt is mij een raadsel.
Ik denk dat er op deze manier nooit geneukt gaat worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:09 schreef Supersoep het volgende:
Nou, heel goed hoor. Dat je niet geneukt hebt is mij een raadsel.
Gratis bij dames in de buurt mogen staan? WTFquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rot op . zoals gisteren gratis bij ze in de buurt staan is dichter bij gratis neuken dan ik de laatste 8 jaar heb gehad.
Hahahahahahahaha !!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rot op . zoals gisteren gratis bij ze in de buurt staan is dichter bij gratis neuken dan ik de laatste 8 jaar heb gehad.
Jij hebt je dus ook bezig gehouden met PUA. Onmiddelijk resultaat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:35 schreef Godshand het volgende:
Ik heb gister gratis tussen 5 dames gestaan. Dus dan heb ik wel heel veel succes zeg
Helaas. Misschien moet je toch nog de PUA boekjes door gaan bladeren, alhoewel een lieve glimlach he-le-maal niks betekend.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:42 schreef Supersoep het volgende:
Ik daarnet nog bij de kassa. Het meisje daar lachte echt zo vriendelijk naar me hé. Dat was zeker kans op een grote IOI, maar m'n inner-game was te afgeleid om haar naar me toe te trekken. Ik heb altijd haast bij de kassa ook al stond er niemand achter me.
Je had moeten wingen, man.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:42 schreef Supersoep het volgende:
Ik daarnet nog bij de kassa. Het meisje daar lachte echt zo vriendelijk naar me hé. Dat was zeker kans op een grote IOI, maar m'n inner-game was te afgeleid om haar naar me toe te trekken. Ik heb altijd haast bij de kassa ook al stond er niemand achter me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |