Er zit wel een verschil tussen willen en het ook krijgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:42 schreef klaasdj het volgende:
MediaMarkt in Groningen wil eind deze week weer iPad 2's in de schappen hebben.
Het heeft weinig zin om nu je iPad te verkopen als je nog 4+ weken moet wachten tot de iPad2 op voorraad isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
![]()
Ik had gedacht dat de 2e hands Ipad 1 wel V&A zouden overstromen, maar hier en op tweakers valt het erg tegen...
Nope en denk dat ze daar net zo goed uitverkocht zijn, wachttijden hebben en dat er handelaars alles opkopen om het in China weer met winst te resellen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:30 schreef Stienn het volgende:
Via via weet ik iemand die in hong Kong zit en sowieso elke maand naar Nederland vliegt.
Weet alleen niet of ze daar zoveel goedkoper zijn.
Wat wil jij doen dan? Een 2e-hands object met winst verkopen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:05 schreef Copycat het volgende:
En dan ook met verlies verkopen. Als je daar intrapt, heb je het ook bijna verdiend.
Kennelijk kan het nog steeds uit, welk type mens trapt hier nou in? Het probleem ligt bij de kopers, niet de oplichters. (ja natuurlijk ten eerste de oplichters, maar jullie weten wel wat ik bedoel)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:05 schreef Copycat het volgende:
En dan ook met verlies verkopen. Als je daar intrapt, heb je het ook bijna verdiend.
Nou, zeker niet de volgende dag tegen de helft van de prijs verkopen. En in seal, met een schaarste? Ja, dan kan er wel een kleine winstmarge op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef einschtein het volgende:
Wat wil jij doen dan? Een 2e-hands object met winst verkopen?
Dat lijkt mij duidelijk en totaal geen discussie punt. Kijk vraag en aanbod maar eens op marktplaats, iedereen plaatst de ipad 2 duurder op als aanschaf waarde. Waarom? Handelaren weten dat de ipad 2 overal is uitverkocht, en ja iemand die het geld er voor over heeft betaald meer, simpel zat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, zeker niet de volgende dag tegen de helft van de prijs verkopen. En in seal, met een schaarste? Ja, dan kan er wel een kleine winstmarge op.
Zoveel hoeft dat niet te zeggen. Bij de release van de iPad 1 kreeg ik 'm ook opeens 3 weken voor de verwachte levertijd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dixons heeft levertijd inmiddels op mei 2011 staan: http://dixons.nl/specials/iPad2
Inmiddels vervroegd naar aprilquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dixons heeft levertijd inmiddels op mei 2011 staan: http://dixons.nl/specials/iPad2
iPhone4 had officieel ook zo'n lange wachttijd. 8 weken werd er gezegd maar had 'm na 4 weken binnen. Dus die aangegeven datums zeggen weinig...quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef SixtY het volgende:
Mailtje gehad van ifactors dat ik mijn ipad2 vandaag op kan komen halen! Wie had dit verwacht, zo snel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |