True!quote:
Ik heb zo mijn eigen manier van whisky proevenquote:
dan heb ik ruzie met de mama van mijn neefjequote:
Ja, en film kijken!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
'Whiky proeven'... Noemen ze het zo, tegenwoordig?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
En morgen heb ik eventjes twee kindjes
Fles voor fles?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
True!
[..]
Ik heb zo mijn eigen manier van whisky proeven
Dat snap ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan heb ik ruzie met de mama van mijn neefje
Ehm... Kweenie hoor.... Maar film kijken is hier het standaard eufemisme voor ehm....quote:
Oh, had je dat niet even eerder kunnen vertellen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm... Kweenie hoor.... Maar film kijken is hier het standaard eufemisme voor ehm....
Tofquote:
Whehehehehehequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh, had je dat niet even eerder kunnen vertellen?
Nou heb ik de afspraak al gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Je vergeet nog iets in juli, eigenlijk 2 ietjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik doe even een samenvatting hoor..
16 april meet bij Marijke, 18 juni meet bij KG, eind juli BBQ bij Trev en in augustus strandmeet Zandvoort?
Wat doen we dan in mei?![]()
Verjaardagsmeet Whiskquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
16 april meet bij Marijke, 18 juni meet bij KG, eind juli BBQ bij Trev en in augustus strandmeet Zandvoort?
Oh, vertel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je vergeet nog iets in juli, eigenlijk 2 ietjes
ZCquote:
Liefffffquote:
Okee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar een aantal die wel samen gaan
En een soort van semi meet
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liefffff![]()
![]()
![]()
Kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt...
Lijkt mij heel leuk iigquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar een aantal die wel samen gaan
En een soort van semi meet
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Kan ik meteen oefenen met twee kindjes
Met een klein clubje naar Zeelandquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
ja, is dat zo gek?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit je TOCH te denken over een 2e??
Op zich niet hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, is dat zo gek?
het kan alleen nu niet
Gelukkig maar, anders was er zo'n gatquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met een klein clubje naar Zeeland
Ach, dat ben je na een jaar of vier vast wel vergetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op zich niet hoor![]()
Maar gezien je verhalen over de bevalling
alowa!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, dat ben je na een jaar of vier vast wel vergeten![]()
Nee joh, de pijn is het echt wel waard. Hooguit twee keer dan.
Waarom ben je er dan panisch voor?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben er echt panisch voor
![]()
En ik zit niet eens in de positie nu
Zwangerschap en bevalling.. pijn en ongemakken enzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan panisch voor?
Weet je, elke maand ongesteld zijn is enorm veel irritanterquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zwangerschap en bevalling.. pijn en ongemakken enzo
totaalrupturenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zwangerschap en bevalling.. pijn en ongemakken enzo
geloof me, het kan je op het moment suprème echt niets meer schelenquote:
Yeah, right//quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je, elke maand ongesteld zijn is enorm veel irritanter![]()
Zwanger en bevallen is maar heel tijdelijk
elke 3 uurquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yeah, right//
9 mnd zwanger (waarvan 3 zwak ziek en misselijk en 3 ik kan niet meer bij mijn schoenen en in ben opgeblazen).. Dan een bevallig waar je bijna dood aan gaat en verschrikkelijk van hestellen moet en en tegelijk een baby die je minimaal elke 3 uur nodig heeft..
Ga er maar aan staan.. Zeer veel bewondering voor moeders hier
Een vriendin van me heeft er nu 2.. Maar dan nog.. Ik zie ook de minder leuke dingen hequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:10 schreef Joysa het volgende:
Maar na die bevalling heb je zoiets moois
Ja prachtig, die krijsende/poepende mormelsquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:10 schreef Joysa het volgende:
Maar na die bevalling heb je zoiets moois
Nou. Ondanks alle ellende die ik vanaf mijn zwangerschap tot nu toe over me heen heb gekregen is het me allemaal nog steeds waard. Echt. En die pijn, ach. Je komt er overheenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft er nu 2.. Maar dan nog.. Ik zie ook de minder leuke dingen he![]()
Maar het is vast een mindset ook![]()
Er zijn zoveel vrouwen die niks liever willen, wiens levensdoel het is...
Bij mij (nog) niet
Daarom sla je die fase ook over hequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja prachtig, die krijsende/poepende mormels
iedereen roept wel dat het anders is als ie van jezelf is, maar ik vind het lastig... Ik heb niets met baby's...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja prachtig, die krijsende/poepende mormels
iedereen roept wel dat het anders is als ie van jezelf is, maar ik vind het lastig... Ik heb niets met baby's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |