ja bij mij ging het ook vroeger zo.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen. Maar dit is wel goed verwoord, dus quote ik het gewoon.
je kan ook niet invisible gaan zijn. dat maak je jezelf nu....quote:Op zondag 27 maart 2011 01:27 schreef richard_prf het volgende:
Maar ja zo gaat het dus altijd als ik uitga:p Mister invisible.
nee!quote:Op zondag 27 maart 2011 01:44 schreef richard_prf het volgende:
Iedereen is dronken nu inclusief ik. Vreemd genoeg blijf ik altijd dezelfde negatieve gedachtes houden. Ik ga nu even naar de wc dan moet ik allemaal vervelende dronken mensen passeren.
Nee het kan blijkbaar ook mobiel en dan duurt het we'll 20 minuten om het voor elkaar te krijgen maar ik had tich niks beters te doen.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:48 schreef VacaLoca het volgende:
Ik dacht dat je alweer thuis was, omdat je een foto plaatste terwijl je eerder aangaf een pc nodig te hebben daarvoor.
oke: ga gewoon naar op weg naar de wc langs een verliefd stelletje, dan zelfde lichaamstaal geven dat je elk moment kan weg gaan omdat je onderweg naar de wc was.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:50 schreef richard_prf het volgende:
De muziek is ook erg goed hier. Maar overal verliefde stelletjed om me heen is confronterend en dit gevoel is pijnlijkler als er goede muziek wordt gedraait op een of andere manier.
nou dan is nu je reputatie definitief verkloot.....quote:Op zondag 27 maart 2011 01:58 schreef richard_prf het volgende:
Ze schelden me uit nu ( niet ingebeeld ) ik doe alsof ik het niet hoor.
ga net buiten de deur met je mobiel bezig staan zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 03:01 schreef richard_prf het volgende:
Ze zijn weg nu gelukkig. Het loopt langzaam leeg hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |