Neem ik een lama, jij een alpaca. Gaan wie die kruizen, krijgen we samen een lamalpacaquote:
Brilliant!quote:
Goed product, daar is zeker markt voor!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neem ik een lama, jij een alpaca. Gaan wie die kruizen, krijgen we samen een lamalpaca.
Ja. Precies. En dan worden we rijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Goed product, daar is zeker markt voor!
En de vecunja dan ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neem ik een lama, jij een alpaca. Gaan wie die kruizen, krijgen we samen een lamalpaca.
Hij speelt in KABOOM, de nieuwe film van Greg Araki (o.a. Mysterious Skin)quote:
Betere naam dan Alpama want dat lijkt te veel op Obama. Krijg je dat gezeik weer straks met lawsuits en zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mysterious Skin is dan weer een zeer aardige film trouwens.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij speelt in KABOOM, de nieuwe film van Greg Araki (o.a. Mysterious Skin)
Die badkamerscène vond ik echt akelig toen ik die film voor het eerst zag...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mysterious Skin is dan weer een zeer aardige film trouwens.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mysterious Skin is dan weer een zeer aardige film trouwens.
Oh ja. En die scene met die dude met de ranzige rug vond ik vies.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Die badkamerscène vond ik echt akelig toen ik die film voor het eerst zag...
Ik heb er geen tijd voor, anders had ik gemillimeterd op Friso rondgelopen vannachtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Over goed verhaal gesproken...ik ga zo naar de kapper.
Gelukkig ben ik er niet en hoef je je niet te schamen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er geen tijd voor, anders had ik gemillimeterd op Friso rondgelopen vannacht
Wat een opluchtingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er niet en hoef je je niet te schamen.
Ik ben er ook niet denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er niet en hoef je je niet te schamen.
Amsterdam is groot genoeg tochquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alhoewel, ik heb wel wat zin om te scoren.
Nee dat is het afwerkterrein van GJ en makkers.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef HeulMacho het volgende:
Misschien dat ie die allemaal al gehad heeft?
Precies, gewoon samen delenquote:
Is ze knap?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Mijn buurvrouw komt vanavond ook naar Friso
Dat komt goed uit, ik ben namelijk razend benieuwd naar jullie dansroutine.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Mijn buurvrouw komt vanavond ook naar Friso
Dan moet je maar kaartjes kopen voor het parktheaterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik ben namelijk razend benieuwd naar jullie dansroutine.
quote:Yesterday was Thursday, Thursday
Today i-is Friday, Friday (Partyin)
We-we-we so excited
We so excited
We gonna have a ball today
Tomorrow is Saturday
And Sunday comes afterwards
I dont want this weekend to end
Dan ga ik echt spontaan klaar komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Zouden ze vanavond ook Friday (Fried egg) van Rebecca Black draaien? Verkozen tot het slechtste nummer ooit
.
Dit topic is briljant:
Vrijdag heeft een eigen titelsong gekregen
Dan draaien we hem dus niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan ga ik echt spontaan klaar komen.
Nee, maar dat nummer draaien zou echt geniaal zijn. Dan ga ik echt los.quote:
Jij komt toch ook gewoon.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Veel plezier vanavond allemaal bij Friso.
Niet echt.quote:
Ja, daarom heb je geen keus. Nu of nooit. En natuurlijk kies je voor nuquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Niet echt.![]()
Misschien volgend jaar, of is het eenmalig?
Ducktape bij je om de monden dicht te snoeren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zelfs de inleidingvan Medea werd net al onderbroken in verband met rumoerige CKVers, zo direct 2 uur durende voorstelling zonder pauze, ik houd mijn hart vast
Je kan beter hun mond vasthouden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zelfs de inleidingvan Medea werd net al onderbroken in verband met rumoerige CKVers, zo direct 2 uur durende voorstelling zonder pauze, ik houd mijn hart vast
Elke laatste vrijdag van de maand in effenaar www.frisofeest.nl gezellig met ee zachte gayquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Niet echt.![]()
Misschien volgend jaar, of is het eenmalig?
gast die me xbox zou kopen is nog niet komen opdagenquote:
Wat 'n gek, die prijs was echt absurd laag!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:37 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
gast die me xbox zou kopen is nog niet komen opdagen
beter komt ie morgen of overmorgen, moet vóór maandag me xbox verkocht hebben, kan ik me ps3 gelijk bestellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat 'n gek, die prijs was echt absurd laag!
... sex? uhmikbedoel... terrasje pakken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Heye!
Ik heb een vraag. Zijn er nog toffe dingen die je in Eindhoven kunt doen met zijn tweeën?
Iemand een idee?
Hangt er vanaf van wat je tof vindt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Heye!
Ik heb een vraag. Zijn er nog toffe dingen die je in Eindhoven kunt doen met zijn tweeën?
Iemand een idee?
Oh bah, is het weer het eind van de periode waar nog even snel puntjes gehaald moeten worden?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik zou graag eens discussiëren over het CKV met de mensen die er over gaan en de mensen die het verzonnen hebben.
In mijn ogen kun je beter cultuur naar de jongeren brengen, dan jongeren dwingen om tegen hun zin naar cultuur te gaan
Dat laatste valt onder naar hippe design dingen gaan toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van wat je tof vindt.
Zwemmen? Shoppen? Naar één van de nieuwe hippe (design)dingen gaan? Kijken naar waar Ang3l woont?
Wat is dit?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:17 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ja, ik dacht vanmorgen, wat zal ik eens aandoen, en toen zag ik die doos liggen..."
Laatst zat er ook een klas vol CKV-ers een voorstelling te verpesten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik zou graag eens discussiëren over het CKV met de mensen die er over gaan en de mensen die het verzonnen hebben.
In mijn ogen kun je beter cultuur naar de jongeren brengen, dan jongeren dwingen om tegen hun zin naar cultuur te gaan
Gewoon de link posten bedoel je?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef gastwatdefok het volgende:
ik heb uitgevonden hoe ik youtube moet dumpen hier, bereid je alvast voor !
en wat als het een plaatje is dat beter achter linkje kan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:51 schreef Great.Expectations het volgende:
Het zou wel handig zijn als je plaatjes ook direct als link zou kunnen posten, zonder [img]-tags.
Heb je een voorbeeld?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
en wat als het een plaatje is dat beter achter linkje kan?
ik kan het wetenquote:Op [ourl=http://forum.fok.nl/topic/1627478/3/50#94627216]zaterdag 26 maart 2011 01:05[/url] schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
[..]
gewoon te lelijk
''Moe als de kut'', wat is dat nu weer voor uitdrukking.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:15 schreef gastwatdefok het volgende:
ik ga slapen, moe als de kut van deze klote week
Alleen wanhopige mensen blijven tot het einde, toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 05:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Thuis. Mensen die tot het eind van feestjes blijven zijn pas écht tof.
Dat sluit elkaar niet uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 05:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen wanhopige mensen blijven tot het einde, toch?
... om het over anal prolapse te hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog mooi een half uurtje om even ... nou ja... ehm![]()
.
en heb je het al gezworden... om NOOIT meer alcohol te drinken?quote:
Ik moest mezelf even herpakken toen ik dit lasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik had vanochtend een gebakken ei, en het was een ei met een dubbele dooier.
Meid, ècht wáár!!?!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en heb je het al gezworden... om NOOIT meer alcohol te drinken?
Ik ga straks naar de markt.
ik had vanochtend een gebakken ei, en het was een ei met een dubbele dooier.
En de bijbehorende vraagstukken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
... om het over anal prolapse te hebben
Neuh.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en heb je het al gezworden... om NOOIT meer alcohol te drinken?
Das al oud nieuwsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:14 schreef TheVulture het volgende:
In Zweden is er een profvoetballer uit de kast gekomen... we hadden ooit al Justin Fashanu maar die pleegde uiteindelijk zelfmoord door de commotie die dat teweeg bracht.... hopelijk loopt het met deze jongen wat beter af
[ afbeelding ]
Anton Hysen
Ik las het pas netquote:
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
gun to your head...
zou jij mike starink doen?
[ afbeelding ]
George Clooney vind ik ook maar niks_O-quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
hij heeft iets weg van George Clooney...
Hij verkoopt wel lekkere koffiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
George Clooney vind ik ook maar niks_O-
zei ik dat ik George Clooney wel iets vond? Ik zeg alleen dat Starink er een beetje op lijkt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
George Clooney vind ik ook maar niks_O-
Ik vond hem vroeger leukerquote:
Over het algemeen vinden mensen hem nog steeds de knapste man. Meer beetje richting datquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
zei ik dat ik George Clooney wel iets vond? Ik zeg alleen dat Starink er een beetje op lijkt.
Doe je Beest de groeten?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
bitches you're all ugly in my eyes
Ik ga naar de markt met een picnic-mandje en mijn mooie blauw jurk... terwijl ik een liedje zing over hoe mooi het allemaal wel niet is in dit geweldige dorp...
Als je naar de AH gaat kun je beter als Mary Poppins gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
bitches you're all ugly in my eyes
Ik ga naar de markt met een picnic-mandje en mijn mooie blauw jurk... terwijl ik een liedje zing over hoe mooi het allemaal wel niet is in dit geweldige dorp...
Mary Poppinsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je naar de AH gaat kun je beter als Mary Poppins gaan
Kug en vrolijk en huppelend?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zolang je maar vrolijk en al huppelend gaat
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Mary Poppins
Op mijn werk heb ik een collega rondlopen en ik noem haar de Mary Poppins van het onheil...
Het is misschien heel gek, maar ik kan me dit prima voorstellen. Zeg maar net nadat ie van een pasgeborene het hoofd heeft afgebeten en het bloed nog langs zijn kin naar beneden loopt, met een soort maniakale blik in zijn ogen.quote:
En het hoofdje in het mandje om aan moeder overste te gevenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is misschien heel gek, maar ik kan me dit prima voorstellen. Zeg maar net nadat ie van een pasgeborene het hoofd heeft afgebeten en het bloed nog langs zijn kin naar beneden loopt, met een soort maniakale blik in zijn ogen.
En dan komt dat op het nieuws en komen journalisten hier dit topic bestormen omdat wij bekend zijn met de verdachte Kugari K.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is misschien heel gek, maar ik kan me dit prima voorstellen. Zeg maar net nadat ie van een pasgeborene het hoofd heeft afgebeten en het bloed nog langs zijn kin naar beneden loopt, met een soort maniakale blik in zijn ogen.
Heb je daar nou ook al mee lopen flirten?quote:
Huh?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je daar nou ook al mee lopen flirten?
Of je met de uitsmijter van Friso hebt staan flirtenquote:
Ja, dat las ik nog ergens... Twitter? Fok?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Klein beetje hoofdpijn
Gister nog om half 5 bij de buurvrouw tosti's zitten maken
Nu iets minder lettergrepen, en dit zou een mooie haiku zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben fluitend terug gekomen van de markt.
Het regent een beetje.
Ik heb warme kersenflappen gehaald.
Ohh...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als een roodstaartmaki tijdens een lenteschoonmaak. Niet goed dus
Nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of je met de uitsmijter van Friso hebt staan flirten
Ik zou ook wel wat L-ascorbinezuur willenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ohh...![]()
Neem wat L-ascorbinezuur.
Afblijven jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou ook wel wat L-ascorbinezuur willen.
Je krijgt je teddybeer er niet meer vanaf?quote:
Mijn teddybeer ligt veilig op bedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je krijgt je teddybeer er niet meer vanaf?
Wie nog meer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Mijn teddybeer ligt veilig op bed
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:19 schreef Tomasso het volgende:
Engeltje is trouwens hetero. Dat zei hij gisteren tegen me. En hij zette bier en tieten in.
Jij was er niet, dus automatisch minder tof. Desondanks heb ik me kunnen vermaken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoezo?
Tomasso, hoe was Friso?![]()
Bah.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben ook met 2 vrouwen naar huis gegaan
En zelfs eerst naar haar huis en niet het mijne!
Ze moest mijn bijtwonden verzorgenquote:
Hehe, mooi zo!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij was er niet, dus automatisch minder tof. Desondanks heb ik me kunnen vermaken.
Whehe. Dat hebben we kunnen zien ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij was er niet, dus automatisch minder tof. Desondanks heb ik me kunnen vermaken.
Bedankt, nu zeg ik het eens nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. Dat hebben we kunnen zien ja.
Waarom?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bedankt, nu zeg ik het eens niet![]()
Hij steeds boos op me
Héél misschien, ik ben niet echt zo'n uitgaanstype.quote:
Nou ja, we kennen elkaar al, dus we zoeken elkaar daar gewoon op. En ik was met Tomasso en nog een vriend vanuit Rotterdam gekomenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Héél misschien, ik ben niet echt zo'n uitgaanstype.![]()
Zijn jullie er allemaal samen heengegaan of kennen jullie daar iedereen al?
Heroes Of Modern Orbitquote:
Oke, dankjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Heroes Of Modern Orbit
een online RPG waarin je een kleine stad moet bouwen in de ruimte en deze veilig moet houden van buitenaardse schurken.
Ja maar ja, niet zo handig als iedereen me dan als de eeuwige leuke vrijgezel ziet als je zelf denkt "die periode heb ik nu wel genoeg gehad"quote:
Wat zei ze nouquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Leuker dan die arrogante kutpinda Julienne waar ik woorden mee kreeg bij het naar huis lopen
Oeh, er was drama!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk was er tussen FOK!kers geen drama! En Kug was er nog wel!
Volgens mij is Kug veranderd... in positieve zin zou ik haast zeggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk was er tussen FOK!kers geen drama! En Kug was er nog wel!
Ken alleen de verhalen van vandaag, maar nu durf ik al wel te zeggen, kan dat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij is Kug veranderd... in positieve zin zou ik haast zeggen
Wel met Guus, en dat lijkt me minder eigenlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:38 schreef Vlarp het volgende:
Vanavond komt Ik hou van Holland weer trouwens
Ik verheug me juist op Guusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wel met Guus, en dat lijkt me minder eigenlijk
Hij. En jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zei ze nou? "Jij verveelt ons."
.
Mild of bitter?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen die ouder worden, worden milder.
Oké, ik zal er wel eens over na denken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, we kennen elkaar al, dus we zoeken elkaar daar gewoon op. En ik was met Tomasso en nog een vriend vanuit Rotterdam gekomen
Hehe, wat slecht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Gister kwam er trouwens iemand naar je toe: Je bent leuk als eeuwige vrijgezel, het past bij je. Dat maakt je zo mooi
Nah, en bedankt
De volgende is pas eind mei, dus tijd zat om na te denken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Oké, ik zal er wel eens over na denken.![]()
Nee, was het maar zo'n feest.quote:
Suggestief.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tijd genoeg om van alles te laten gebeuren.
Watquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest.
[..]
Suggestief.
Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:
Jaja, daar doelde ik ook op.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Watmisschien heb je dan wel je benen gebroken ofzo
Ik ga zorgen dat ze gebroken zijn ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk.![]()
[..]
Jaja, daar doelde ik ook op.
Waarschijnlijk omdat je denkt dat ie lekker is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:22 schreef gastwatdefok het volgende:
weet niet waarom maar ik wil Ascorbine ziiien
Ik laat hem nog even in die waan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je denkt dat ie lekker is.
misschienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je denkt dat ie lekker is.
Sterkte!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
Even wat keelsnoepjes halen, tegelijk wat te eten voor vandaag. Niet op gerekend thuis te zitten vandaagEw, ik moet nu naar buiten!
Hoe denk je dat ik eruit zie dan, op basis van wat ik post?quote:
Ik ben helemaal niet boos op Vlarp.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Tomasso, waarom ben je steeds boos op Vlarp? Vlarp was voorbeeldig toch, vannacht?
Ik vind het verwarrendquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bedankt, nu zeg ik het eens niet![]()
Hij steeds boos op me
Alcohol heeft een hallucinerend effect op die jongen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar sloeg dit dan op?
[..]
Ik vind het verwarrend.
Oh.. het moest "Hij is steeds boos op me" zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar sloeg dit dan op?
[..]
Ik vind het verwarrend.
Ja, dat snap ik welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. het moest "Hij is steeds boos op me" zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:58 schreef Vlarp het volgende:
Oh, en... ja.Helemaal niks? Had ie toen al koppijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God created gays so fat chicks could have friends.
Misschien is-ie wel veel leuker dan de Amerikaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:22 schreef gastwatdefok het volgende:
weet niet waarom maar ik wil Ascorbine ziiien
Tis ook maar een klein laafjeslijfje!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alcohol heeft een hallucinerend effect op die jongen.
Waar hebben die pubers last van? Jeuk?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:37 schreef Ang3l het volgende:
"Heb je zin om langskomen? Mijn oudrs zijn weg naar een verjaardag"
Dit voelt echt zo enorm als Cougartown!
En dat dan die ouders ineens eerder thuiskomen en ik daar met hun zoon... uh....
Doe maar niet
Kan-ie niet beter naar/bij/in/op jou komen dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:37 schreef Ang3l het volgende:
En dat dan die ouders ineens eerder thuiskomen en ik daar met hun zoon... uh....
Doe maar niet
Hij duwt er met gemak een spies in.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kan-ie niet beter naar/bij/in/op jou komen dan?
volgens mij heb ik een dejavuquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Doe maar niet
Ze kunnen er vast wel om lachen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Doe maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Idd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:17 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind het ouders-zijn-weg-kom-langs-idee een beetje heel erg scholieren niveau
Dat klinkt niet gezond. Heb je inmiddels wel gegeten?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik wil dansen maar dan ga ik omvallen
ja bananasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat klinkt niet gezond. Heb je inmiddels wel gegeten?
Bananen.quote:
Byebyequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Bananen.![]()
Ik ben er weg van. Fijne avond allemaal.
Die 2 lichaamsdelen liggen wel een stukje uit elkaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |