Die heb je al en dat is meer dan 1 dag ,Oktoberfestquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan best een andere dag met nog meer bier voor in de plaats.
Anti-koninginnedag of zo.
Het beestje mag best een ander naampje hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zolang koninginnenacht maar niet afgeschaft wordt
Ach, daar merk je helemaal niets van op Koninginnedag zelf. Dan is het gewoon gezellig. In A'damquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het beestje mag best een ander naampje hebben
Dat geneul over beveiliging steeds en dat alleen voor wat juppen die de koningen een zak drop moeten geven of zo.
Nah, het was meer naar aanleiding van een nieuwsbericht net. 1500 man die de koningin gaat beveiligen die dagquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, daar merk je helemaal niets van op Koninginnedag zelf. Dan is het gewoon gezellig. In A'dam
Slaap lekker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het was meer naar aanleiding van een nieuwsbericht net. 1500 man die de koningin gaat beveiligen die dag
Gewoon wat alcohol eroverheen sprayen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
ik ga mn bed eens verschonen, klote werk hier, bed staat in een nis
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Denk ut
[..]
Ze kon niet van je afblijven?
[..]
jawelquote:
En jij aan anderen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg ik ben ook tof zonder dat er aan me gezeten wordt hoor
Zonde wel..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jawel
Maar toch een toffe avond
Nu slapen![]()
quote:
Wel gezellig dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |