Neem ik een lama, jij een alpaca. Gaan wie die kruizen, krijgen we samen een lamalpacaquote:
Brilliant!quote:
Goed product, daar is zeker markt voor!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neem ik een lama, jij een alpaca. Gaan wie die kruizen, krijgen we samen een lamalpaca.
Ja. Precies. En dan worden we rijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Goed product, daar is zeker markt voor!
En de vecunja dan ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neem ik een lama, jij een alpaca. Gaan wie die kruizen, krijgen we samen een lamalpaca.
Hij speelt in KABOOM, de nieuwe film van Greg Araki (o.a. Mysterious Skin)quote:
Betere naam dan Alpama want dat lijkt te veel op Obama. Krijg je dat gezeik weer straks met lawsuits en zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mysterious Skin is dan weer een zeer aardige film trouwens.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij speelt in KABOOM, de nieuwe film van Greg Araki (o.a. Mysterious Skin)
Die badkamerscène vond ik echt akelig toen ik die film voor het eerst zag...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mysterious Skin is dan weer een zeer aardige film trouwens.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mysterious Skin is dan weer een zeer aardige film trouwens.
Oh ja. En die scene met die dude met de ranzige rug vond ik vies.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Die badkamerscène vond ik echt akelig toen ik die film voor het eerst zag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |