Gaaf!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:27 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
niet echt mijn ding, meer oefenen.
Cool!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:14 schreef kippiedippie het volgende:
[ afbeelding ]
Bezig met een auto maken in vector art
En klaar:
[ afbeelding ]
Netjes heur!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:14 schreef kippiedippie het volgende:
[ afbeelding ]
Bezig met een auto maken in vector art
En klaar:
[ afbeelding ]
Jouw stijl is echt gaaf!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:02 schreef Gridlok het volgende:
Gezellige ouwe gouwe gore.
Bedoeld als bijpassende afbeelding voor Patjes nieuwe hit " Kaasachtige Substantie ".
[ afbeelding ]
Ik vind jouw stijl zo gruwelijk rauwquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:35 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Moment opname gisteren-avond bossen.
Haha ja, gewoon aan de slag en tekenen wat je denktquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Ik vind jouw stijl zo gruwelijk rauw, kan je misschien beschrijven hoe je aan de slag gaat bij een tekening? Of ga je eigenlijk maar tekeer met een tablet
?
Wat gaat het worden? Lijkt op een krater met een scheur erin. Daarboven meen ik ufo's te herkennen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:30 schreef Rem-koe het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn work in progress, compositie staat me nog niet helemaal aan, maar ik ben iig leutig bezig voorlopig
Precies goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:43 schreef Samael het volgende:
[..]
Wat gaat het worden? Lijkt op een krater met een scheur erin. Daarboven meen ik ufo's te herkennen.
Ben desalniettemin benieuwd naar het resultaat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:58 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Precies goed. De krater moet een gat voorstellen die is ontstaan door een ufo die erin is neergestort.
edit: alleen dat ding in de linkerbovenhoek is een ufo, die dingen rechtsbovenin is gewoon achtergrond, maar die ben ik nog van plan te wijzigen
Hehe, valt op zich nog wel mee hoor. Maar ik moet me nu meer verdiepen in de texture brushes en dat kwam dit keer goed van pasquote:
Wat voor tutorials/brushes zoek je precies en wat ga je eigenlijk tekenen? Photoshop heeft iig een enorm groot aanbod van brushes enzo. Google zou daarvoor voldoende moeten zijn. Tutorials zijn over het algemeen hetzelfde. Ze behandelen meestal de opbouw van de tekening in hun eigen stijl. Als je zelf al een duidelijke eigen stijl hebt dan zijn die tutorials maar voor een fractie de moeite waard.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:27 schreef RichardRichard het volgende:
Na een paar jaar weer eens een wacom tablet gekocht nadat mijn vorige kapot is gegaan. Hoewel ik er aardig goed in was geworden kan ik er nu niets meer van. Iemand nog goede links voor tutorials en brushes enzo? Ik wil echt weer aan de slag want vind het heerlijk om te doen.
(Samael, ik ben echt fan van je artwork)
Wat is het eigenlijk. Op het eerste gezicht ziet het er wel aardig uit, maar wat extra info zou geen kwaad kunnenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:10 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |