Zelfs je tegels zien er beter uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:22 schreef richard_prf het volgende:
Voor de hardnekkige gasten die niet willen geloven dat je er in in 3 dagen (inmiddels 4 dagen) beter uit kan zien nog een laatste bewijs.
Dag 4 ik ga er steeds iets beter uitzien.
http://i56.tinypic.com/5fjbxt.jpg
Links staat een gezond persoon. Rechts staat een persoon met een ongezonde huid en ondergewicht.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Zelfs je tegels zien er beter uit.![]()
Fwiw ik vind de linkerfoto 'leuker'.
Oke, ik dacht dus dat rechts nieuw was. Als in, voor, en na. Van links naar rechts.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Links staat een gezond persoon. Rechts staat een persoon met een ongezonde huid en ondergewicht.
Aankomen dmv. gezond eten > aankomen dmv snacks, hamburgers etc.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Voor jullie gasten die het niet begrijpen, gezond eten/even is alles, he?
Als je gezond eet, heeft dat allerlei invloed op je uiterlijk. Zoals Richard zei,voller gezicht, betere huis, betere lippen, betere ogen, betere tanden, beter haar, enz.
Maar ook psychisch. Kijk, je brein maakt bepaalde stoffen aan die voor gevoelens zoals geluk en emotionele stabiliteit zorgs. Onder andere dopamine en serotine. Natuurlijk, als je brein dat soort stoffen moet maken, heeft het de juiste vitamines en mineralen nodig (en de juiste prikkels). Dus als je geen gezonde voeding naar binnen krijgt, kan je brein niet goed die stoffen aanmaken waardoor je onzeker/depressief/angstig/moe/mentaal zwak/enz gaat voelen. Dus voor de gasten hier die niet goed eten en drinken en niet gezond leven (dus ook goed slapen, regelmatig sport of beweegt, buiten je huis komt, enz) begin daarmee als je over je depressiviteit en angst wil komen.
Ik werd gedwongen hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Richard, hoe ben je op het idee gekomen om uiteindelijk gezonder gaan eten?
Dit is dus echt onzin en je reinste psychologie van de kouwe grond.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar weet je wat ik ook heb gemerkt bij jullie allemaal (of de meeste van jullie, ik vind schenkstroop een speciaal geval), jullie grootste problemen waren nooit vrouwen, maar mannen.
Ik denk dat jullie IRL vooral door andere jongens jullie eigenwaarde werd ingetrapt, waardoor jullie nu ook niet goed doen bij vrouwen.
Als je dat blijft doen, gaat je op een gegeven moment rechter lopen, zelfverzekerder, blijer, beter uitstraling, enz. Als je alleen nog wat meer gaat lachen gaan vrouwen je aanspreken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik werd gedwongen heik wist niet dat het zo'n invloed zou hebben.
Ik ga zeker weten dit eetpatroon aanhouden ja. Vandaag lachte er een meid naar me (rond de 22jaar) bij een kinderdagverblijf toen ik met de auto langs rijd op weg naar de supermarkt dat is nog nooit eerder gebeurd, misschien dacht ze dat ik mijn kind kwam halen ofzo? of misschien vond ze me er leuk uitzien wat ik me eigenlijk nog steeds niet echt kan voorstellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je dat blijft doen, gaat je op een gegeven moment rechter lopen, zelfverzekerder, blijer, beter uitstraling, enz. Als je alleen nog wat meer gaat lachen gaan vrouwen je aanspreken.
Ik heb het niet over iedereen en ik wil niet zeggen dat mensen die onzeker zijn over vrouwen altijd problemen hebben gehad met andere mannen. Ik zeg alleen, ik zag uit andere topics dat veel mensen hier iets hadden tegen andere mannen. Ze zeggen het nooit expliciet, maar een soort van jaloezie of vergelijken die ze altijd doen met andere mannen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Dit is dus echt onzin en je reinste psychologie van de kouwe grond.
Gebrek aan zelfvertrouwen en eigenwaarde manifesteert zich op allerlei manieren. Zeker als het hardnekkig is. In het geval van gebrek aan zelfvertrouwen in de liefde, als dat hardnekkig en langdurig is, zullen ook allerlei twijfels in je hoofd opdoemen. En dat kan dan bijvoorbeeld betrekking hebben op jezelf, of op het beeld dat je projecteert als ideale partner van jouw potentiele partner, of op andere mannen. En ja dus ook in de vorm van jaloezie, minderwaardigheidscomplex, en wat dies meer zij. Uiteindelijk passeert alles wel een keer de revue. Maar dat zegt niks over de geschiedenis of het ontstaan van het probleem.
Als ik voor mezelf spreek, heb ik al die mentale staten wel eens meegemaakt en is het in het geheel niet zo dat ik ooit "door andere jongens" ben gekleineerd, gepest of iets dergelijks. Integendeel. Heeft namelijk geen reet met intimiteit te maken. Of exclusiviteit. Dus het is heel ander spel, er gelden andere regels, en andere gevoelens. De meeste mensen kunnen zelf amper duiden wat nu precies maakt dat ze slecht zijn in relaties, duizenden psychologen danken er hun dik belegde boterham aan, kortom, als je een groep als deze met zo'n simpele analyse weg wilt zetten en over een kam scheert moet je van goeden huize komen.
Hoe dan ook, een meid die naar je lacht is altijd positief.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ga zeker weten dit eetpatroon aanhouden ja. Vandaag lachte er een meid naar me (rond de 22jaar) bij een kinderdagverblijf toen ik met de auto langs rijd op weg naar de supermarkt dat is nog nooit eerder gebeurd, misschien dacht ze dat ik mijn kind kwam halen ofzo? of misschien vond ze me er leuk uitzien wat ik me eigenlijk nog steeds niet echt kan voorstellen.
Weet je nog hoe iedereen hier in je kop bleef zeuren over je uitstraling en je instelling en je lichaamstaal enzo? Omdat je nu gezonder eet, waardoor je gezonder bent, krijg je een meer positieve uitstraling.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ga zeker weten dit eetpatroon aanhouden ja. Vandaag lachte er een meid naar me (rond de 22jaar) bij een kinderdagverblijf toen ik met de auto langs rijd op weg naar de supermarkt dat is nog nooit eerder gebeurd, misschien dacht ze dat ik mijn kind kwam halen ofzo? of misschien vond ze me er leuk uitzien wat ik me eigenlijk nog steeds niet echt kan voorstellen.
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar weet je wat ik ook heb gemerkt bij jullie allemaal (of de meeste van jullie, ik vind schenkstroop een speciaal geval), jullie grootste problemen waren nooit vrouwen, maar mannen.
Ik denk dat jullie IRL vooral door andere jongens jullie eigenwaarde werd ingetrapt, waardoor jullie nu ook niet goed doen bij vrouwen.
Nja, ik heb niets tegen andere mannen, tenzij ze zich echt als een eikel gedragen. Het gebeurt niet vaak dat ik het niet met jongens kan vinden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zag uit andere topics dat veel mensen hier iets hadden tegen andere mannen. Ze zeggen het nooit expliciet, maar een soort van jaloezie of vergelijken die ze altijd doen met andere mannen.
Maar de reden waarom ik vooral die opmerking maak, is omdat veel mensen hier ook geen echte vrienden hebben. Hoe kan dat, vraag ik me dan af? ... maar tenminste goede mannelijke vrienden, dat moet heel makkelijk kunnen lukken.
Ik vond zelf mijn ervaringen met meisjes erger dan gekleineerd of gepest worden. Hoewel ik aan er niet bijhoren en gekleineerd worden ook heel veel pijn heb gehad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Misschien heb ik het verkeerd gezegd.
Ik wilde niet zeggen dat jullie problemen hebben met andere mannen of dat jullie vijanden tegenover hun zijn.
Ik wilde meer zeggen dat jullie problemen en onzekerheden door andere mannen zijn veroorzaakt in plaats van vrouwen. Door pestgedrag of uitstoting of kleineren.
Je had bijvoorbeeld niet zo onhandig dat meisje hebben laten weten dat je haar leuk vond als je zekerder was in je zaak.
En nog een andere die 5 seconde naar me keek zonder enkele emoties te tonen. Het was raar. Ze stond aan de kant van de weg in een bebouwde kom met een mobieltje in haar handen zonder dat ze aan het bellen was ofzo. Ik dacht eerst dat ze stond te liften.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dan ook, een meid die naar je lacht is altijd positief.
Ben jij dat op die avatar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
richard eigenlijk moet je nu elke dag zo een foto van jezelf maken voor die tegels
Ik heb wel een hele duidelijke foto van je, dus zo anoniem is 't allemaal niet.quote:
Maar Iwannabehigh, waarom ga je nou zo'n opmerking maken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kijk wel eens lang naar lelijke vrouwen, puur omdat ze dan iets fascinerends hebben en sowieso vind ik het leuk om mensen te bekijken, maar zeker niet om te flirten, helemaal niet zelfs. En als ze dan merken dat ik lang naar ze kijk, lach ik gewoon vriendelijk. Puur uit beleefdheid, niet om te flirten, dus dat zegt eigenlijk niks.
Ik heb altijd geweten dat het aan mijn uiterlijk lag. Ik had nooit verwacht dat voeding zo'n belangrijke rol speelde maar dit lijkt het probleem te zijn geweest al die jaren lang.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Weet je nog hoe iedereen hier in je kop bleef zeuren over je uitstraling en je instelling en je lichaamstaal enzo? Omdat je nu gezonder eet, waardoor je gezonder bent, krijg je een meer positieve uitstraling.
Bijvoorbeeld die foto's die je postte van jezelf. Je was nooit lelijk, maar ik kon aan die rechterfoto duidelijk zien dat je psychische klachten had. Je zag er inderdaad moe en ongelukkig uit. Dat kan mensen (vooral vrouwen) afschrikken.
In die linker foto zie je er veel positiever uit. Als ik jou van die linker foto tegenkwam, zou ik wel vriendelijk groeten. Die rechterfoto minder snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |